abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79048518
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Durf bijna niet meer te posten hier met Italie dat het enige land is waar ik in 2009 heen ben geweest
Waar halen jullie het geld in godsnaam vandaan?

En hoe oud zijn jullie gemiddeld?

2010:
maart - Torino, Italie
Juni - Dubai
Augustus - Lowlands

Verder nog geen plannen
Het is geen competitie hoor, Italie is toch een prachtig land!

Zelf heb ik wat spaargeld opgebouwd door 2 keer een half jaar te werken tussen studies door. Verder is reizen 1 van mijn grote prioriteiten in het leven, vandaar dat er minder (weinig) geld uitgaat naar luxe dingen uit de supermarkt, kleding en uitgaan zodat ik meer overhou om onze aardkloot te kunnen verkennen.

O ja, ik ben 23.
pi_79049857
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Het is geen competitie hoor, Italie is toch een prachtig land!

Zelf heb ik wat spaargeld opgebouwd door 2 keer een half jaar te werken tussen studies door. Verder is reizen 1 van mijn grote prioriteiten in het leven, vandaar dat er minder (weinig) geld uitgaat naar luxe dingen uit de supermarkt, kleding en uitgaan zodat ik meer overhou om onze aardkloot te kunnen verkennen.

O ja, ik ben 23.
Ik ben 19 en na de reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt, en ook van mijzelf heb gemerkt dat ik redelijk zelfstandig kan zijn en ondernemend betreft reizen. Ben ik van plan net zoals jij meer te gaan sparen voor reizen en veel van de wereld te zien!

Ga jij ook wel eens helemaal alleen? of altijd met iemand samen met dezelfde ideeen?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_79049958
Teruggekomen van een jaar reizen in azie. Van de zomer naar china voor een maandje. Jeeeh!
Hopelijk in mei ook nog even stedentrip als er goede aanbiedingen zijn tenminste. Het is helaas momenteel drama!
Be kind whenever possible. It is always possible
Blog: http://worldtripping.org/
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:47:11 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_79050899
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik ben 19 en na de reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt, en ook van mijzelf heb gemerkt dat ik redelijk zelfstandig kan zijn en ondernemend betreft reizen. Ben ik van plan net zoals jij meer te gaan sparen voor reizen en veel van de wereld te zien!

Ga jij ook wel eens helemaal alleen? of altijd met iemand samen met dezelfde ideeen?
Ik begon ook pas zelfstandig met grote reizen toen ik 20 was, ZO-Azië is als student prima te doen als vakantieland. Nu werk ik en heb je wellicht meer budget, maar ook minder tijd om op vakantie te gaan
pi_79051009
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Meer dan zelfstandigheid en ondernemingszin heb je ook niet nodig! Nou ja, en een beetje geld natuurlijk. Ik ben een paar keer alleen gegaan (Japan, Korea, en Cambodja). Dat was leuk (lekker veel vrijheid, met niemand rekening houden) maar ik heb gemerkt dat ik toch het liefst reis met goede vriendinnen, vriend of zusjes omdat je op die manier iemand hebt om al dat moois en alle herinneringen mee te delen. Dat vind ik ook heel waardevol. En je hoeft iets minder op jezelf en je omgeving te letten natuurlijk omdat je een extra paar ogen bij je hebt, dat is ook wel fijn. Wil jij graag alleen gaan reizen?
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef jdeheij het volgende:
Teruggekomen van een jaar reizen in azie. Van de zomer naar china voor een maandje. Jeeeh!
Hopelijk in mei ook nog even stedentrip als er goede aanbiedingen zijn tenminste. Het is helaas momenteel drama!
Wauw, een jaar! Waar ben je allemaal geweest, dan?
pi_79051222
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik begon ook pas zelfstandig met grote reizen toen ik 20 was, ZO-Azië is als student prima te doen als vakantieland. Nu werk ik en heb je wellicht meer budget, maar ook minder tijd om op vakantie te gaan
Daarom heb ik ook geen zin om na mn opleiding al te gaan werken ga wel verder studeren en een leuk bijbaantje zoeken!
Want to see the world!
Weet niet of ik zo heel erg offtopic ga maar; hoe zit het met taal verschillen? mensen die er veel last van ondervonden tijdens de vele reizen die jullie gemaakt hebben?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:59:59 #157
62913 Blik
The one and Only!
pi_79051386
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen zin om na mn opleiding al te gaan werken ga wel verder studeren en een leuk bijbaantje zoeken!
Want to see the world!
Weet niet of ik zo heel erg offtopic ga maar; hoe zit het met taal verschillen? mensen die er veel last van ondervonden tijdens de vele reizen die jullie gemaakt hebben?
Thais ga je niet leren op een vakantie, zelfs een simpel dankjewel is al relatief lastig te leren. Over het algemeen kom je wel weg met Engels. Zo niet, dan heb je altijd nog handen en voeten.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:05:25 #158
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_79051615
2009 was een relatief rustig jaar Maart 2009 naar Istanbul geweest, Augustus 2009 naar New York & Washington, beiden met mijn vriendin

2010 staat wat meer op de planning: April naar Middlesbrough, Juli naar Goodwood ( ), ook in Juli naar Griekenland en in het najaar hopelijk naar Japan
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_79053270
Ik heb ook niet echt last gehad van taalproblemen. In Korea bijvoorbeeld spreekt haast niemand ook maar een woordje Engels, maar toch kom je er altijd wel uit op de 1 of andere manier. Mensen vinden het allang leuk dat jij daar bent en proberen je gewoon te helpen. In Zuid-Oost Azie zul je merken dat op de meeste plekken waar je als gemiddelde reiziger terecht komt gewoon Engels gesproken wordt (in elk geval genoeg om een kamer of busticket te boeken).
pi_79062203
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef gifkwal het volgende:

Wauw, een jaar! Waar ben je allemaal geweest, dan?
We zijn begonnen in Rusland daarna de transiberie express gepakt naar mongolie. Van mongolie door naar china, tibet, nepal, india, thailand, laos en cambodja en uiteindelijk nog 3 maanden gewerkt in australie.
In 1 woord fantastisch!
pi_79062663
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef jdeheij het volgende:

[..]

We zijn begonnen in Rusland daarna de transiberie express gepakt naar mongolie. Van mongolie door naar china, tibet, nepal, india, thailand, laos en cambodja en uiteindelijk nog 3 maanden gewerkt in australie.
In 1 woord fantastisch!
Dat klinkt zeker fantastisch. Ik hoop zoiets in de toekomst ook nog eens te kunnen doen. Met een jaar de tijd kan je het reizen echt relaxed aanpakken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:41:29 #162
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_79066706
quote:
Durf bijna niet meer te posten hier met Italie dat het enige land is waar ik in 2009 heen ben geweest

Geld spaar ik heel hard op, door het jaar heen zoveel mogelijk werken naast mijn studie en in de zomer 6 soms 7 dagen per week (horeca). Dan kan ik daarna weer een paar maanden weg. Ik ga maandag ( ) drie maanden naar Zuid-Amerika, daar ben ik al sinds juni voor aan het sparen. Oh ja, ik ben nu 23.

Wat iemand voor me al zei, als je reizen een prioriteit maakt, is er veel mogelijk.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:56:31 #163
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79071727
quote:

[..]

In 1 woord fantastisch!
De transsiberie express naar china spookt al meer dan 10 jaar door m'n hoofd en staat al 3 jaar "op de planning". groot contrast met jouw uitstapje
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79071989
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef conleche het volgende:

2009
Hele maand juni in Zuid Frankrijk
September: 10 dagen Zuid Frankrijk
September: 5 dagen Praag
Oktober: 9 dagen Egypte rondreis
December: weekend Gent

2010
Maart: April/mei Cuba 4 3,5 weken USA, ben benieuwd hoe vaak de plannen nog veranderen gaan. Tickets en auto geboekt! Driehoek Las Vegas, LA en San Francisco en de nationale parken daar tussenin!!
Half Eind mei tot half juni: Zuid Frankrijk
Herfst: Nepal of India of allebei
En dan nog wat stedentripjes tussendoor.
pi_79074763
Oh, leuk! 2009 was een leuk reisjaar
Dec 2008/januari: 4 weken Zuid-Afrika en Lesotho
April: 5 dagen St Petersburg
Mei: lang weekend Keulen
Juli: 5 dagen Barcelona
September: lang weekend Madrid
September: 10 dagen New York City
November: lang weekend Parijs
Dec/januari: 2 weken Puerto Rico.

Niet slecht als je bedenkt dat ik maar 17 vrije dagen had!

2010
April: weekje Syrie/Jordanie
Juli: 5 dagen Dublin
Augustus/september: Moskou-Mongolie-Beijing met de trein, van Beijing nog naar Seoul (4 weken)
Oktober ofzo: Madrid

En tussendoor nog een weekend Parijs en een weekend Reims, in ieder geval en misschien voor m'n werk nog naar Australie (wat in feite best balen zou zijn: dan moet ik voor max een weekje helemaal daarheen vliegen ).
pi_79074842
Ik ga wel
Tap tap tap
pi_79075205
quote:

ik ben 28, werk 4 dagen in de week en ik ga altijd backpackend op vakantie
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_79077187
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga wel
Ja, het klinkt wel een beetje verwend, zo Maar ik moet dan 2x een dag vliegen, 4 dagen redelijk fulltime werken incl avondproramma en dan kan ik er misschien 2 vakantiedagen tussenproppen. En dan moet ik de week erna weer gewoon lesgeven. Met een jetlag.

Ik wil verder wel dolgraag naar Australie, ooit. Hoor
pi_79080808
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef misteriks het volgende:

[..]

De transsiberie express naar china spookt al meer dan 10 jaar door m'n hoofd en staat al 3 jaar "op de planning". groot contrast met jouw uitstapje
Gewoon doen! De beslissing noemen. Je wilt niet weten hoeveel mensen ik in me omgeving hebt gehoord met: "Dat heb ik altijd al eens willen doen". Er zijn daadwerkelijk maar weinig mensen die het doen. Dus neem die stap. Het is het waard en vergeet uiteraard mongolie niet. Wat is dat een fantastisch land!
pi_79161046
2009
mei: 10 dagen Filippijnen
juli: week Ardeche
oktober: 5 dagen Egypte

2010:
Nu (binnen 3u vertrekken) 5 weken argentinie
oktober: week egypte of thailand
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_79161113
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef jdeheij het volgende:

[..]

Gewoon doen! De beslissing noemen. Je wilt niet weten hoeveel mensen ik in me omgeving hebt gehoord met: "Dat heb ik altijd al eens willen doen". Er zijn daadwerkelijk maar weinig mensen die het doen. Dus neem die stap. Het is het waard en vergeet uiteraard mongolie niet. Wat is dat een fantastisch land!
Wij gaan 'm deze week boeken
pi_79192457
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wij gaan 'm deze week boeken
Ben benieuwd naar je belevingen. Be prepared voor een week niet douchen. hihi
pi_79193525
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef jdeheij het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je belevingen. Be prepared voor een week niet douchen. hihi
Heb ik laatst na een operatie ook gedaan. Alleen de eerste dag zonder is rot
pi_79203164
Nog niet verder gekeken dan de zomer maar in Maart/April naar Seoul/Tokyo en in Mei een weekendje Londen. Rome staat wel op de planning maar nog niks concreets, kan goed een weekendtrip worden.

Transsiberie express lijkt me wel leuk, maar niet echt zin om alleen hele dagen in een trein te zitten, en ga ik dit jaar dus waarschijnlijk ook niet halen.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:44:33 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_79203389
quote:

[..]

In 1 woord fantastisch!
Ah mooi, een ervaringsdeskundige. Willen het eerste stuk hetzelfde doen als wat jij hebt gedaan. Heb een vraag, heb je aan 3 maanden tijd genoeg om van Moskou, via Mongolië, China, Tibet en Nepal te bezoeken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')