quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef hummerh2 het volgende:
Beste Fok!ers,
Dit is mijn 2de topic hier op fok.
Mijn klacht gaat over mijn school. Deze is tegen De Partij Voor de Vrijheid.
Als je openlijk uitkomt voor je mening dan wordt je meteen vies aan gekeken en begint een leraar een preek over dat de PVV slecht is en dat zelfs de Volksunie nog minder extreem is.
Ik heb ooit een spreekbeurt gedaan over de PVV, hier was ook felle kritiek op. Het gekke was dat ik een laag punt kreeg terwijl iemand die het heel slecht deed, ( Stotteren etc. ) een hoger punt kreeg.
Ook mag je hier bijvoorbeeld D66 posters ophangen maar PVV posters zijn uit den boze en hier kan je voor geschorst worden.
Klacht : School is onredelijk voor andersdenkenden dan hun linkse idealen.
Zegt iemand met Noord-Koreaanse vlag als avatarquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan ze er moeilijk ongelijk in geven.
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?
D66 is niet racistisch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Maar het is toch onredelijk dat je wel D66 posters op mag hangen en voor PVV posters geschorst wordt?
bel de krantquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:36 schreef Jahr00n het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN NOU EENS WE WORDEN HIER GEDEMONISEERD DOOR DE LINKSE HEREN IN DEN HAAG STEM GEERT DIE ZORGT ER WEL VOOR DAT DIT OPHOUD
Op scholen moet je helemaal geen posters op mogen hangen, die moeten politiek onafhankelijk onderwijs geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Ik doe mijn spreekbeurt over Geert Wilders. Voor degene die de laatste jaren onder een steen hebben geleefd, Geert Wilders is de leider van de politieke partij de PVV oftewel de partij voor de vrijheid.quote:
Zit je in groep 3 of watquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Ik doe mijn spreekbeurt over Geert Wilders. Voor degene die de laatste jaren onder een steen hebben geleefd, Geert Wilders is de leider van de politieke partij de PVV oftewel de partij voor de vrijheid.
Geert Wilders is op 6 september 1963 geboren in Venlo. Het was aardig maar verwent jongentje. Vooral de eerste 10 jaar van zijn leven bracht hij of samen met zijn vriendjes of op zijn kamer met zijn speelgoed door, een heel normaal kind dus. Ook is hij tot zijn 18e katholiek geweest. Maar hij heeft hier nooit iets mee gehad en liet zich daarom op zijn 18e uit de kerkregisters schrijven.
Toen Geert wat ouder begon te worden veranderde ook zijn kijk op de wereld. Hij werd een beetje lui en was op school ongeïnteresseerd. Hij zat altijd achterin de klas en als hij een proefwerk scheikunde moest maken, dan leverde hij het velletje blanco terug in bij de leraar.
Hij was een punker en zo gedroeg hij zich ook. Afzetten tegen het gezag en na schooltijd flink zuipen en blowen het ideale leven.
Geert Wilders heeft zelfs nog in het leger gezeten. Dit vond hij geweldig, maar hij was wel blij dat hij niet met Duitsers in 1 kamp heeft hoeven zitten. Toen der tijd had Geert een hekel aan de Duitsers. Dit kwam mede door zijn vader die in de 2de wereldoorlog tegen de Duitsers heeft gevochten.
Geert ging toen hij 17 was voor het eerst naar Israel. Dit vond hij een prachtig land mede door de mensen en de cultuur. Ook had en heeft hij diep respect voor Israel omdat dat de laatste buffer is tussen het westen en de islam. Als Israel wegvalt licht het westen open voor een aanval door de islamitische landen.
Van 1990 tot en met 2004 heeft Geert Wilders bij en voor de VVD gewerkt. (Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. ) Hier begon hij als een beleidsmedewerker en heeft zich van onderen helemaal naar boven op gewerkt tot 2dekamerlid.
Geert Wilders begon op 3 september 2004 zijn eigen fractie. Groep Wilders. Met deze eenmansfractie had hij niet zoveel te vertellen. Maar al snel richtte Geert Wilders een echte politieke partij op die op dit moment virtueel zelfs de grootste partij van Nederland is namelijk de PVV.
Geert maakte in 2008 zelfs een eigen film genaamd Fitna. In de ontroerende film worden er een aantal feiten over de islam op een rijtje gezet. De moslim wereld was geschokt en een aantal moslims riep zelf de jihad tegen Geert uit. In dit zelfde jaar werd Geert Wilders zelfs man van het jaar.
Graag zou ik nog even een kort filmpje willen laten zien. Hierin zie je dat Geert er ook voor de jeugd is.
Misschien praatte jij wel gewoon onzin en had die stotterende jongen gewoon goede inhoudelijke punten? Kan het je niet kwalijk nemen hoor, want het is logisch dat spreekbeurt over iets dat van zichzelf al weinig inhoud heeft nergens over gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef hummerh2 het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gedaan over de PVV, hier was ook felle kritiek op. Het gekke was dat ik een laag punt kreeg terwijl iemand die het heel slecht deed, ( Stotteren etc. ) een hoger punt kreeg.
Godver!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Graag zou ik nog even een kort filmpje willen laten zien. Hierin zie je dat Geert er ook voor de jeugd is.
Eigenlijk heb je wel gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Een school hoort ruimte te bieden aan vrije opvattingen en discussie. Selectief partijposters toestaan is zielig gedrag, maar niet opvallend van het Rode Systeem dat de ambtenarij en het onderwijs domineert.
Niet dat je trots hoeft te zijn op Clowntje Wilders, maar de ruimte moet er zijn.
Kijk daar ga je al. Dit is een biografietje over Wilders zelf. Heeft geen flikker met de PVV te maken... en al helemaal niets met inhoud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Ik doe mijn spreekbeurt over Geert Wilders. Voor degene die de laatste jaren onder een steen hebben geleefd, Geert Wilders is de leider van de politieke partij de PVV oftewel de partij voor de vrijheid.
Geert Wilders is op 6 september 1963 geboren in Venlo. Het was aardig maar verwent jongentje. Vooral de eerste 10 jaar van zijn leven bracht hij of samen met zijn vriendjes of op zijn kamer met zijn speelgoed door, een heel normaal kind dus. Ook is hij tot zijn 18e katholiek geweest. Maar hij heeft hier nooit iets mee gehad en liet zich daarom op zijn 18e uit de kerkregisters schrijven.
Toen Geert wat ouder begon te worden veranderde ook zijn kijk op de wereld. Hij werd een beetje lui en was op school ongeïnteresseerd. Hij zat altijd achterin de klas en als hij een proefwerk scheikunde moest maken, dan leverde hij het velletje blanco terug in bij de leraar.
Hij was een punker en zo gedroeg hij zich ook. Afzetten tegen het gezag en na schooltijd flink zuipen en blowen het ideale leven.
Geert Wilders heeft zelfs nog in het leger gezeten. Dit vond hij geweldig, maar hij was wel blij dat hij niet met Duitsers in 1 kamp heeft hoeven zitten. Toen der tijd had Geert een hekel aan de Duitsers. Dit kwam mede door zijn vader die in de 2de wereldoorlog tegen de Duitsers heeft gevochten.
Geert ging toen hij 17 was voor het eerst naar Israel. Dit vond hij een prachtig land mede door de mensen en de cultuur. Ook had en heeft hij diep respect voor Israel omdat dat de laatste buffer is tussen het westen en de islam. Als Israel wegvalt licht het westen open voor een aanval door de islamitische landen.
Van 1990 tot en met 2004 heeft Geert Wilders bij en voor de VVD gewerkt. (Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. ) Hier begon hij als een beleidsmedewerker en heeft zich van onderen helemaal naar boven op gewerkt tot 2dekamerlid.
Geert Wilders begon op 3 september 2004 zijn eigen fractie. Groep Wilders. Met deze eenmansfractie had hij niet zoveel te vertellen. Maar al snel richtte Geert Wilders een echte politieke partij op die op dit moment virtueel zelfs de grootste partij van Nederland is namelijk de PVV.
Geert maakte in 2008 zelfs een eigen film genaamd Fitna. In de ontroerende film worden er een aantal feiten over de islam op een rijtje gezet. De moslim wereld was geschokt en een aantal moslims riep zelf de jihad tegen Geert uit. In dit zelfde jaar werd Geert Wilders zelfs man van het jaar.
Ik dacht dat de massa Geert Wilders zo geweldig vond juist? Je weet wel, de domme massa.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedereen die in de massa meegaat dat Geert Wilders 'slecht' is.
Hiervoor alleen al had ik je een min 2 gegeven, lutserquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef hummerh2 het volgende:
Als je mijn leerling was geweest, had ik je 1000 keer "Arbeit macht Frei" laten schrijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutschool dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Eigenlijk is het precies het zelfde op onze school, alles wat je zegt over dat de klimaatverandering 1 grote hoax is is slecht. Terwijl dit wel zo is.
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:44 schreef hummerh2 het volgende:
De inhoud van mijn spreekbeurt is nog best redelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |