misselijk ventje!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen zijn geboren hoertjes. Geboren voor het plezier. Dat weten zij ergens ook anders zouden ze niet zo verwend doen. Altijd maar lol zelfs onder het werk. Kom je daar nu pas achter? Damn
(verkapt tvp. wil weten hoe dit afloopt)
Bron? Ik kom nog wel 's op het ROC in Utrecht en daar zie ik toch behoorlijk wat moslima's rondlopen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
wat moet moe'k dan, verbloemen, liegen? ik zeg waar het op slaat en wat ik zie = niet goed?quote:
jij wil dus zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn..inclusief je moeder,zussen en dochters??quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat moet moe'k dan, verbloemen, liegen? ik zeg waar het op slaat en wat ik zie = niet goed?
OT: ik ken voorbeelden uit mijn kennissen-kring. Wat een gold-digsters zijn er zeg. ik wil best betalen voor een meisje, niets mis mee, maar die meisjes maken het wel heel bont. En nog zeuren ook als ze geen BH van 100.- krijgenIk bedoel wat mag je er dan nog wel over zeggen of hoe moet je dat nou eigenlijk zien. Je hebt een vriendin, je doet het vnl. voor de sex want d'r intellect is ook verte zoeken. Dus is het een hoer. Toch?
Maar ik bedoel, zo is het nou eenmaal waarschijnlijk. Mannen blijven mannen en vrouwen blijven hoeren..
In een normale relatie zou je er niet eens om hoeven vragen wat mij betreftquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef noplayer het volgende:
OK.. het volgende, m'n vriendin en ik wilde morgen naar Oberhausen gaan, kerstmarktYEAAHH. Nu neemt ze 2 mensen mee, geen probleem maar ik vroeg nu of het mogelijk een probleem was als we dan met z'n allen paar euro benzine bijleggen. Zwaardere auto, van Utrecht naar Oberhausen en dan naar Leeuwarden (+/-80 euro).. hun 10 pp en ik 50 euro leek me redelijk
Achtergrond: Voor mij is dit een dure maand, heb een mooi kado voor haar gekocht, ga met haar en m'n ouders uiteten wat ik betaal, de huur en andere vaste lasten, kado voor haar ouders etc. Ze woont zelf gratis thuis, werkt momenteel niet. (maar van stufi wel 130 euro laarzen kopen vorige week..)
Nu vroeg ik dat, of hun wat konden bijleggen.. Flipt ze hem helemaal.. ik kan oprotten, sterker nog kan nu kerst alleen vieren. What the fuck, ik betaal altijd alles eh.. dus misschien is ze het niet gewend.. maar in een normale relatie kun je dat toch wel van elkaar vragen? Of bepaald je banksaldo of je een goed persoon bent.. gtfo
Wat vinden jullie?
A) Het was een hele normale vraag
B) Ik ben een skere eikel om zoiets te vragen
Dan heb jij een breed referentiekader, lucky you!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat moet moe'k dan, verbloemen, liegen? ik zeg waar het op slaat en wat ik zie = niet goed?
OT: ik ken voorbeelden uit mijn kennissen-kring. Wat een gold-digsters zijn er zeg. ik wil best betalen voor een meisje, niets mis mee, maar die meisjes maken het wel heel bont. En nog zeuren ook als ze geen BH van 100.- krijgenIk bedoel wat mag je er dan nog wel over zeggen of hoe moet je dat nou eigenlijk zien. Je hebt een vriendin, je doet het vnl. voor de sex want d'r intellect is ook verte zoeken. Dus is het een hoer. Toch?
Maar ik bedoel, zo is het nou eenmaal waarschijnlijk. Mannen blijven mannen en vrouwen blijven hoeren..
Dan kan je nog niet spreken van een Golddigger..quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Synthesist het volgende:
golddiggers moet je meteen dumpen. vrouwen willen toch emancipatie?
je kan problemen als deze bij de eerste dates vaak al zien. als iemand je na anderhalf uur niet zelf een drankje aanbiedt weet je al genoeg. het zijn gewoon die kleine dingetjes
Misschien niet, maar je moet wel je ogen openhouden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan kan je nog niet spreken van een Golddigger..
Want het kan ook zijn dat de mensen het gewoon niet hebben .. armoede is er ook onder de Nederlandse mensen ..
En ik dacht dat iemand er voor jou kwam en niet om je zooi leeg te drinken en dan te zeggen Bye bye ..
Want het kan juist ook zijn dat de andere persoon die op visite komt om geld uit te sparen ...
Ik geef ze wel gelijk wat drinken, koffie , thee ..
Ja, zo worden de taken onder ons verdeelt, een man werkt buitenshuis en een vrouw binnenshuis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:27 schreef cvboer het volgende:
@ Nadia, even een serieuse vraag, als je man voor het inkomen zorgt, zorgt de vrouw er dan voor dat alles in het huishouden geregeld wordt? Zoals boodschappen doen, schoonmaken en dergelijke?
wou net zeggen, het is niet verplicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dit geld uiteraard voor de moslimvrouwen die ervoor kiezen om niet te gaan werken.
Tsja het is ms. moeilijk voortestellen. Maar álle vrouwen zijn geboren hoertjes. Ook mijn moeder, me nichtje, en alle vrouwelijke kennissen die overal door het hele land hun, ehem, ding doen sinds zij een OV kaart tot hun beschikking hadden gekregenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:29 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jij wil dus zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn..inclusief je moeder,zussen en dochters??
dat bewijst maar weer eens waarom ik van de ongelovige man walg!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja het is ms. moeilijk voortestellen. Maar álle vrouwen zijn geboren hoertjes. Ook mijn moeder, me nichtje, en alle vrouwelijke kennissen die overal door het hele land hun, ehem, ding doen sinds zij een OV kaart tot hun beschikking hadden gekregen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat bewijst maar weer eens waarom ik van de ongelovige man walg!!
Als hij maar betaald bij het boodschappen doen......quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja, zo worden de taken onder ons verdeelt, een man werkt buitenshuis en een vrouw binnenshuis.
De boodschappen doen we uiteraard samen dat is veel gezelliger.
dit geld uiteraard voor de moslimvrouwen die ervoor kiezen om niet te gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |