Dat kwartier zal wel meevallen vermoed ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, ik vind een kwartier aanbellen wel enigszins overdreven hoor... gewoon 2 of 3 keer aanbellen, maar zeker niet onwijs op de bel gaan hangen.
Ja oke das wel overdreven jaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, ik vind een kwartier aanbellen wel enigszins overdreven hoor... gewoon 2 of 3 keer aanbellen, maar zeker niet onwijs op de bel gaan hangen.
ik ben heel naief en ging er vanuit dat de pakketontvanger-die-niet-open-wil-doen niet had overdrevenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kwartier zal wel meevallen vermoed ik.
Waarom vroeg kip zonder kop of iedereen met 1e kerstdag en 2e kerstdag vrij is?quote:
Bij aangetekenden begin ik al te schrijven als het na 1x bellen al te lang duurt. Bel dan nog wel een keer aan, maar dan is het briefje al bijna klaarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben en ik altijd voor de zekerheid wil weten of we wel echt vrij zijn ook al zijn het officiële feestdagen en is bijna heel Nederland waarschijnlijk gewoon vrij.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef summer29 het volgende:
[..]
Waarom vroeg kip zonder kop of iedereen met 1e kerstdag en 2e kerstdag vrij is?![]()
Wilt hij of zij graag kerst- kadootjes en lekkere maaltijd wegbrengen?
Hoe valt dit recht te praten? Het doet me denken aan spellen als Dungeons and Dragons, waarin je heel krampachtig moet proberen onderscheid te maken tussen wat jij weet en wat je virtuele jij weet.quote:In de Vancouverzaak speelden ook getapte geheimhoudersgesprekken die niet vernietigd zijn, een rol. De advocaten van de verdachten meenden dat het OM daarom niet-ontvankelijk verklaard moest worden, maar daarmee is het gerechtshof het niet eens en nam andere maatregelen.
Opgenomen telefoongesprekken tussen Van E. en zijn raadsman mogen niet voor het bewijs worden gebruikt, omdat ze vernietigd hadden moeten worden, stelt het hof.
Welnee, dat is getimed. Net als dat hij twee minuten op de bel heeft gehangen. En ik zeg toch nergens dat ik niet naar beneden loop?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kwartier zal wel meevallen vermoed ik.
Dat had ik in het begin dus ook, mijn bagagedrager bleek na controle een krappe 10 cm korter te zijn als de doorsnee fiets waardoor die hoeken van de tassen constant tegen m'n been aan tikte.quote:
Ik absoluut niet als ik eerlijk ben (postbezorger) en dat gaat me dan niet eens om het salaris, al speelt dat ook wel mee natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef summer29 het volgende:
Misschien domme vraagje... Maar zouden jullie voor hele leven bij TNT willen werken? Terwijl ze best schandalig weinig betalen zoals te lezen is in de reacties van andere TNT-bezorgers. De een krijgt "luxe" depot met een koffieautomaat en of soep en anderen niet.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 05:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, dat is getimed. Net als dat hij twee minuten op de bel heeft gehangen. En ik zeg toch nergens dat ik niet naar beneden loop?
Maar het is blijkbaar een TNT-mentaliteit dat we dankbaar moeten zijn dat ze hun werk überhaupt doen.
Ohquote:Op donderdag 24 december 2009 08:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin dus ook, mijn bagagedrager bleek na controle een krappe 10 cm korter te zijn als de doorsnee fiets waardoor die hoeken van de tassen constant tegen m'n been aan tikte.![]()
En dan zeg je niet: HEY MEISJE! JE KAN DE TNT TAS NAAR ACHTER DOEN ENZO!!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh
Laatst was er een meisje en die had helemaal kapotte hielen. Elke keer als ze rond draaide met de trappers, kwamen haar hielen tegen de tassen aan. Ze had denk ik geen idee dat je je tas ook iets naar achteren kunt doen...
Dat is voor het WO Rechten topic, niet voor TNTquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Louis22 het volgende:
Is er hier een juridisch expert die mij uitleg kan geven bij het volgende: (http://www.nu.nl/binnenland/2150499/weer-vrijspraak-lekkende-rechercheur.html)
[..]
Hoe valt dit recht te praten? Het doet me denken aan spellen als Dungeons and Dragons, waarin je heel krampachtig moet proberen onderscheid te maken tussen wat jij weet en wat je virtuele jij weet.
Ja jij maakt het helemaal mooi! Een postkantoor is iets heel anders!quote:Op donderdag 24 december 2009 04:46 schreef tntster het volgende:
schamel loon valt wel mee..dat is puur voor de postbezorgers..en dat luxe depot bestaat niet.
xiessiex noemde het postkantoor een depot..en dat is het technisch gezien niet![]()
Een depot is meerstal een garagebox bij iemand aan huis of bij een winkel etc..
Iedereen vast fijne feestdagen!!
HEY MEISJE roepen is intimiderend jaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En dan zeg je niet: HEY MEISJE! JE KAN DE TNT TAS NAAR ACHTER DOEN ENZO!!
Weet ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
HEY MEISJE roepen is intimiderend ja
Ik ook wel jaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik zie Jojoortje er wel voor aan
Dat is niet echt lekker inderdaad.. ik zou daar niet vrolijk van worden whehe.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ook wel ja
Vandaag tot 15.00 uur binnen gewerkt, rond half 3 was pas de laatste wijk klaarZou ik niet zo blij mee zijn als ik dan pas mijn wijk kreeg. Hoefde gelukkig (!) niet buiten te werken, het is hier (zoals overal wel denk ik) echt spekglad.
Je zegt dat je soms niet opendoet, omdat je geen zin hebt. Daar maak ik dan toch ook uit op dat je niet naar beneden loopt. Of loop je naar beneden, doet de deur niet open, en loop je weer terug?quote:Op donderdag 24 december 2009 05:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, dat is getimed. Net als dat hij twee minuten op de bel heeft gehangen. En ik zeg toch nergens dat ik niet naar beneden loop?
Maar het is blijkbaar een TNT-mentaliteit dat we dankbaar moeten zijn dat ze hun werk überhaupt doen.
Gast.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
en als ik constateer dat ze post uit de bus laten hangen trek ik het eruit en gooi het op straat, of in de afvalbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |