quote:Het is echt tering fucking koud buiten volgens mij! Zag net een ingevroren man langskomen... Of wellicht was het een hallucinatie!
Hoe kun je nou 24/7 muziek luisteren die je niet mag?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon leuk om te kijken en te luisteren. Ook al mag ik de muziek niet echt.
I Think I Like It stond op 3, Fireflies op 2.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef iBenny het volgende:
5. Little lion man
4. I gotta feeling
3. Fireflies
2. Just say yes
1. Just breathe
was het toch?
I gotta feeling heb ik wel genoeg gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef iBenny het volgende:
5. Little lion man
4. I gotta feeling
3. Fireflies
2. Just say yes
1. Just breathe
was het toch?
Zolang alleen maar tijdens kerst te beluisteren valt, vind ik het bestquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef MilaNL het volgende:
Ik voel me echt de enige op de wereld die Last Christmas een verschrikkelijk nummer vindt.
Troost je, je bent echt niet de enigequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef MilaNL het volgende:
Ik voel me echt de enige op de wereld die Last Christmas een verschrikkelijk nummer vindt.
Varkens.quote:
Gadverdamme!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die krijgen een harde plasser van veel posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |