Beter koud en ijzig dan veel wind en regen lijkt me.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou opzich wel een goed idee zijn want na een uur staan is het wel koud, maar je hebt daar ook van die irritante kopjes die spekglad zijnAls het iets beter (lees: warmer) zou zijn dan was het veel drukker geweest. Naja, als mensen maar blijven geven..
Regen sucks helemaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter koud en ijzig dan veel wind en regen lijkt me.
Altijd maar zeuren over het weer, dit is toch heerlijk, wanneer hebben we dit nou nog gehad de laatste jaren?
Vorig jaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over het weer, dit is toch heerlijk, wanneer hebben we dit nou nog gehad de laatste jaren?
Jij hebt daar zeker geen sneeuw,het is hier pure ellende in Groningenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Analoog?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Miam het volgende:
ik heb`m gevonden op tv hoor!
de zender stoort nogal!
Ik heb het niet over het weer tijdens SR, maar gewoon dat het flink koud was, daar ging het om toch.quote:
oh ik dacht dus over het weer in het algemeenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het weer tijdens SR, maar gewoon dat het flink koud was, daar ging het om toch.
Blur is net geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:29 schreef Cee het volgende:
Shit, The Gorillaz. Kans op m'n request (Blur) dit uur ook weer verkeken verwacht ik zo.
Ik ga soep warm maken.
Blur met Song 2 is een paar uur terug nog gedraaid, dus de kans op zo snel een nieuwe plaat van Blur lijkt me ook niet echt groot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:29 schreef Cee het volgende:
Shit, The Gorillaz. Kans op m'n request (Blur) dit uur ook weer verkeken verwacht ik zo.
Ik ga soep warm maken.
Godverdorie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blur met Song 2 is een paar uur terug nog gedraaid, dus de kans op zo snel een nieuwe plaat van Blur lijkt me ook niet echt groot.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdorie.Stelletje 13-in-een-dozijn-aanvragers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |