Graag gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:05 schreef IHVK het volgende:
Mooie gedichten Arya.
En 100% mens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:06 schreef Garso het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders moet geloven ben ik half Turkmen en half Yoruk
En vooral blijven doenquote:
Yoruks zijn Turkmen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:06 schreef Garso het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders moet geloven ben ik half Turkmen en half Yoruk
Een keer, op de middelbare school. Ik vond het tijd worden, zat in het park met een aantal mensen en vond de plaats ook wel geschikt.quote:
Wisten jullie niet dat Yoruks geen ziel hebbenquote:
En Nusayris dan, die hebben helemaaaaal geen ziel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Wisten jullie niet dat Yoruks geen ziel hebben![]()
ff south park na gedaan
gingervitisquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Wisten jullie niet dat Yoruks geen ziel hebben![]()
ff south park na gedaan
Zoiets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is toch alleen maar een verzamelwoord voor nomaden?
Ik vond het vroeger heel leuk, vooral als het met mede hippies wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een keer, op de middelbare school. Ik vond het tijd worden, zat in het park met een aantal mensen en vond de plaats ook wel geschikt.
Maar er gebeurde weinig wat ik normaal gesproken niet zou ervaren. Behalve dat ik misselijk werd. Conclusie voegt weinig tot niets toe aan mijn leven.
Ataturk heeft daar een mooi antwoord voor: Yuruyen Turklerquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is toch alleen maar een verzamelwoord voor nomaden?
en ook Japanners, volgens Eric Cartman danquote:
Ook wel ezels genoemd door de Ottomanen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:10 schreef Garso het volgende:
[..]
Ataturk heeft daar een mooi antwoord voor: Yuruyen Turkler
Tegenwoordig ook wel "Kaldirim Muhendizi" genoemd
Ik was geen hippie, ik pretendeerde maatschappij kritisch te zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, vooral als het met mede hippies was
Kunnen andere Turken niet lopen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:10 schreef Garso het volgende:
[..]
Ataturk heeft daar een mooi antwoord voor: Yuruyen Turkler
Tegenwoordig ook wel "Kaldirim Muhendizi" genoemd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En Nusayris dan, die hebben helemaaaaal geen ziel.
Aangezien yoruks nomaden zijn zie ik niet wat daar zo grappig aan is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kunnen andere Turken niet lopen dan?![]()
Grapjas die Ataturk met zijn taalhervormingen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ooit eens toen ik nog jong was een plak spacecake gegeten. Nooit meer. Ik belande uiteindelijk in het ziekenhuis samen met een vriend van me.
Van een plak?quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ooit eens toen ik nog jong was een plak spacecake gegeten. Nooit meer. Ik belande uiteindelijk in het ziekenhuis samen met een vriend van me.
Ja, nu zijn we allen te cynisch gewordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was geen hippie, ik pretendeerde maatschappij kritisch te zijn.![]()
Ach die goede ouwe tijd, ik mis het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |