ja klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef alors het volgende:
hij zegt steeds dat ze uit Zweden komen, maar het was Zwitserland
Hij begint al af te takelen na dosis sapjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Tourniquet het volgende:
Gerard dacht dat Bern in Zweden ligt?![]()
Dakota is van maart 2005 toen onze zoon werd geborenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Stereophonics
Al vind ik Maybe Tomorrow mooier
Ja hij is nu al in de warquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Tourniquet het volgende:
Gerard dacht dat Bern in Zweden ligt?![]()
Ahh, had dat niet meer gezien. Ik had gekeken voor de edit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die kon niet openen zie laatste post en wat een kut topic titel.
Preciesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef marcodej het volgende:
Daarom snapte die gast de Swedish Chef ook niet.
djerarDquote:
Ik ook , had er een klaar staan toen zag ik hoi staanquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ahh, had dat niet meer gezien. Ik had gekeken voor de edit.
Kut TT.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook , had er een klaar staan toen zag ik hoi staan
Heel erg moeilijk is het niet , eerst topic openen met format en later OP er in plakken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef T3hTommay het volgende:
Note to self: leren hoe je het officiële 3FM topic altijd moet openen. Enfin, nou weet ik het ten minste voor de volgende keer
In ieder geval dank, Dagoduck, dat je het even voor me gedaan hebt.
Sorry.quote:
klopt.... altijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Remsjo het volgende:
Ik zit de livestream op internet te kijken maar die loopt achter?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Remsjo het volgende:
Ik zit de livestream op internet te kijken maar die loopt achter?
Sorry maar het duurde lang, en toen zag ik die LAPO..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook , had er een klaar staan toen zag ik hoi staan
Enjoy!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik krijg zo visite... ik spreek jullie weer over een paar uurtjes
Zou toch -11 worden bij jullie in het noorden ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:Dakota
![]()
Nou, nog maar even kijken of ik nog een keer die kant op ga.... volgens mij is het nu echt koud want er staat wat meer wind.
Deze gaat wel snel inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Againzender het volgende:
Wat boeit die TT, topic is toch over een half uur weer vol
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Nee, komt er ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nou al 101TV op de analoge van ziggo?
Waarom niet de Fixerquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb mijn verzoekje ook ingediend: Just Breath van Pearl Jam voor 50,-![]()
![]()
En als beloning mocht ik een nummer bij I-tunes kopen dus heb Woman van Anouk maar gedaan (PJ hebben we natuurlijk al lang al)..
Hier in Maastricht nu alweer -11,2quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou toch -11 worden bij jullie in het noorden ?
Newb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Deze topique's gaan wel hard zeg
Nee, ik ben het niet gewend
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Deze topique's gaan wel hard zeg
Nee, ik ben het niet gewend
hij rookt zeker nog steeds?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
Sander ziet er nog slechter uit als Giel
Verslavend he Hans.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:Dakota
![]()
Nou, nog maar even kijken of ik nog een keer die kant op ga.... volgens mij is het nu echt koud want er staat wat meer wind.
Nopequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nou al 101TV op de analoge van ziggo?
Hier rond de -3.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht nu alweer -11,2
Gaat ook al hard, zag net aan de auto ijspegels hangen tot aan de grondquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht nu alweer -11,2
tja.. omdat ik nu meer een Just Breath bui heb.. Had eigenlijk nog liever Got Some willen doen maar die stond er niet tussenquote:
We zitten nu al bijna op - 8, maar de wind is nu redelijk krachtig dus het zal wel veel kouder aanvoelen. Als ik ga dan maar even wat extrak sokken aantrekken want die zijn wel nodigquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou toch -11 worden bij jullie in het noorden ?
Voor 9 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Aaiphone het volgende:
Hoi
Hoe laat komt Do?
Het huis binnen bedoel ik
Na 21:00 uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Aaiphone het volgende:
Hoi
Hoe laat komt Do?
[koffiebekertje]Ik weet het nog als de dag van gisteren, ik zat in m'n warme bed met m'n laptop en tv aan (en m'n pyaemae) en zat me te pleuris te reageren en te ergeren tegelijk[/koffiebekertje]quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], dit is nog langzaam, bij hakkedag van vorig jara gingen er 4 topics doorheen in 20 minuten
binnen een paar minutenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Aaiphone het volgende:
Hoi
Hoe laat komt Do?
Snelste gevulde topicsquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], dit is nog langzaam, bij hakkedag van vorig jara gingen er 4 topics doorheen in 20 minuten
Jup het is leukquote:
Of toch,quote:
Ohnee,quote:
quote:
Hoe zit het sowieso met sommige dj's en hun deelname hieraan? Rob Stenders lijkt, net als vorig jaar tijdens SR, helemaal verdwenen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat Bert van Lent ook nog reportages zou gaan doen. Is hij al gesignaleerd?
Tijdens Paul Gabberingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
Die nu aan het bijklussen voor Radio 2.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe zit het sowieso met sommige dj's en hun deelname hieraan? Rob Stenders lijkt, net als vorig jaar tijdens SR, helemaal verdwenen.
Omg, whehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
Bijna klaar het gelul op NED3, dus binnen nu en 15 minuten zit Do wel in het huis.
Tot nu toe brengt ze weinig.
Hm... ik hoop liever net zo prikkelend als haar lingeriereclamesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.
Hier met z'n vrouw Cheryl Morero.quote:
* Againzender neemt vast een dubbele espressoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb mijn verzoekje ook ingediend: Just Breath van Pearl Jam voor 50,-![]()
![]()
En als beloning mocht ik een nummer bij I-tunes kopen dus heb Woman van Anouk maar gedaan (PJ hebben we natuurlijk al lang al)..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier met z'n vrouw Cheryl Morero.
[ afbeelding ]
OHHIJ...quote:
Giel 22-02quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoe ziet de line-up er voor straks uit want nu is Ekdom maar komt daarna Giel? Heb Annemieke al gezien dus dat hoeft van mij niet zo nodig
Ja, zag er net een paar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Staan ze al te springen op de grote markt?
een klein beetje maar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Ze staan zo stil als sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Hm, er zou een link naar iTunes in moeten staan. Heb ik bij beide requests gehad. Mail wordt wellicht niet goed weergegeven?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.
Geen code of niks.
Er stond in mijn mailtje alleen maar een linkje naar I-tunes en als ik inlogde zag ik 1 kredit staan bovenaan.. Misschien nog eens kijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.
Geen code of niks.
Had ik ook! Moet je even in de bron van het mailtje kijken, dan zie je de tekst met code wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen code of niks.
euh neequote:
Dat had ik ook daarstraks. Gaat af en toe niet helemaal goed daar, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Geen code of niks.
Heb alleen nog via m'n Mail programma gekeken maar net via gmail.com gecheckt en warempel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, er zou een link naar iTunes in moeten staan. Heb ik bij beide requests gehad. Mail wordt wellicht niet goed weergegeven?
Super! dat maakt het wel interessant. Misschien toch maar gaan... zaterdagavond vast wel lachenquote:
Het zijn ook sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze staan zo stil als sneeuwpoppen
Verdomd, dat werkt! Dank je wel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
Had ik ook! Moet je even in de bron van het mailtje kijken, dan zie je de tekst met code wel.
Dat gaat niet, ze zijn allemaal stijf bevrorenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke doet niet veel met het publiek, dus daar hoef je echt niet voor heen te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super! dat maakt het wel interessant. Misschien toch maar gaan... zaterdagavond vast wel lachen
Langer dan een uur moet je daar ook niet staanquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ze zijn allemaal stijf bevroren
dies ook goed jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Deze kende ik nog niet. Wel die van Michael McDonald natuurlijk.
Ekdom in de Nacht en Ekstra Weekend fragmenten en jinglesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef ScottTracy het volgende:
Typisch Ekdom in de Nacht-fragmentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat overigens een fok!wide-record? lijkt me wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef DrowningMan het volgende:Die bestaat niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef DrowningMan het volgende:Ja, ik wil hem ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Opzich wel lekker als zij achter de knoppen zit want dan kunnen Giel en Gerard lekker gek doen, maar straks zit Giel achter de knoppen en dan heb je alleen Gerard.. Ik zie Annemieke niet snel heel erg los gaan. Hoop dat Giel het publiek er lekker bij betrektquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Annemieke doet niet veel met het publiek, dus daar hoef je echt niet voor heen te gaan.
Komt hier wel goed uit, kan ik wat gemiste programma's inhalen straks.
quote:
Inderdaadquote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
is dat overigens een fok!wide/record? lijkt me wel?
Whehehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Daddycooll het volgende:
Gadverdamme post die kut eend hier ook nog
Die met rick astley .quote:
Ze moeten Long Road to Ruin doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is misschien het saaiste FF nummer ooit, maar toch
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is misschien het saaiste FF nummer ooit
Gisteravond ging ze anders aardig los met Thomas Acda, dansend op een nummer van Elvis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel lekker als zij achter de knoppen zit want dan kunnen Giel en Gerard lekker gek doen, maar straks zit Giel achter de knoppen en dan heb je alleen Gerard.. Ik zie Annemieke niet snel heel erg los gaan. Hoop dat Giel het publiek er lekker bij betrekt
quote:
Dat was leuk ja!! Op Hound Dogquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteravond ging ze anders aardig los met Thomas Acda, dansend op een nummer van Elvis.
Wat zat er in haar sapjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteravond ging ze anders aardig los met Thomas Acda, dansend op een nummer van Elvis.
Of For all the cowsquote:
Werd tijd zeg.quote:
Dus Annemieke is nog steeds de plaatselijke lantaarnpaal?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
do is ongeveer lengte ekdom, mini mensje.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze wil eerst nog even roken, dus nog een paar minuutjes
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus Annemieke is nog steeds de plaatselijke lantaarnpaal?
Volgens de laatste berichten wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef porsche1 het volgende:
Giel gaat nu toch weer? over een paar minuten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef ScottTracy het volgende:
Dames, heren, ik moet even wat (sociale) verplichtingen afwerken, maakt u er nog een vruchtbare avond van. Ik meld me vannacht weer
over een uur toch pas?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten wel.
Vond d'r op tv al lang over komen maar zag gisteren in het echt hoe lang ze was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Do kan prima accoustisch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Eerst nog even headlines natuurlijk, kan Do nog een heel pakje oproken.
Ze heeft overigens een gitarist meegenomen.
Hoe lang is ze eigelijk, ik heb namelijk vooral het gevoel dat de het kaboutergehalte in het huis wel erg hoog is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Preciesquote:
Giel is 170 , ekdom 168 , annemieke 185.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe lang is ze eigelijk, ik heb namelijk vooral het gevoel dat de het kaboutergehalte in het huis wel erg hoog is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe lang is ze eigelijk, ik heb namelijk vooral het gevoel dat de het kaboutergehalte in het huis wel erg hoog is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje moet bij de computer.Ik vind jullie vast wel weer terug 300 topics verder!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje moet bij de computer.Ik vind jullie vast wel weer terug 300 topics verder!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:58 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga even een pauze nemen.
Tot vanavond.
die gast die zo achterlijk loopt te gillen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Die gozer spoort echt nietbij dat trouwen
Die was de hele tijd al zo irritant.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gast die zo achterlijk loopt te gillen?![]()
klopt!
Ga je nou reageren op iets wat al 100x voorbij gekomen isquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Die gozer spoort echt nietbij dat trouwen
Ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |