abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75994712
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ja, ik vind een kwartier aanbellen wel enigszins overdreven hoor... gewoon 2 of 3 keer aanbellen, maar zeker niet onwijs op de bel gaan hangen.
Dat kwartier zal wel meevallen vermoed ik.
Noot noot.
pi_75994733
quote:

[..]

nou ja, ik vind een kwartier aanbellen wel enigszins overdreven hoor... gewoon 2 of 3 keer aanbellen, maar zeker niet onwijs op de bel gaan hangen.
Ja oke das wel overdreven ja
Maar ik ben altijd helemaal gelukkig als mijn pakjes worden bezorgd en vlieg naar de deur
pi_75994967
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

ik ben heel naief en ging er vanuit dat de pakketontvanger-die-niet-open-wil-doen niet had overdreven

Ik had laatst ook woorden met een bezorger van UPS trouwens, echt een onbeschofte eikel!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75995232
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja
Waarom vroeg kip zonder kop of iedereen met 1e kerstdag en 2e kerstdag vrij is?
Wilt hij of zij graag kerst- kadootjes en lekkere maaltijd wegbrengen?

[ Bericht 0% gewijzigd door summer29 op 23-12-2009 23:54:04 ]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 december 2009 @ 23:58:20 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75995823
quote:

[..]

Bij aangetekenden begin ik al te schrijven als het na 1x bellen al te lang duurt. Bel dan nog wel een keer aan, maar dan is het briefje al bijna klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75998954
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef summer29 het volgende:

[..]

Waarom vroeg kip zonder kop of iedereen met 1e kerstdag en 2e kerstdag vrij is?
Wilt hij of zij graag kerst- kadootjes en lekkere maaltijd wegbrengen?
Omdat ik dom ben en ik altijd voor de zekerheid wil weten of we wel echt vrij zijn ook al zijn het officiële feestdagen en is bijna heel Nederland waarschijnlijk gewoon vrij.

Over het lang aanbellen gesproken trouwens... Vandaag moest ik post ophalen bij een klant waar de bel opeens bleef steken wat 'ie normaal echt nooit doet. Toen ik binnenkwam zat die klant me al heel vreemd aan te kijken want de deur was al lang geopend.
Tok.
  donderdag 24 december 2009 @ 01:13:12 #257
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_75999308
Is er hier een juridisch expert die mij uitleg kan geven bij het volgende: (http://www.nu.nl/binnenland/2150499/weer-vrijspraak-lekkende-rechercheur.html)
quote:
In de Vancouverzaak speelden ook getapte geheimhoudersgesprekken die niet vernietigd zijn, een rol. De advocaten van de verdachten meenden dat het OM daarom niet-ontvankelijk verklaard moest worden, maar daarmee is het gerechtshof het niet eens en nam andere maatregelen.

Opgenomen telefoongesprekken tussen Van E. en zijn raadsman mogen niet voor het bewijs worden gebruikt, omdat ze vernietigd hadden moeten worden, stelt het hof.
Hoe valt dit recht te praten? Het doet me denken aan spellen als Dungeons and Dragons, waarin je heel krampachtig moet proberen onderscheid te maken tussen wat jij weet en wat je virtuele jij weet.
pi_76000171
Misschien domme vraagje... Maar zouden jullie voor hele leven bij TNT willen werken? Terwijl ze best schandalig weinig betalen zoals te lezen is in de reacties van andere TNT-bezorgers. De een krijgt "luxe" depot met een koffieautomaat en of soep en anderen niet.
pi_76002901
schamel loon valt wel mee..dat is puur voor de postbezorgers..en dat luxe depot bestaat niet.
xiessiex noemde het postkantoor een depot..en dat is het technisch gezien niet
Een depot is meerstal een garagebox bij iemand aan huis of bij een winkel etc..
Iedereen vast fijne feestdagen!!
pi_76003017
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Welnee, dat is getimed. Net als dat hij twee minuten op de bel heeft gehangen. En ik zeg toch nergens dat ik niet naar beneden loop?

Maar het is blijkbaar een TNT-mentaliteit dat we dankbaar moeten zijn dat ze hun werk überhaupt doen .
  donderdag 24 december 2009 @ 08:31:02 #261
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76003615
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dan doe je iets verkeerd
Dat had ik in het begin dus ook, mijn bagagedrager bleek na controle een krappe 10 cm korter te zijn als de doorsnee fiets waardoor die hoeken van de tassen constant tegen m'n been aan tikte.
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:31 schreef summer29 het volgende:
Misschien domme vraagje... Maar zouden jullie voor hele leven bij TNT willen werken? Terwijl ze best schandalig weinig betalen zoals te lezen is in de reacties van andere TNT-bezorgers. De een krijgt "luxe" depot met een koffieautomaat en of soep en anderen niet.
Ik absoluut niet als ik eerlijk ben (postbezorger) en dat gaat me dan niet eens om het salaris, al speelt dat ook wel mee natuurlijk.
Heb de nodige diploma's in een totaal andere sector (IT) en ben wel van plan om daar weer in te rollen zodra mijn eigen omstandigheden (lees: problemen) verbeterd zijn.
Nu is het gewoon ideaal werk, lekker buiten, vrij weinig aan je hoofd, af en toe even ouwehoeren en je bepaald zelf wat je wanneer doet en ik zou op dit moment gillend gek worden als ik 8 uur per dag op kantoor moet zitten.
pi_76009216
quote:
Op donderdag 24 december 2009 05:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Welnee, dat is getimed. Net als dat hij twee minuten op de bel heeft gehangen. En ik zeg toch nergens dat ik niet naar beneden loop?

Maar het is blijkbaar een TNT-mentaliteit dat we dankbaar moeten zijn dat ze hun werk überhaupt doen .
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Noot noot.
pi_76009274
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:31 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin dus ook, mijn bagagedrager bleek na controle een krappe 10 cm korter te zijn als de doorsnee fiets waardoor die hoeken van de tassen constant tegen m'n been aan tikte.
Oh

Laatst was er een meisje en die had helemaal kapotte hielen. Elke keer als ze rond draaide met de trappers, kwamen haar hielen tegen de tassen aan. Ze had denk ik geen idee dat je je tas ook iets naar achteren kunt doen...
Noot noot.
pi_76015025
Een brief die dinsdagochtend gepost is die erg belangrijk is heb ik nog niet binnen.
Er word neem ik aan niet op de kerstdagen en de zondag bezorgd?
Wanneer kan ik deze brief verwachten ongeveer?
pi_76018217
Op zijn vroegst Maandag
  donderdag 24 december 2009 @ 15:53:20 #266
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76018451
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh

Laatst was er een meisje en die had helemaal kapotte hielen. Elke keer als ze rond draaide met de trappers, kwamen haar hielen tegen de tassen aan. Ze had denk ik geen idee dat je je tas ook iets naar achteren kunt doen...
En dan zeg je niet: HEY MEISJE! JE KAN DE TNT TAS NAAR ACHTER DOEN ENZO!!

[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_76019373
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Louis22 het volgende:
Is er hier een juridisch expert die mij uitleg kan geven bij het volgende: (http://www.nu.nl/binnenland/2150499/weer-vrijspraak-lekkende-rechercheur.html)
[..]

Hoe valt dit recht te praten? Het doet me denken aan spellen als Dungeons and Dragons, waarin je heel krampachtig moet proberen onderscheid te maken tussen wat jij weet en wat je virtuele jij weet.
Dat is voor het WO Rechten topic, niet voor TNT
quote:
Op donderdag 24 december 2009 04:46 schreef tntster het volgende:
schamel loon valt wel mee..dat is puur voor de postbezorgers..en dat luxe depot bestaat niet.
xiessiex noemde het postkantoor een depot..en dat is het technisch gezien niet
Een depot is meerstal een garagebox bij iemand aan huis of bij een winkel etc..
Iedereen vast fijne feestdagen!!
Ja jij maakt het helemaal mooi! Een postkantoor is iets heel anders!
pi_76019397
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En dan zeg je niet: HEY MEISJE! JE KAN DE TNT TAS NAAR ACHTER DOEN ENZO!!

HEY MEISJE roepen is intimiderend ja
  donderdag 24 december 2009 @ 16:14:47 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76019450
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

HEY MEISJE roepen is intimiderend ja
Weet ik.
Maar ik zie Jojoortje er wel voor aan
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_76019577
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Weet ik.
Maar ik zie Jojoortje er wel voor aan
Ik ook wel ja

Vandaag tot 15.00 uur binnen gewerkt, rond half 3 was pas de laatste wijk klaar Zou ik niet zo blij mee zijn als ik dan pas mijn wijk kreeg. Hoefde gelukkig (!) niet buiten te werken, het is hier (zoals overal wel denk ik) echt spekglad.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:25:23 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76019944
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik ook wel ja

Vandaag tot 15.00 uur binnen gewerkt, rond half 3 was pas de laatste wijk klaar Zou ik niet zo blij mee zijn als ik dan pas mijn wijk kreeg. Hoefde gelukkig (!) niet buiten te werken, het is hier (zoals overal wel denk ik) echt spekglad.
Dat is niet echt lekker inderdaad.. ik zou daar niet vrolijk van worden whehe.
Heerlijk kerst nu en zaterdag geen TNT
pi_76020023
quote:
Op donderdag 24 december 2009 05:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je zegt dat je soms niet opendoet, omdat je geen zin hebt. Daar maak ik dan toch ook uit op dat je niet naar beneden loopt. Of loop je naar beneden, doet de deur niet open, en loop je weer terug?

Dat je blij mag zijn dat we ons werk überhaupt doen is wat overdreven gesteld, maar het is toch ook weer niet zo dat wij zo ontzettend dankbaar moeten zijn jou als klant te hebben dat wij ons voor die EUR 6,20 in allerlei bochten gaan wringen om aan jouw nukken en grillen gehoor te geven. De klant is koning, maar sommige klanten lijken te denken dat ze God's plaatsvervanger op aarde zijn.

Er wordt betaald voor een bepaalde dienstverlening, en die leveren wij. Meer niet. De pakjes naar boven brengen maakt niet zonder meer deel uit van de service, net zoals je in een supermarkt in principe geacht wordt zelf je boodschappen op de lopende band te leggen. Kijk, als je om wat voor reden dan ook echt niet open kan doen (ziek, of je komt net in je blote reet onder de douche vandaan) dan heb ik daar alle begrip voor, maar als jij er gewoon "geen zin" in hebt houdt dat begrip bij mij subiet op. Dan ben je gewoon een kneus.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76020340
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

en als ik constateer dat ze post uit de bus laten hangen trek ik het eruit en gooi het op straat, of in de afvalbak.
Gast.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_76021210
Vandaag 3 uurtjes bezig geweest. Ik had 6 tassen.. Kom ik ergens in een straat, staat er een vrouw buiten..
Ik dacht dat ze stond te wachten op de post, begon ze over de krantenjongens die altijd met een kaartje komen voor de feestdagen (geld bedelen ) en wou ze mij ook wat geven omdat ik bijna elke dag werk en nu ook in de sneeuw loop elke dag. Ik zei eerst dat het echt niet hoefde! Duwt ze een pakje kerstchocolade en 5 euro in mijn handen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 16:56:34 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76021285
moet vanmiddag plotseling nog even werken. Werd om 13.10 gebeld, tien minuten later was ik al op het depot om de post op te halen. Het lijkt trouwens met de dag gladder te worden
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')