is het blijven hangen op 100 meterquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef Drassss het volgende:
Flink wat sneeuw iets boven Eindhoven gevallen, ik gok 5cm en het ergste moet volgens mij nog komen..
Ik ben nu nogal nerveus, want mijn zussie is met haar autootje onderweg van Noord-Holland naar Zwollequote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee GreysieHoe is het leven?
Wij gaan ook maar nergens meer heen. Ben benieuwd of ik morgen op het werk kan komen. Misschien vanmiddag nog even de wandelboots aan als het droog wordt (?) en ff een stukje door de sneeuw stampen!
Who cares...voetbalquote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Alle Eredivisieduels zijn ook afgelast !
quote:
Ik hoop voor jullie dat er nog meer sneeuw komt, want hier in Groningen hebben we inmiddels veels te veel. Niet te vergelijken met de sneeuw op jouw webcam.quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef -CRASH- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S
N
E
E
U
W
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ook te zien op de webcam
Nee he/quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw weet echt niet van ophouden, dit was echt niet voorspeld
Afgelopen dagen hier in het noorden rond 14:30. Maar in Groningen hebben we ongeveer sinds maandag de 14de alleen maar ijsdagen gehad.quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Wat is afgezien van de sneeuw het moment op een winterdag dat de temperatuur weer gaat dalen, rond 1600 uur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |