quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef iBenny het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339429
quote:Zelf heeft ze geen tatoegae zegt ze (ik gok wel een clitpiercing
Idd, dat kun je gewoon niet zeggen, behalve als je vrij dom en idioot bent.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kunnen we ophouden met onze mening te bekritiseren?
Moet je voorstellen hoe saai het zou zijn als er geen verschillende smaken zouden zijn
Er zijn ook mensen die krijgen een harde plasser van veel posten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dat voor iemand die helemaal niets met de muziek van 3fm heeft
Overheen gelezen.quote:
2 en 3 omgedraaid toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef iBenny het volgende:
5. Little lion man
4. I gotta feeling
3. Fireflies
2. Just say yes
1. Just breathe
was het toch?
Nee, ik vind het gewoon leuk om te kijken en te luisteren. Ook al mag ik de muziek niet echt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die krijgen een harde plasser van veel posten.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Het is echt tering fucking koud buiten volgens mij! Zag net een ingevroren man langskomen... Of wellicht was het een hallucinatie!
Hoe kun je nou 24/7 muziek luisteren die je niet mag?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon leuk om te kijken en te luisteren. Ook al mag ik de muziek niet echt.
I Think I Like It stond op 3, Fireflies op 2.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef iBenny het volgende:
5. Little lion man
4. I gotta feeling
3. Fireflies
2. Just say yes
1. Just breathe
was het toch?
I gotta feeling heb ik wel genoeg gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef iBenny het volgende:
5. Little lion man
4. I gotta feeling
3. Fireflies
2. Just say yes
1. Just breathe
was het toch?
Zolang alleen maar tijdens kerst te beluisteren valt, vind ik het bestquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef MilaNL het volgende:
Ik voel me echt de enige op de wereld die Last Christmas een verschrikkelijk nummer vindt.
Troost je, je bent echt niet de enigequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef MilaNL het volgende:
Ik voel me echt de enige op de wereld die Last Christmas een verschrikkelijk nummer vindt.
Varkens.quote:
Gadverdamme!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is dat #SR09 de hele tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef themauster het volgende:
Subtiele hint van @gerardekdom: vraag Ryan Shaw - It Gets Better aan! #SR09
Het weer werkt niet echt mee..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is het rustig daar zeg, het lijkt wel of het middenin de nacht is.
Het zal echt te koud zijn denk ik, zijn we niet meer gewend hequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, maar waarom zeg je dan niet gewoon SR09 of SR of Serieus Request inplaats vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
SR09 betekent Serious Request 2009, het jaar waarin we nu leven.
Vraag ik me ook af.. Hoewel, in een normale week houden wij ook ook de Kane's, Anouk's, Miss Montreal's vol..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 24/7 muziek luisteren die je niet mag?
Een aantal terraskachels ofzo is wel noodzakelijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zal echt te koud zijn denk ik, zijn we niet meer gewend he![]()
En het is ook nog geen tijd om zo veel bier op te hebben om dat niet meer te merken.
Etenstijd hequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
quote:
da's twittertaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zeg je dan niet gewoon SR09 of SR of Serieus Request inplaats van
# (vooral#) SR09
Drugs? waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's de hashtag, speciaal voor Serious Request 2009.
Ooit van Twitter gehoord?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zeg je dan niet gewoon SR09 of SR of Serieus Request inplaats van
# (vooral#) SR09
Vinden ze niet erg daarquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zou ze bijna geld betalen om hem niet te draaien
Om in de zoeklijst terecht te komen, is een twitterdingetje...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
# (vooral#) SR09
# = tagsquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
# (vooral#) SR09
roel is bezig smst hij net.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een aantal terraskachels ofzo is wel noodzakelijk denk ik.
Ja, dat doen die dj's toch?quote:
Neem je wel een Fok! banner mee? Dan kunnen we je spottenquote:
Die is net geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neem je wel een Fok! banner mee? Dan kunnen we je spotten
Of even aan de microfoon Royksopp - Happy up here aanvragen
Met -10 nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zolang het niet zo waait is het nog wel te doen lijkt me.
quote:
Je moet je niet zo aanstellen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef porsche1 het volgende:
Blij dat ik hier lekker warm binnen zit.
nee hoor, daar hebben we de mute-knop voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.. Hoewel, in een normale week houden wij ook ook de Kane's, Anouk's, Miss Montreal's vol..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |