quote:Ik weet niet wat Do aan het uitvreten is met Annemieke maar ik heb ze alle twee al een tijdje niet gezien! #SR09
Daarvoor hebben we de Top2000?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't raar.
En ik mis in die top 5 ook U2 - One etc.
Toch past dit nummer prima in hun oeuvre. Misschien iets meer at ease, maar dat is de invloed van Eddies solo uitstapje met de into the wild soundtrack.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef StephanL het volgende:
zo ken ik PJ helemaal niet.
Toen je nog guldens had en nog in de treinen mocht roken was het in de rokerscoupes anders stukken gezelliger dan in de niet-rokers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt ongezellig.
Maar goed, rokers zijn per definitie ongezellig...
Is te zien aan dr tanden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Hamilton het volgende:
Do rookt toch al jaren?
Vertel eens, wat vind je eigenlijk van gitaarmuziek?quote:
Omdat je als niet-rokers je stem kwijtraakte door die overdosis nicotine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen je nog guldens had en nog in de treinen mocht roken was het in de rokerscoupes anders stukken gezelliger dan in de niet-rokers.
Heel veel plezier !! tip, trek echt warme kleding aan want doe je dat niet dan ben je binnen een uur een ijsmanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet niet ik ga tegen half 1 naar Groningen ben er dan tegen 1 uur moet lukken
Heerlijk, zo lang ze niet te horen zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat vind je eigenlijk van gitaarmuziek?
Ik vind, eigenlijk he.. dat als je zo principieel bent dat je ook consequent moet zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heerlijk, zo lang ze niet te horen zijn![]()
Er zijn uitzonderingen uiteraard.
Sst, dit is baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
De jeugd van tegenwoordig................
quote:
Er is genoeg goed aanhoorbare gitaarmuziek, maar niet van die hardrock/metal/trash rotzooi. Police bijvoorbeeld: gitaren, maar toch veel goede nummers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind, eigenlijk he.. dat als je zo principieel bent dat je ook consequent moet zijn
Ilse staat dan ook op eenzame hoogtequote:
Ik vond het eerst niet zo chill, maar daarna gingen vrienden van me het coveren op muziekavond en dat was supervet, dus nu is dit ook vetquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
[..]
Ilse staat dan ook op eenzame hoogte![]()
Waarom zeg je dan steeds niet van gitaarmuziek te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is genoeg goed aanhoorbare gitaarmuziek, maar niet van die hardrock/metal/trash rotzooi. Police bijvoorbeeld: gitaren, maar toch veel goede nummers.
Alleen Willy klonk lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niet zo chill, maar daarna gingen vrienden van me het coveren op muziekavond en dat was supervet, dus nu is dit ook vet
Maar luister anders verder naar Negativ ofzo![]()
Ik ga er een KLB-topic over openen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Do die rookt... overtreding van de regels toch? Erg jammer, zo haal je het concept lekker omzeep
Niets zo smerig als constant die verzuurde nicotine-in-kleding-lucht vlak bij je te ruiken. Dat blijft tot in den eeuwigheid in je neus zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Do die rookt... overtreding van de regels toch? Erg jammer, zo haal je het concept lekker omzeep
Net of dat iets helptquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga er een KLB-topic over openen.
Pearl Jam - Just Breathequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond mensen, ben ik ook weer.... visite de deur uit... lekker warm in bed met laptop en de radio aan
Wat is nu de meest aangevraagde plaat tot nu toe?
Miss Montrealquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond mensen, ben ik ook weer.... visite de deur uit... lekker warm in bed met laptop en de radio aan
Just Breathe, net gedraaid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |