Hier nog niet, dus nog even afwachtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
w00t het sneeuwt hier gewoon als de tering, ik had het niet eens door
quote:
Altijd rond deze tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er nou weer veel stukjes tussendoor? IK WIL MUZIEK!!!!!!!!!!
Gewoon een fruitsapje...quote:
Blijkbaar was het hek van de dam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]het hek was zeker bevroren en toen brak het
Ach jij woont toch ook hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier nog niet, dus nog even afwachten
Wii Sportsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boksen.
Als ik iets een debiele 'sport' vind...
Ik ga ff een banaan halen BRB.quote:
Heul nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn om de Spice Girls aan te vragen
Ik hoor het liever dan die harde gitaarmuziek hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn om de Spice Girls aan te vragen
Hoe fouter des te beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek begint ook te dansen, dit werkt gewoon, hoe fout het ook is
Omdat je toevallig twee huppelkutjes in beeld ziet, wil het nog niet zeggen dat iedereen het op prijs steltquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek begint ook te dansen, dit werkt gewoon, hoe fout het ook is
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je toevallig twee huppelkutjes in beeld ziet, wil het nog niet zeggen dat iedereen het op prijs stelt
dat koeienpak valt wel op hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef Renesite het volgende:
Goed, wie mij vanavond spot: die is een held!
Een koningklijke goedeavond..quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iets zuidelijker, zelfde gemeente, andere naam
Die jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een koningklijke goedeavond..
trouwesn alweer gestopt
het is wel droge sneeuw dus het plakt niet, en mijn zolderraam is een beetje besneeuwd
Niks tegen Brabo's !quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:44 schreef alors het volgende:
Waarom vragen alle brabo wijven die Kane aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |