quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij overigens een aantal vrolijke Turkse nummers aanraden. Van dat soort nummers waarin een trommel en een fluit wordt gebruikt.
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
coke loopt toch vaak uit de hand?
Ik ken eigenlijk niemand die coke gebruikt.
Maar als je echt verslaafd ben, ben je wel de lul.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je aan een soort pil zit die niet geschikt is voor mannen.
Bedankt, maar graag nog ietsje vrolijker of opzwepender.quote:
Dat filmpje was ook maar een grap.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt, maar graag nog ietsje vrolijker of opzwepender.
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:25 schreef IHVK het volgende:
davul en zurna vind ik echt niks trouwens.
Ik heb ook schijt hekel eraan maar een kaval of ney vind ik wel weer mooiquote:
Dit soort geestelijke middelen zouden leuk kunnen zijn, als je het een of twee keer kon ervaren en er daarna nooit meer om maalde. Maar aangezien het dat vaak niet is, gewoon niets aanvullen aan je lichaam waarvan je weet dat je het zelf niet produceert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.
Omg..quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt hekel eraan maar een kaval of ney vind ik wel weer mooi
Precies.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit soort geestelijke middelen zouden leuk kunnen zijn, als je het een of twee keer kon ervaren en er daarna nooit meer om maalde. Maar aangezien het dat vaak niet is, gewoon niets aanvullen aan je lichaam waarvan je weet dat je het zelf niet produceert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |