quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:31 schreef AryaMehr het volgende:
Kennen jullie trouwens dit instrument in Turkije?
wat is dat een mooie vrouw zegquote:
Beetje Bollywood achtig.quote:
Ver ver ver ver ver allahim verquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beetje Bollywood achtig.
Damn 5 is ook niet genoeg.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:39 schreef Garso het volgende:
Alvast welterusten allemaal, ik ga dr vandoor
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:39 schreef Garso het volgende:
Alvast welterusten allemaal, ik ga dr vandoor
vreet kick door joint?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
doei mensen die zo slim zijn om naar bed te gaan![]()
Heb net gepofte aardappelen gegeten, hoe kom ik er op.
Bizi hicten sayquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:44 schreef Triggershot het volgende:
kom ik net op FOK! slaapt iedereen
Dit komt komt niet door je gekte, maar door dat we allen nacht mensen zijn die in de nacht juist honger krijgen, ik at net bv. koude aardappel pureequote:
Wat een vreemde woord combinatie "random fokker"quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij staat boven de random FOK!ker.
Dat antwoord keur ik goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij staat boven de random FOK!ker.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Dit komt komt niet door je gekte, maar door dat we allen nacht mensen zijn die in de nacht juist honger krijgen, ik at net bv. koude aardappel puree
Ik ga trouwens maandag verhuizen , het kan zijn dat ik ff geen internet hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha dus jij hebt ook de aardappelen gevonden . Heb net thee gezet, zonde om te laten staan, dus ook nog maar even opdrinken.
Jammer voor de fokcommunity.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ga trouwens maandag verhuizen , het kan zijn dat ik ff geen internet heb
Ik zal dan ook paar mensen missen, vooral die ik laatste tijd veel heb gesprokenquote:
Aaaahh....quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:07 schreef Min-e het volgende:
Oh correctie IK ben de enige, das nog zieliger.
Jij ook trusten dan maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:05 schreef siddha het volgende:
Ik ga ook mn bed opzoeken goedenacht en iyi geceler allemaal
Wat heb je gedaan dan vannacht?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:38 schreef AryaMehr het volgende:
Nog steeds wakker. Hele dagritme is toch al naar de kloten.
Gepokerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vannacht?
Ik ken geen van beide. Valt wel lekker mee te verdien toch? Ben jij goed?quote:
Valt inderdaad lekker mee te verdienen soms. Ik ben redelijk (goed).quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide. Valt wel lekker mee te verdien toch? Ben jij goed?
Jij ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Slayage het volgende:
TT![]()
ik negeer maar wat posts van het vorige topic, wil niet dat het hier verder gaat etteren
fijn weekend mensjes!
Leugens!quote:
Morgen valt er weer 5-10cm sneeuw en het is nu -7 overdag, afgelopen nacht bij Arnhem -18quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
@$^@$&$@*#%^#$#@
En daar zit ik dan met +25 graden.
Nederlandse winterquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Morgen valt er weer 5-10cm sneeuw en het is nu -7 overdag, afgelopen nacht bij Arnhem -18
Heerlijk zo'n Nederlandse winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |