Omg, whehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], dit is nog langzaam, bij hakkedag van vorig jara gingen er 4 topics doorheen in 20 minuten
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
Bijna klaar het gelul op NED3, dus binnen nu en 15 minuten zit Do wel in het huis.
Tot nu toe brengt ze weinig.
Hm... ik hoop liever net zo prikkelend als haar lingeriereclamesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.
Hier met z'n vrouw Cheryl Morero.quote:
* Againzender neemt vast een dubbele espressoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar aanwezigheid net zo actief en prikkelend zal zijn als haar liedjes.
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb mijn verzoekje ook ingediend: Just Breath van Pearl Jam voor 50,-![]()
![]()
En als beloning mocht ik een nummer bij I-tunes kopen dus heb Woman van Anouk maar gedaan (PJ hebben we natuurlijk al lang al)..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier met z'n vrouw Cheryl Morero.
[ afbeelding ]
OHHIJ...quote:
Giel 22-02quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoe ziet de line-up er voor straks uit want nu is Ekdom maar komt daarna Giel? Heb Annemieke al gezien dus dat hoeft van mij niet zo nodig
Ja, zag er net een paar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Staan ze al te springen op de grote markt?
een klein beetje maar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Ze staan zo stil als sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Hm, er zou een link naar iTunes in moeten staan. Heb ik bij beide requests gehad. Mail wordt wellicht niet goed weergegeven?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.
Geen code of niks.
Er stond in mijn mailtje alleen maar een linkje naar I-tunes en als ik inlogde zag ik 1 kredit staan bovenaan.. Misschien nog eens kijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die gratis download, trouwens: ik kreeg na m'n verzoek gisteren een mailtje met als onderwerp 'Bevestiging donatie en download je song gratis' en als bijlage alleen een jpgje van de SR banner en that's it.
Geen code of niks.
Had ik ook! Moet je even in de bron van het mailtje kijken, dan zie je de tekst met code wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen code of niks.
euh neequote:
Dat had ik ook daarstraks. Gaat af en toe niet helemaal goed daar, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Geen code of niks.
Heb alleen nog via m'n Mail programma gekeken maar net via gmail.com gecheckt en warempel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, er zou een link naar iTunes in moeten staan. Heb ik bij beide requests gehad. Mail wordt wellicht niet goed weergegeven?
Super! dat maakt het wel interessant. Misschien toch maar gaan... zaterdagavond vast wel lachenquote:
Het zijn ook sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze staan zo stil als sneeuwpoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |