Word.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Is dit de fameuze hands-on mentaliteit?
Maar ik ben klaar met verbouwen, en nu er een internetverbinding is kan ik verder met mijn leven.
Woon je nou nog in de buurt van Central Park?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Maar ik ben klaar met verbouwen, en nu er een internetverbinding is kan ik verder met mijn leven.
Ja, maar jij bent niet meer welkom.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Woon je nou nog in de buurt van Central Park?
Dat moet jij weten. Jij hebt me tenslotte geinspireerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Je kijkt toch maar op een muur uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet meer welkom.
Stukje inspiratie creëren.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Jij hebt me tenslotte geinspireerd.
Bier hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Reya het volgende:
Gelukkig dat morgen de slijter nog open is om raki te halen.
Morgen wat Akvavit shoppen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Reya het volgende:
Gelukkig dat morgen de slijter nog open is om raki te halen.
Ook een mooi grijsbehaard poesje is te bezichtigen. Zij is van raszuivere Turkse origine. Een ware aristocat.quote:
Een kind, is dat niet hetgeen dat na de hond en het huis komt?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Monidique het volgende:
Jezus Christus,. Als ik een klein kind hoor krijsen, dan word ik helemaal gek. Vast en zeker ben ik ooit in staat helemaal door te draaien bij dat lawaai. Agressief word ik ervan.
Het zijn ook kutwezens!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Monidique het volgende:
Jezus Christus,. Als ik een klein kind hoor krijsen, dan word ik helemaal gek. Vast en zeker ben ik ooit in staat helemaal door te draaien bij dat lawaai. Agressief word ik ervan.
Of we nou bekend staan als buitenlandvrezend (PVV) of zoals meneer zelf bekend maakt als homovrezend (Balkie) maakt toch niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef Reya het volgende:
Premier: PVV schaadt de economie
Ik vraag me toch af wat Balkenende wil bereiken met dergelijke statements. Hij heeft gelijk, uiteraard, maar dergelijke bangmakerij heeft in het verleden nou niet echt geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |