Mag hopen van niet, ik vind haar echt niet veel aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Annemiek voor de graveyard shift op de zaterdagavond?
Ik heb gelukkig alleen een ochtendwijk, maar inderdaad wat een klereweerquote:
Ik dacht meteen aan jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Alphabeat
Vannacht met Gerard was top, daarvoor met Annemieke was echt veul te hard voor mijn tere oortjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muziekkeuze is duidelijk anders dan gisteravond/vannacht.
Het valt me tot nu toe reuzemee qua muziekvarïteit... het is niet de eenheidsworst zoals vorig jaar bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zul je zien dat we daarmee winnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik net tegenaan loop
Dan is zelfs die toverbal van Jordy van Loon nog een meesterwerk
Klopt, maar nog steeds lang niet slecht. Misschien wordt het in de avond en nacht nog weer beter. Zal Kevin dan playlistsamensteller zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze is dan ook blond en niet zo ingespeeld op Gerard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Annemiek begrijpt de woordgrappen van Gerard eigenlijk nooit.
Niet zozeer het weer was een hel (koud was het wel), het was meer de hoeveelheid post... Mijn rug doet nu pijn. Ik liep op een gegeven moment met twee bundels in mijn schoudertas, twee dikke bundels onder mijn arm en een bundel + HAH in mijn hand. Killing. Nog op mn bek gegaan ook door de gladheidquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen een ochtendwijk, maar inderdaad wat een klereweerMijn handen waren echt bevroren, ik kon amper meer wat aanpakken.
Pas later heeft ze ze door inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Annemiek begrijpt de woordgrappen van Gerard eigenlijk nooit.
Ik ging gelukkig om 9.15 uur de straat op (begonnen om 7.30), dus ik was redelijk vlug klaar. Maar het duurde wel wat langer omdat ik normaal altijd precies op de stoep rij en zo overal lekker makkelijk bij kan, maar nu op de stoep fietsen betekende keihard op je bek gaan, dus dat deed ik maar niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet zozeer het weer was een hel (koud was het wel), nog op mn bek gegaan ook door de gladheid), het was meer de hoeveelheid post... Mijn rug doet nu pijn. Ik liep op een gegeven moment met twee bundels in mijn schoudertas, twee dikke bundels onder mijn arm en een bundel + HAH in mijn hand. Killing.
Ik loop twee wijken en bereid er drie voor normaal gesproken. Wel flink wat hulp gehad gelukkig. Ging pas laat de straat op en ben net een half uur thuis (vanaf 07:30 af...)
Vet hip busje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Cee het volgende:
Mensen, ga niet naar buiten, ik heb pijn aan m'n vingertoppen en m'n tenen en m'n hart sloeg tijdens het fietsen een paar keer over van de kou. Brrrrrr-fucking-rrrrrrrrr.
Maar, Rab is weer een tientje rijker.Wat een bikkel daar in z'n VW busje op een ijskoud plein.
[ afbeelding ]
Die VW-busquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Cee het volgende:
Mensen, ga niet naar buiten, ik heb pijn aan m'n vingertoppen en m'n tenen en m'n hart sloeg tijdens het fietsen een paar keer over van de kou. Brrrrrr-fucking-rrrrrrrrr.
Maar, Rab is weer een tientje rijker.Wat een bikkel daar in z'n VW busje op een ijskoud plein.
[ afbeelding ]
Dat busjequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Zou ook een lekker anthem zijn...
Mooie old-skool bus. Gaaf!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Het is padapapadapapada padapapapadapapadaquote:
ook goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is padapapadapapada padapapapadapapada
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Er lijkt weer sneeuw aan te komen richting Groningen!
Cee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten bijna wel heaters daar gaan neerzetten om nog mensen voor het huis te kunnen houden....quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekercheck rtv noord maar
. Gaat weer helemaal los straks. Aan de ene kant wel klote dat het zo koud is, maar het heeft ook wel wat ! Als je daar voor het GH staat is het wel leuk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Er lijkt weer sneeuw aan te komen richting Groningen!
Dat zou opzich wel een goed idee zijn want na een uur staan is het wel koud, maar je hebt daar ook van die irritante kopjes die spekglad zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze moeten bijna wel heaters daar gaan neerzetten om nog mensen voor het huis te kunnen houden....
Beter koud en ijzig dan veel wind en regen lijkt me.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou opzich wel een goed idee zijn want na een uur staan is het wel koud, maar je hebt daar ook van die irritante kopjes die spekglad zijnAls het iets beter (lees: warmer) zou zijn dan was het veel drukker geweest. Naja, als mensen maar blijven geven..
Regen sucks helemaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter koud en ijzig dan veel wind en regen lijkt me.
Altijd maar zeuren over het weer, dit is toch heerlijk, wanneer hebben we dit nou nog gehad de laatste jaren?
Vorig jaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over het weer, dit is toch heerlijk, wanneer hebben we dit nou nog gehad de laatste jaren?
Jij hebt daar zeker geen sneeuw,het is hier pure ellende in Groningenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Analoog?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Miam het volgende:
ik heb`m gevonden op tv hoor!
de zender stoort nogal!
Ik heb het niet over het weer tijdens SR, maar gewoon dat het flink koud was, daar ging het om toch.quote:
oh ik dacht dus over het weer in het algemeenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het weer tijdens SR, maar gewoon dat het flink koud was, daar ging het om toch.
Blur is net geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:29 schreef Cee het volgende:
Shit, The Gorillaz. Kans op m'n request (Blur) dit uur ook weer verkeken verwacht ik zo.
Ik ga soep warm maken.
Blur met Song 2 is een paar uur terug nog gedraaid, dus de kans op zo snel een nieuwe plaat van Blur lijkt me ook niet echt groot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:29 schreef Cee het volgende:
Shit, The Gorillaz. Kans op m'n request (Blur) dit uur ook weer verkeken verwacht ik zo.
Ik ga soep warm maken.
Godverdorie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blur met Song 2 is een paar uur terug nog gedraaid, dus de kans op zo snel een nieuwe plaat van Blur lijkt me ook niet echt groot.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdorie.Stelletje 13-in-een-dozijn-aanvragers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |