quote:Ik weet niet wat Do aan het uitvreten is met Annemieke maar ik heb ze alle twee al een tijdje niet gezien! #SR09
Daarvoor hebben we de Top2000?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't raar.
En ik mis in die top 5 ook U2 - One etc.
Toch past dit nummer prima in hun oeuvre. Misschien iets meer at ease, maar dat is de invloed van Eddies solo uitstapje met de into the wild soundtrack.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef StephanL het volgende:
zo ken ik PJ helemaal niet.
Toen je nog guldens had en nog in de treinen mocht roken was het in de rokerscoupes anders stukken gezelliger dan in de niet-rokers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt ongezellig.
Maar goed, rokers zijn per definitie ongezellig...
Is te zien aan dr tanden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Hamilton het volgende:
Do rookt toch al jaren?
Vertel eens, wat vind je eigenlijk van gitaarmuziek?quote:
Omdat je als niet-rokers je stem kwijtraakte door die overdosis nicotine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen je nog guldens had en nog in de treinen mocht roken was het in de rokerscoupes anders stukken gezelliger dan in de niet-rokers.
Heel veel plezier !! tip, trek echt warme kleding aan want doe je dat niet dan ben je binnen een uur een ijsmanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet niet ik ga tegen half 1 naar Groningen ben er dan tegen 1 uur moet lukken
Heerlijk, zo lang ze niet te horen zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat vind je eigenlijk van gitaarmuziek?
Ik vind, eigenlijk he.. dat als je zo principieel bent dat je ook consequent moet zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heerlijk, zo lang ze niet te horen zijn![]()
Er zijn uitzonderingen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |