Sowieso taalhervormingen. Laat de mensen lekker zelf beslissen welke woorden ze gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien yoruks nomaden zijn zie ik niet wat daar zo grappig aan is?
Dus ik ben dubbel uitverkorenquote:
Een kind stelde ooit een vraag aan Ataturk: Yoruk nedir?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kunnen andere Turken niet lopen dan?![]()
Grapjas die Ataturk met zijn taalhervormingen.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sowieso taalhervormingen. Laat de mensen lekker zelf beslissen welke woorden ze gebruiken.
coke loopt toch vaak uit de hand?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:14 schreef Min-e het volgende:
Veel meer mensen die pillen en coke betere middelen vonden.
E閚 plak ja. We hadden nog nooit geblowd of spacecake gebruikt. Het begon met een overdreven lachkick, waar we voor een halfuur ongeveer continu zaten te lachen. Uiteindelijk kregen we een paniekaanval, omdat we dachten dat we doodgingen.quote:
Het Ottomaans werd niet verstaan noch gesproken door de Turken. Wel door de Ottomanen, maar dat waren sowieso geen Turken.quote:
Het is stiekem wel grappig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
E閚 plak ja. We hadden nog nooit geblowd of spacecake gebruikt. Het begon met een overdreven lachkick, waar we voor een halfuur ongeveer de hele tijd lachten. Uiteindelijk kregen we een paniekaanval, omdat we dachten dat we doodgingen.
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:15 schreef IHVK het volgende:
En ik ben je een beetje aan het uitlokken.![]()
Damn.. mietje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
E閚 plak ja. We hadden nog nooit geblowd of spacecake gebruikt. Het begon met een overdreven lachkick, waar we voor een halfuur ongeveer de hele tijd lachten. Uiteindelijk kregen we een paniekaanval, omdat we dachten dat we doodgingen.
Wat zijn Ottomanen dan en waar zijn ze nu?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het Ottomaans werd niet verstaan noch gesproken door de Turken. Wel door de Ottomanen, maar dat waren sowieso geen Turken.
Ik heb ook de pil 2 keer geprobeerdquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
coke loopt toch vaak uit de hand?
Ik ken eigenlijk niemand die coke gebruikt.
Haha, nee ik kan er wel om lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn.. mietje.
Grapje. Wel erg dude.
en dat is XTC?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook de pil 2 keer geprobeerd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, nee ik kan er wel om lachen.
Die kende ik wel hoor, maar inmiddels zijn het allemaal brave mensen geworden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja in Ierland en ik heb absoluut geen spijt vanquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij overigens een aantal vrolijke Turkse nummers aanraden. Van dat soort nummers waarin een trommel en een fluit wordt gebruikt.
Ik was meer de metal\ hippie figuurquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die kende ik wel hoor, maar inmiddels zijn het allemaal brave mensen geworden.
Het is de tijd denk ik, vroegahh was het allemaal anders. Mensen die gingen toen nog los in de clubs en als er niet op de wc's je een laagje poeder werd aangeboden, was het niet hip genoeg.
dit klinkt alsof je aan een soort pil zit die niet geschikt is voor mannen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook de pil 2 keer geprobeerd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:19 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij overigens een aantal vrolijke Turkse nummers aanraden. Van dat soort nummers waarin een trommel en een fluit wordt gebruikt.
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar als je echt verslaafd ben, ben je wel de lul.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je aan een soort pil zit die niet geschikt is voor mannen.
Bedankt, maar graag nog ietsje vrolijker of opzwepender.quote:
Dat filmpje was ook maar een grap.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt, maar graag nog ietsje vrolijker of opzwepender.
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:25 schreef IHVK het volgende:
davul en zurna vind ik echt niks trouwens.
Ik heb ook schijt hekel eraan maar een kaval of ney vind ik wel weer mooiquote:
Dit soort geestelijke middelen zouden leuk kunnen zijn, als je het een of twee keer kon ervaren en er daarna nooit meer om maalde. Maar aangezien het dat vaak niet is, gewoon niets aanvullen aan je lichaam waarvan je weet dat je het zelf niet produceert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Coke geeft, naar horen zeggen, een superioriteitsgevoel. Genoeg mensen die ik ken gebruiken het weleens.
Omg..quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt hekel eraan maar een kaval of ney vind ik wel weer mooi
Precies.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit soort geestelijke middelen zouden leuk kunnen zijn, als je het een of twee keer kon ervaren en er daarna nooit meer om maalde. Maar aangezien het dat vaak niet is, gewoon niets aanvullen aan je lichaam waarvan je weet dat je het zelf niet produceert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |