Ik vind m maar niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat de BTB200 ook in het rood te krijgen is![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet ergquote:
Vind m nogal.. Roodquote:
Dat kanquote:
Vind rood prima, maar niet op een basquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat kanHet is gewoon dat ik gek ben op rood
Ik heb een hekel aan slagplatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm, rood kan wel leuk zijn mits er een bijpassende slagplaat op zit... alleen een beetje jammer dat dat er geen op die bas zit
(hoewel dat niet echt bij dat model zou passen)
Een rode precision met zwarte slagplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind rood prima, maar niet op een bas.. Dan ben ik van t wit denk ik
Wit met zwarte slagplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Kvack het volgende:
[..]
Een rode precision met zwarte slagplaatof andersom
![]()
Ooit...
Tevens tvp.
donkerrood dan wel hequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind rood prima, maar niet op een bas.. Dan ben ik van t wit denk ik
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijtquote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Witchfynder het volgende:
Wie heeft er hier een akoestische bas?
Of Candy Apple Redquote:
Nee iddquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijt
Je kan toch gewoon een stukje hout op je bovenblad vastlijmenquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben niet, op gespeeld wel. Kan mijn duim nergens kwijt
Dat heb ik ook met een P. De pickups zitten precies tussen twee comfortabele plekken in.quote:Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel graag zo'n duimsteun had op mijn P... Vind de pickups niet echt groot/comfortabel genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |