Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel erg jammer! Het lijkt zo'n hechte groep, maar er hoeft maar dít te gebeuren en er is weer een rel.
Die net zo snel weer over is. Wat heeft dat toch voor zin mensen?
en dat terwijl men altijd zegt dat vrouwen veel haatdragender zijn dan mannenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ik gewoon soms niet echt snap hoe het zo omslaat, en vooral dat het daarná dan weer zo snel kusjekroel is. Maar dat zal inherent zijn al een SC met 80% vrouw ofzo
= vrouw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
----
Op verzoek ff hier, al is het meer een 'mededeling' dan echt feedback.
Dat ik gewoon soms niet echt snap hoe het zo omslaat, en vooral dat het daarná dan weer zo snel kusjekroel is. Maar dat zal inherent zijn al een SC met 80% vrouw ofzo
Nou ja, dat was dus wel beetje de essentie eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat terwijl men altijd zegt dat vrouwen veel haatdragender zijn dan mannen
Ik vind de SC geweldig en zoals ik al eerder ergens zei zitten er enorm veel verschillende mensen en het groeit zelfs nog steeds en dan lopen er wel eens mensen tegen elkaar aan. En er mag ook best wel eens een puntje zijn hoor als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
----
Op verzoek ff hier, al is het meer een 'mededeling' dan echt feedback.
Hmm en daar is het antwoord op mijn vraag hierbovenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus wel beetje de essentie eigenlijk![]()
Mannen zijn imho een stuk directer en zeggen meteen wat er scheelt. Ik heb het idee dat het hier vaak rap 'onder het kleed' geschoven word als er wat is, en dan soms barst ineens de bom, zoals laatst.
Dan snap ik niet waarom mensen soms niet wat sneller en eerlijker zeggen wat er scheelt. Ik heb dat vorige keer duidelijk ff gedaan, vast geen vrienden mee gemaakt bij de personen tegen wie het wel vrij duidelijk aan gericht was, maar het lucht wel op. En ik koester geen wrok of wat.
En ik heb het gevoel dat het bij anderen wél zo is, of mensen maar snel het onderwerp willen veranderen of al snel roepen dat 'het goed is' om maar geen rel te willen. Maar dan juist met frustraties blijven zitten
Met de nieuwe mensen heb ik ook echt geen probleem.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind de SC geweldig en zoals ik al eerder ergens zei zitten er enorm veel verschillende mensen en het groeit zelfs nog steeds en dan lopen er wel eens mensen tegen elkaar aan. En er mag ook best wel eens een puntje zijn hoor als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.
Maar bedoel jij nou dat je langer dan 1 a 2 dagen boos blijft dan? Of begrijp ik je niet goed?
Maar er komen nog steeds nieuwe mensen binnen wandelen in de SC en dat vind ik heel erg fijn en is ook wel een complimentje voor jullie want mensen voelen zich comfortabel genoeg om gewoon in te stappen
Ik geloof nooit dat het rot bedoeld was naar Greys hoor en zo las ik het eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Nou, omdat ik het opbracht toch nog even een post dan hoor.
Ten eerste wil ik even kwijt dat dit dus geen aanval is op de mod kwaliteiten van Elisa. Ze doet het hartstikke goed en bij de vorige 'rel' was ik echt hartstikke onder de indruk van haar geduld en inzet in de hele zaak. Haar post van gister (waarmee ze wegging) is dan misschien wel te begrijpen, maar kwam voor mij nogal onverwacht. En vooral richting Greys kwam het echt rot over, want we weten ook allemaal dat die geen vlieg kwaad doet.
Nouja, laten we er maar over op houden verder, want iedereen kijkt er weer met een andere achtergrond tegen aan en één standpunt zullen we wel nooit krijgen.
Niet iedereen is zo direct inderdaad, lees de post van Ingetje hierboven bijvoorbeeld, die kijkt en reageert weer heel anders. En geen van beiden hoeft slecht te zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met de nieuwe mensen heb ik ook echt geen probleem.
Ik heb sowieso geen probleem met de SC hoor, ik heb alleen soms het idee dat het allemaal een beetje té kusjekroel is ofzo. Ik weet niet, tis moeilijk uit te leggen vast vrij gevoelig bij sommigen.
Maar soms denk ik weleens 'doe es niet zo overdreven correct en vriendelijk en zeg wat je denkt'. Maar goed, zoals jij al zegt, er zitten veel verschillende mensen, en dat ik een grote flapuit ben is geen geheim. Anderen denken vast anders over zoiets
Het kwam ieg wel zo over, bij mij ,en bij Greys ook weet ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het rot bedoeld was naar Greys hoor en zo las ik het eigenlijk ook niet.
Ze wilde gewoon de discussie afkappen in de SC.
Nou ja dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ga echt geen engergie meer steken in zeer drahamatische zaken die de dag erna overgewaaid blijken te zijn .
Overigens is feit in deze dat Greys 3 PM's naar Elisa heeft gestuurd om te vragen hoe ermee om te gaan dat het uit de klauwen leek te lopen. Daar werd niet op gereageerd en toen kwam de 'sneer' naar Greys.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In mijn ogen niet, omdat ik van Elies ook weet dat ze Greys nooit aan zal vallen.
Ze was het gewoon zat en terecht...vond ik
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Nou, sorry dat ik het heb opgebracht dan.
[quote]
Is de FB toch voor, en ik vond het terecht, ik had ook beetje 'raar' gevoel over hoe dat liep
Je hoeft toch geen sorry te zeggen? Doe ik zo onaardig dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)
Wat jij zegt over de vorige "rel", daar weet ik dan weer van dat daar ook over gepm'd is door sommige betrokkenen... en dan lijkt het misschien zo dat het "zomaar" over is, maar dan is er onderling het een en ander uitgesproken. Ik snap dat dat per PM gaat, maar ik snap ook dat het dan in de SC zelf lijkt alsof er gedaan wordt alsof er niets gebeurd is... dus dat maakt het weer iets lastiger...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus.
Vorige keer dat er een flinke fight was eens goed de waarheid gezegd (mijn waarheid / gevoel over dat onderwerp dan), en toen aangegeven dat ik niet snap dat mensen op dat moment vrij hard konden oordelen of hun mening goed klaar hadden en toch later dan weer zo kusjekroel konden doen.
En dan gaat het toch weer zo. En tis echt niet dat ik nou verwacht dat een ruzie of rel of wat dan ook dagen voortsleept, maar vind het soms raar hoe snel de lucht ineens geklaard is, zonder dat daar maar iets voor word gedaan. Dan lijkt het dus beetje alsof mensen met hun frustraties blijven zitten maar uit 'de lieve vrede' of naïviteit of wat dan ook het maar ff inslikken.
En overigens bedoel ik dit niet persoonlijk naar de mensen toe waar vorige keer de discussie over was, ik vind écht niet dat die meer aangepakt moeten worden ofzo hoor. Maar ik kan niet nadat ik vrij hard oordeel over die mensen 2 dagen later weer kusjekroel doen. Anderen kunnen/konden dat blijkbaar wel, das prima, maar zoals Cat al zegt; dan ga ik ff wat voor mezelf doen
Kom nou, alsof het op dat moment uitgepraat zou kunnen worden. Dan zit iedereen nog met de haren omhoog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)
Nee, sorry, ik voelde me een beetje aangevallen, maar dat was nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen sorry te zeggen? Doe ik zo onaardig dan?![]()
Ik vind dat een discussie ook niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden en ik vind een opmerking over en weer ook geen probleem maar als het een herhaling van zetten gaat worden dan denk ik dat het op een gegeven moment wel over mag zijn en dat als het toch nog niet klaar is voor users het beter in bijvoorbeeld F&F FB kan.
Nou ik snap best dat er even wat onduidelijkheid is over wat Elies nou wil. Aan de ene kant ventileerde ze flink over die vorige rel en die personen, en stopte ze daar flink wat tijd en energie in. En nu peert ze hem op deze manier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom nou, alsof het op dat moment uitgepraat zou kunnen worden. Dan zit iedereen nog met de haren omhoog.
En ik vind het echt triest dat Elisa nu ergens op aangekeken wordt. Elisa is niet degene die ruzie maakt, Elisa is niet degene die steeds doorgaat. En je luistert ook niet naar Elisa want het ging gewoon door. Dus wat betreft had je ook lekker zelf de ruzie op kunnen lossen, maar dát gebeurt dan ook niet. En nu lekker met het vingertje naar Elisa wijzen terwijl zij altijd probeert te helpen.
En zoals ik eerder al zei, Greys kreeg een opmerking nádat MM die kreeg. Als Ing Greys was geweest had Ing die opmerking gekregen.
Julie mogen hier prima Elisa de schuld komen geven, maar ik mag daar toch ook tegenin gaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik snap best dat er even wat onduidelijkheid is over wat Elies nou wil. Aan de ene kant ventileerde ze flink over die vorige rel en die personen, en stopte ze daar flink wat tijd en energie in. En nu peert ze hem op deze manier.
Doet niks af aan dat ze geheel buiten de 'rel' stond, maar dit is FB, er komt gewoon imho vrij nette feedback van iemand die dat niet geheel snapte.
Is dit topic volgens mij voor of niet? Is het alleen voor veren?
Wel OOK voor veren he!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik snap best dat er even wat onduidelijkheid is over wat Elies nou wil. Aan de ene kant ventileerde ze flink over die vorige rel en die personen, en stopte ze daar flink wat tijd en energie in. En nu peert ze hem op deze manier.
Doet niks af aan dat ze geheel buiten de 'rel' stond, maar dit is FB, er komt gewoon imho vrij nette feedback van iemand die dat niet geheel snapte.
Is dit topic volgens mij voor of niet? Is het alleen voor veren?
Ja is prima hoor, maar je leest imho selectief. Ik geef Elisa niet de schuld, ik geef aan dat het me bevreemd hoe ze gehandeld heeft. Laten we er alsjeblieft geen wedstrijdje van maken, want ik vind Elisa ook gewoon een tof wijf en een goede mod. Maar aan alleen kusjekroelen hebben we ook niks, denk ik zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Julie mogen hier prima Elisa de schuld komen geven, maar ik mag daar toch ook tegenin gaan?
I'll keep that in mindquote:
Ik geloof dat ElisaB ook meerdere keren heeft gezegd dat het helemaal niets persoonlijk was maar een andere user als dictator of Hitler betitelen gaat echt te ver hoor, daar had ze gewoon helemaal gelijk in. En dat is aangegeven en er is over gesproken dan is het toch klaar en is er verder geen reden om elkaar dood te zwijgen of elkaar weer aan te vallen of zo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
We geven Elisa toch ook helemaal niet de schuld?
Twas gisteren alleen niet duidelijk wat ze nou wilde hoor...
Eerst kwam ze meekletsen, toen deelde ze links en rechts wat correcties uit, en toen was ze weg.
En van de edits snap ik eerlijk gezegd ook niks![]()
En ik snap wel wat Ll bedoelt over die vorige rel hoor.
Elisa begon over het Hitler gebeuren, dat triggerde de hele discussie waarin Qwea en ik kompleet uitgekotst werden, en twee dagen later wordt Qwea zonder dat ze zelf nog in het topic geweest is door Elisa als een van de eerste met open armen ontvangen.
Dat komt echt een beetje vreemd over.
Ik dacht al dat ik gek geworden was...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hoezo stond Elisa MM nu weer bij? Ze heeft berichten van beide partijen geedit, en vervolgens gaan jullie allemaal door.
Nou er is niet over geroddeld ofzo. Het is geen geheim dat ik prima contact met Greys heb, dus die kwam gister wel ff stoom afblazen ja. En op de vraag waarom ze jou niet ff PM'de over het gedoe kwam dus als antwoord dat ze dat tevergeefs al meerdere malen had gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek geworden was...
Ik meende te bemerken dat een aantal van de SC-ers klaar was met hetgeen M-M inbracht. Mijn eerste verzoek om er gewoon een punt achter te zetten was aan het adres van M-M. En omdat ik M-M vroeg te stoppen, vroeg ik daarna ook Greys er een streep onder te zetten. En dat viel verkeerd. Dus besloot ik gewoon lekker op de bank te gaan zitten.
Volgens mij hebben jullie een beetje mijn eerste verzoek aan M-M gemist.
Wat het niet reageren op PM betreft (daar is blijkbaar onderling over gePMd): ik heb heel die PM's niet gezien. In Silver is de layout soms een beetje stuk, waardoor er letters over het gele envelopje boven in de balk staan. Dan zie je niet dat het envelopje geel is.
Nou ja dat dus. Ik was wel ff klaar met jullie, was wel duidelijk volgens mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Het gekke vond ik dat Qwea er helemaal niet meer geweest was en toch met open armen ontvangen werd en dus niet rechtstreeks geconfronteerd werd met haar gedrag, ik heb wel nog mijn zegje gedaan.
Ik geef aan dat ik het vreemd vind meer niet hoor , tis dat het ter sprake kwam hier
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Nee jou kan ik wel volgen hoor, je was toen duidelijk en nu ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik was wel ff klaar met jullie, was wel duidelijk volgens mij![]()
En had afgelopen week wel ff moeite met het feit dat mensen het op dat moment roerend eens met me waren en vonden dat het maar es duidelijk moest zijn en bladibla en we het eens waren dat ook Q maar ff gezegd moest worden dat ze moest teruglezen en de essentie van het verhaal e.d.
En vervolgens word er zodra ze in het topic is weer kusjekroel gedaan![]()
Toen had ik 't ff niet meer, dus heb ik me ff een weekje afzijdig gehouden. Was sowieso druk, en weinig motivatie daar tussendoor nog ff in de SC te kijken
Doe me de linkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
We geven Elisa toch ook helemaal niet de schuld?
Twas gisteren alleen niet duidelijk wat ze nou wilde hoor...
Eerst kwam ze meekletsen, toen deelde ze links en rechts wat correcties uit, en toen was ze weg.
En van de edits snap ik eerlijk gezegd ook niks![]()
En ik snap wel wat Ll bedoelt over die vorige rel hoor.
Elisa begon over het Hitler gebeuren, dat triggerde de hele discussie waarin Qwea en ik kompleet uitgekotst werden, en twee dagen later wordt Qwea zonder dat ze zelf nog in het topic geweest is door Elisa als een van de eerste met open armen ontvangen.
Dat komt echt een beetje vreemd over.
Nee sorry, daar ga ik mn zaterdagavond echt niet aan vergooien, neem maar van me aan dat het zo was, ik werd er op gewezen door mensenquote:
Ik had het daarvoor alweer persoonlijk met Q per PM uitgepraat, dus ik had ook geen enkele reden meer om haar niet enthousiast te ontvangen in de SC. Maar dat wist je van mij ook al geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jou kan ik wel volgen hoor, je was toen duidelijk en nu ook.
Nou goed, en die had ik dus niet gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou er is niet over geroddeld ofzo. Het is geen geheim dat ik prima contact met Greys heb, dus die kwam gister wel ff stoom afblazen ja. En op de vraag waarom ze jou niet ff PM'de over het gedoe kwam dus als antwoord dat ze dat tevergeefs al meerdere malen had gedaan.
Het gaat volgens mij in werkelijkheid niet (meer) om M-M en gisteravond, maar dit is iets wat al langer speelt en steeds terugkomt. En we dachten dat we eruit waren (frustraties uitpraten, niet opkroppen) maar het blijkt dat dat we er eigenlijk niet uit zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
Het meest opmerkelijke vind ik dat er vandaag nóg over gaat
Ja, ik heb alles gelezen. Toen ik M-M vroeg te stoppen wás er nog helemaal geen rel, maar het begon wat onaangenaam te worden. Ik weet niet of ik vind dat je dat ook maar steeds moet laten doorgaan. Persoonlijk vind ik van niet, want ik vond het iniddels behoorlijk kinderachtig worden. Ik dacht gisterenavond dat het een goed idee was om M-M te vragen ermee op te houden. En daar heb ik even extra over nagedacht, omdat het een medemod is. Maar ik vond ook dat ze zat te drammen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Goodbye het volgende:
Heb je alles gelezen in het FB topic dan? Dan weet ik ook niet meer hoe ik het verder nog uit kan leggen![]()
Nu ga ik lekker slapen en dan zien we het morgen wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |