ha wat een giller!quote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom laat je moeder ze niet gewoon bij jullie in de woonkamer slapen?
Dan had die moeder maar niet zo'n fail moeten makenquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In plaats van dat je hier je moeder huldigt dat zij ten minste aan die zwervers denktEn wat Esmeralda al zegt: ze hebben in elk geval dekens.
Ze had het al uitgedeeld voor 't ontbijt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef freud het volgende:
Elektrische deken zonder stroom is nog steeds beter dan geen deken. Maar is het niet een beetje fail van jou om dat niet even aan haar te vertellen voordat ze het ging uitdelen?
Heb je een foto van je moeder?quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Chilosa het volgende:
[..]
Ze had het al uitgedeeld voor 't ontbijt.
Het is ook heel lief van d'r![]()
Post nu maar pics van jezelf.quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Chilosa het volgende:
[..]
Ze had het al uitgedeeld voor 't ontbijt.
Het is ook heel lief van d'r![]()
Uiteraard.quote:
Zal ik d'r die dan maar even laten brengen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Pics van jou en je moeder in de sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Chilosa het volgende:
Hoi,
Zoals we allemaal hebben gezien en gevoeld is het buiten nogal koud en ligt het vol sneeuw.![]()
Achter ons huis is een park waar wel eens zwervers rondlopen, nou dacht mijn moeder dus dat het lief zou zijn als ze elektrische dekens zou brengen.Dus zij zo een tegenkomen, en dat deken gegeven
Heel lief van d'r, alleen een beetje jammer dat zwervers geen elektriciteit hebben.
klacht: Mijn moeder denkt niet na.
Zusjes moeten niet nadenken. Zusjes moeten alleen maar hun naaktfoto's op the internetz plempen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:02 schreef Inverted_World het volgende:
Zo dacht mijn zusje een keer dat het een goed plan was om drinkwater per vliegtuig naar Afrika te sturen.
idd jailbait ftwquote:Op zondag 20 december 2009 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zusjes moeten niet nadenken. Zusjes moeten alleen maar hun naaktfoto's op the internetz plempen.
20 is geen jailbait meerquote:
Dat denk jij maar ik weet wel beter.quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
20 is geen jailbait meerdaarbij moet ik je helaas teleur stellen, mijn zusje heeft geen pics op zeh interwebs.En jebent veels te jong voor haar he.
20quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
20 is geen jailbait meerdaarbij moet ik je helaas teleur stellen, mijn zusje heeft geen pics op zeh interwebs.En jebent veels te jong voor haar he.
ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef OeJ het volgende:
Ik had de TT mooier gevonden als er had gestaan: "Me moeder denkt niet na...", maar da's persoonlijk natuurlijk.
Jammer joh, als er ergens geen zwervers rondlopen, dan is het daar. Maar hey, je kwam wel heel even heel stoer over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |