Hier een vruchtbaar gesprek bij de kinderarts.
En ook wel het gevoel dat ik gehoord hoor/begrepen wordt. en niet weer met het eeuwige riedeltje " neem maar weer6 maanden rust" nara huis gestuurd wordt.
Ze was colelgiaal naar de arts dat ze niet in zijn vaarwater wou varen, en nadat ik zei luister, ik wil duidelijkheid, uitleg, actie. We komen egwoon niets verder, en lijken eerder een stuk terug aan het gaan.
Qua gewicht is ze trouwens wel goed hesteld, terug op haar lijntje, maar toch is ze smal gebleven, dok zei dat ze een heel goed spiergestel heeft ( deed wat spelletjes etc omdat te kijken.)
Ze gaat nu met een dieetist en allergoloog in conclaaf , moet een dagboekje bij houden, want aan de calorie intake komt ze vermoedelijk wel, maar ook baarde ze zich wel zorgen of ze wel genoeg ijzer etc. kreeg omdat dat niet aan gewicht oid af te zien is..
We moeten de dosis xyzall verdubbelen Ik heb nu ook heel duidelijke instructies gehad over wanneer de epipen, moet dus iets minder streng zijn en niet bang zijn dat ik hem te snel zet. Ook een trainer pen gekregen!
Volgende keer wordt bloed geprikt, gaat ze ook getest worden op hooikoorts en de mineralen zouten ijzer etc. wordt dan meteen meegenomen en een rasttest. maar dat wilde ze eerst overleggen met de allergoloog.
En omdat ze best paniekerig werd van het woord prikken besloten dat egsprek even af te wachten en dan alles ineens te doen.
En dan wordt waarschijnlijk ook een datum geprikt voor een opname..
Gelukkig geen utrecht

, maar wel een paar shock provocaties. dus best eng en heel spannend.
Maar er moet gewoon iets gaan gebeuren.
Ik moet nu soja poberen en de ei weer terug proberen. ze vermoed dat die niet zo;n probleem zla opleveren, en als ze van de soja eczeem krijgt, dan moeten we zalf gaan smeren.
En desnoods de xyzall ophogen verder, maar ze moet gewoon meer dingen gaan eten.
Spannend dus allemaal, maar ik ben wel blij dat er eens iets concreets gaat gebeuren nu.

!