Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel erg jammer! Het lijkt zo'n hechte groep, maar er hoeft maar dít te gebeuren en er is weer een rel.
Die net zo snel weer over is. Wat heeft dat toch voor zin mensen?
en dat terwijl men altijd zegt dat vrouwen veel haatdragender zijn dan mannenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ik gewoon soms niet echt snap hoe het zo omslaat, en vooral dat het daarná dan weer zo snel kusjekroel is. Maar dat zal inherent zijn al een SC met 80% vrouw ofzo
= vrouw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
----
Op verzoek ff hier, al is het meer een 'mededeling' dan echt feedback.
Dat ik gewoon soms niet echt snap hoe het zo omslaat, en vooral dat het daarná dan weer zo snel kusjekroel is. Maar dat zal inherent zijn al een SC met 80% vrouw ofzo
Nou ja, dat was dus wel beetje de essentie eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat terwijl men altijd zegt dat vrouwen veel haatdragender zijn dan mannen
Ik vind de SC geweldig en zoals ik al eerder ergens zei zitten er enorm veel verschillende mensen en het groeit zelfs nog steeds en dan lopen er wel eens mensen tegen elkaar aan. En er mag ook best wel eens een puntje zijn hoor als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
----
Op verzoek ff hier, al is het meer een 'mededeling' dan echt feedback.
Hmm en daar is het antwoord op mijn vraag hierbovenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus wel beetje de essentie eigenlijk![]()
Mannen zijn imho een stuk directer en zeggen meteen wat er scheelt. Ik heb het idee dat het hier vaak rap 'onder het kleed' geschoven word als er wat is, en dan soms barst ineens de bom, zoals laatst.
Dan snap ik niet waarom mensen soms niet wat sneller en eerlijker zeggen wat er scheelt. Ik heb dat vorige keer duidelijk ff gedaan, vast geen vrienden mee gemaakt bij de personen tegen wie het wel vrij duidelijk aan gericht was, maar het lucht wel op. En ik koester geen wrok of wat.
En ik heb het gevoel dat het bij anderen wél zo is, of mensen maar snel het onderwerp willen veranderen of al snel roepen dat 'het goed is' om maar geen rel te willen. Maar dan juist met frustraties blijven zitten
Met de nieuwe mensen heb ik ook echt geen probleem.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind de SC geweldig en zoals ik al eerder ergens zei zitten er enorm veel verschillende mensen en het groeit zelfs nog steeds en dan lopen er wel eens mensen tegen elkaar aan. En er mag ook best wel eens een puntje zijn hoor als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.
Maar bedoel jij nou dat je langer dan 1 a 2 dagen boos blijft dan? Of begrijp ik je niet goed?
Maar er komen nog steeds nieuwe mensen binnen wandelen in de SC en dat vind ik heel erg fijn en is ook wel een complimentje voor jullie want mensen voelen zich comfortabel genoeg om gewoon in te stappen
Ik geloof nooit dat het rot bedoeld was naar Greys hoor en zo las ik het eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Nou, omdat ik het opbracht toch nog even een post dan hoor.
Ten eerste wil ik even kwijt dat dit dus geen aanval is op de mod kwaliteiten van Elisa. Ze doet het hartstikke goed en bij de vorige 'rel' was ik echt hartstikke onder de indruk van haar geduld en inzet in de hele zaak. Haar post van gister (waarmee ze wegging) is dan misschien wel te begrijpen, maar kwam voor mij nogal onverwacht. En vooral richting Greys kwam het echt rot over, want we weten ook allemaal dat die geen vlieg kwaad doet.
Nouja, laten we er maar over op houden verder, want iedereen kijkt er weer met een andere achtergrond tegen aan en één standpunt zullen we wel nooit krijgen.
Niet iedereen is zo direct inderdaad, lees de post van Ingetje hierboven bijvoorbeeld, die kijkt en reageert weer heel anders. En geen van beiden hoeft slecht te zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met de nieuwe mensen heb ik ook echt geen probleem.
Ik heb sowieso geen probleem met de SC hoor, ik heb alleen soms het idee dat het allemaal een beetje té kusjekroel is ofzo. Ik weet niet, tis moeilijk uit te leggen vast vrij gevoelig bij sommigen.
Maar soms denk ik weleens 'doe es niet zo overdreven correct en vriendelijk en zeg wat je denkt'. Maar goed, zoals jij al zegt, er zitten veel verschillende mensen, en dat ik een grote flapuit ben is geen geheim. Anderen denken vast anders over zoiets
Het kwam ieg wel zo over, bij mij ,en bij Greys ook weet ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het rot bedoeld was naar Greys hoor en zo las ik het eigenlijk ook niet.
Ze wilde gewoon de discussie afkappen in de SC.
Nou ja dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ga echt geen engergie meer steken in zeer drahamatische zaken die de dag erna overgewaaid blijken te zijn .
Overigens is feit in deze dat Greys 3 PM's naar Elisa heeft gestuurd om te vragen hoe ermee om te gaan dat het uit de klauwen leek te lopen. Daar werd niet op gereageerd en toen kwam de 'sneer' naar Greys.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In mijn ogen niet, omdat ik van Elies ook weet dat ze Greys nooit aan zal vallen.
Ze was het gewoon zat en terecht...vond ik
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Nou, sorry dat ik het heb opgebracht dan.
[quote]
Is de FB toch voor, en ik vond het terecht, ik had ook beetje 'raar' gevoel over hoe dat liep
Je hoeft toch geen sorry te zeggen? Doe ik zo onaardig dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)
Wat jij zegt over de vorige "rel", daar weet ik dan weer van dat daar ook over gepm'd is door sommige betrokkenen... en dan lijkt het misschien zo dat het "zomaar" over is, maar dan is er onderling het een en ander uitgesproken. Ik snap dat dat per PM gaat, maar ik snap ook dat het dan in de SC zelf lijkt alsof er gedaan wordt alsof er niets gebeurd is... dus dat maakt het weer iets lastiger...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus.
Vorige keer dat er een flinke fight was eens goed de waarheid gezegd (mijn waarheid / gevoel over dat onderwerp dan), en toen aangegeven dat ik niet snap dat mensen op dat moment vrij hard konden oordelen of hun mening goed klaar hadden en toch later dan weer zo kusjekroel konden doen.
En dan gaat het toch weer zo. En tis echt niet dat ik nou verwacht dat een ruzie of rel of wat dan ook dagen voortsleept, maar vind het soms raar hoe snel de lucht ineens geklaard is, zonder dat daar maar iets voor word gedaan. Dan lijkt het dus beetje alsof mensen met hun frustraties blijven zitten maar uit 'de lieve vrede' of naïviteit of wat dan ook het maar ff inslikken.
En overigens bedoel ik dit niet persoonlijk naar de mensen toe waar vorige keer de discussie over was, ik vind écht niet dat die meer aangepakt moeten worden ofzo hoor. Maar ik kan niet nadat ik vrij hard oordeel over die mensen 2 dagen later weer kusjekroel doen. Anderen kunnen/konden dat blijkbaar wel, das prima, maar zoals Cat al zegt; dan ga ik ff wat voor mezelf doen
Kom nou, alsof het op dat moment uitgepraat zou kunnen worden. Dan zit iedereen nog met de haren omhoog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat een discussie niet altijd pronto afgekapt hoeft te worden. Als je dingen niet kunt uitspreken kan er veel frustratie bij mensen achterblijven en dat lijkt me ook niet echt een lekker basis. Zoals Ll zegt: praat het gewoon in één keer uit en klaar. (Tenminste, zo interpreteer ik het)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |