Ik vind m maar niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat de BTB200 ook in het rood te krijgen is![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet ergquote:
Vind m nogal.. Roodquote:
Dat kanquote:
Vind rood prima, maar niet op een basquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat kanHet is gewoon dat ik gek ben op rood
Ik heb een hekel aan slagplatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm, rood kan wel leuk zijn mits er een bijpassende slagplaat op zit... alleen een beetje jammer dat dat er geen op die bas zit
(hoewel dat niet echt bij dat model zou passen)
Een rode precision met zwarte slagplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind rood prima, maar niet op een bas.. Dan ben ik van t wit denk ik
Wit met zwarte slagplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Kvack het volgende:
[..]
Een rode precision met zwarte slagplaatof andersom
![]()
Ooit...
Tevens tvp.
donkerrood dan wel hequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind rood prima, maar niet op een bas.. Dan ben ik van t wit denk ik
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijtquote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Witchfynder het volgende:
Wie heeft er hier een akoestische bas?
Of Candy Apple Redquote:
Nee iddquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijt
Je kan toch gewoon een stukje hout op je bovenblad vastlijmenquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijt
Dat heb ik ook met een P. De pickups zitten precies tussen twee comfortabele plekken in.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel graag zo'n duimsteun had op mijn P... Vind de pickups niet echt groot/comfortabel genoeg...
noes bassisten grappenquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Brammie1 het volgende:
Heb alleen maar precision gespeeld in m'n (korte) bascarrière tot nu toe, mijn duim staat altijd gewoon op het pickup. Toen ik een keer een Jazz in m'n handen had wist ik niet waar ik m'n duim moest neerzetten
Volgende topic: Bassistentopic #16 Die van ons is langer
Ik heb een BX600, opzich prima versterker om mee te beginnen. Maar daar houd het ook mee opquote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
Zit erover te denken om deze te halen: http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/behringer/bxl-1800a
Iemand ervaring met Behringer versterkers?
Dat doe ik ook wel eens op mijn gewoon bass. Speelt opeens niet zo heel erg verkeerdquote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee idd. Hoewel ik soms wel mensen dit zie doen:
Niet geprobeerd, maar kan werken.
Ik zit erover te denken die Harley Benton te kopen (maar dan gefret). Is nu maar 145,- ineens, w00t! Ding krijgt best goede recensies. Nou ja, mijn Orange combo heb ik voor mijn verjaardag gekregen dus geld dat ik daarvoor opzij heb gezet, heb ik nu nog, dus ja....
Oh, je wil ze ophalenquote:
dat je het uberhaupt overweegt om een behringer versterker te willenaanschaffen. Dat zal echt je slechtste aankoop ooit zijn. check anders www.basgitaarforum.nl en zoek op behringer en huiver.quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
Zit erover te denken om deze te halen: http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/behringer/bxl-1800a
Iemand ervaring met Behringer versterkers?
deze is dan nog goedkoper. erg betrouwbaar en maar 8 euro verzendskosten, omgeacht wat het product is.quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Hier zijn ze beide goedkoper.![]()
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/9601.html
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/5832.html
Vetquote:Op zondag 20 december 2009 15:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
deze is dan nog goedkoper. erg betrouwbaar en maar 8 euro verzendskosten, omgeacht wat het product is.
http://www.musik-produkti(...)taerker/ashdown.aspx
een ashdown fifteen daar is 199 euro.
Zelfde website zegt dit. Als titel staat er Ashdown Five Fifteen, 100W/1x15 Combo E-Bass, en als je erop klikt Leistung an 8 Ohm: 65 Wattquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
VetEn ik ben even door de war nu.. Waarom zegt de ene dat de Five Fifteen 65watt is en de andere 100watt..?
dat is erg logisch, want het is een combo. combo's verbruiken vrijwel nooit het volledige vermogen. dat hij 8 ohm is, kanje de combo met een andere 8 ohm kabinet verbinden, zodat hij over (in totaal) 4 ohm wel de volledige 100 watt gebruikt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zelfde website zegt dit. Als titel staat er Ashdown Five Fifteen, 100W/1x15 Combo E-Bass, en als je erop klikt Leistung an 8 Ohm: 65 Watt
Oh, zo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat is erg logisch, want het is een combo. combo's verbruiken vrijwel nooit het volledige vermogen. dat hij 8 ohm is, kanje de combo met een andere 8 ohm kabinet verbinden, zodat hij over (in totaal) 4 ohm wel de volledige 100 watt gebruikt.
Goeie tip, ik ga dan voor de Ashdown. Het is voor in de oefenruimte. Ik gebruik nu nog m'n Fender 25 watt, maar die is echt te slap. Ik hoor mezelf nauwelijks.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat je het uberhaupt overweegt om een behringer versterker te willenaanschaffen. Dat zal echt je slechtste aankoop ooit zijn. check anders www.basgitaarforum.nl en zoek op behringer en huiver.
de ashdown is wel een heel erg goed idee! dat zijn hele fijne dingetjes voor het budget.
trouwens, waar ga je de versterker voor gebruiken?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
De Ashdown is prima. Heb eens op de Perfect Ten gespeeld en die schopte kont. De Five Fifteen zal ook goed zijn dan. De Fender moet ook goed zijn. Zolang je maar niet de Behringer neemt of zoiets braks.
Wat voor muziek speel je dat je met een 100W versterker goed overweg kan?.
en waarom is hij in de oefenruimtes onbruikbaar? Omdat de conus te groot is.quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
Nou niet echt te groot, maar onbruikbaar vanwege het feit dat je pas 5 meter of wat je versterker begint te horen. De meeste oefenruimtes zijn gewoon niet zo groot.
Ik heb in mijn Metalband zeker wel een 300W nodig. Ook omdat je niet je amp altijd op vol wilt zetten, je wilt wat headroom overhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |