Nee, dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
super, nu kan ik vannacht rustig slapen
Dit past niet als anthem, dat moet een energiek meespring nummer zijn. Een echte "nog even doorbeuken mannen" nummer, niet dit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Jaa weer Pearl Jam
is toch niet heel erg als dit de anthem is?
Mooie plaat, maar als anthem heb ik toch liever een springplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Jaa weer Pearl Jam
is toch niet heel erg als dit de anthem is?
Johquote:
Mag toch niet in het huis, of staat ze buiten?quote:
en wat als je moet kiezen tussen Pearl Jam en Jordy van Loon?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit past niet als anthem, dat moet een energiek meespring nummer zijn. Een echte "nog even doorbeuken mannen" nummer, niet dit.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef AMD-XP het volgende:
lol, zag DO net even snel der peuk weg halen xD
Waar rookt die dan? In het glazenhuis mag niet lijkt me.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef AMD-XP het volgende:
Done.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie retweet even mijn tweet over Fake Blood?
Chelsea Daggerquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit past niet als anthem, dat moet een energiek meespring nummer zijn. Een echte "nog even doorbeuken mannen" nummer, niet dit.
Ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is zij toch ongezond bezigquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef AMD-XP het volgende:
Heb geen twitterquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Dichterbijer het volgende:
In dat geval spreken we met alle Fok!kers af dat we dezelfde aanvragen..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
40 keer aangevraagd? Zo weinig maar?
Vind ik echt een schande...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
hmm, lijkt me inderdaad vrij weinig. Totaalscore zou toch een stuk hoger moeten liggen lijkt me.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |