ov inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de fiets/OV?![]()
!
De avonturen van Top Gear warne altijd al nep, dus misschien is het maar beter dat het er dik bovenop ligt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoewel het nog steeds een goed programma is, wil ik er toch eventjes over klagen. Waarom moet de nepheid er de laatste tijd telkens bovenop liggen? Zo erg zelfs, dat het niet meer grappig is.
Dat is geen vroeger, dat is twee seizoenen geleden ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef H-blast het volgende:
Mwaaaa vroeger was leuker ja!
Zoals dit:
Wat snap jij niet aan "2 seizoenen geleden" en "vroeger" ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Dat is geen vroeger, dat is twee seizoenen geleden ofzo
Dít is vroeger!
Atoomprogramma? Heb jij T9 op je PC ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef switchboy het volgende:
Top Gear is dan ook geen atoomprogramma meer, maar een amusement programma met als thema auto's
Die reisjes vind ik nog het allerleukstquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Top Gear is wel tof. Die gasten nemen zichzelf niet serieus maar hebben vaak wel goed commentaar op een auto. En de opzet van het programma is gewoon leuk. En soms van die vage reisjes van wie is er het snelst van plaats A naar B... zegt helemaal geen fuck over de auto's verder maar wel leuk hoe ze het in elkaar zetten.
Ugh, m'n spellingscontrole.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Atoomprogramma? Heb jij T9 op je PC ofzo?
Dit heb ik gisteren nog gezien bij Top Gear.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef H-blast het volgende:
Mwaaaa vroeger was leuker ja!
Zoals dit:
Komt omdat het filmpje van vorig seizoen is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef t1m0k het volgende:
Dat ik de Top Gear formule niet erg veranderd vind tussen het seizoen van jouw videofragment en tegenwoordig?
Dat ze het expres doen. Dat zou dan wel weer geinig zijn.quote:In 2005 won Top Gear een internationale Emmy Award in de categorie Non-Scripted Entertainment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |