Het is geen competitie hoor, Italie is toch een prachtig land!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Durf bijna niet meer te posten hier met Italie dat het enige land is waar ik in 2009 heen ben geweest![]()
Waar halen jullie het geld in godsnaam vandaan?
En hoe oud zijn jullie gemiddeld?
2010:
maart - Torino, Italie
Juni - Dubai
Augustus - Lowlands![]()
Verder nog geen plannen
Ik ben 19 en na de reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt, en ook van mijzelf heb gemerkt dat ik redelijk zelfstandig kan zijn en ondernemend betreft reizen. Ben ik van plan net zoals jij meer te gaan sparen voor reizen en veel van de wereld te zien!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Het is geen competitie hoor, Italie is toch een prachtig land!
Zelf heb ik wat spaargeld opgebouwd door 2 keer een half jaar te werken tussen studies door. Verder is reizen 1 van mijn grote prioriteiten in het leven, vandaar dat er minder (weinig) geld uitgaat naar luxe dingen uit de supermarkt, kleding en uitgaan zodat ik meer overhou om onze aardkloot te kunnen verkennen.
O ja, ik ben 23.
Ik begon ook pas zelfstandig met grote reizen toen ik 20 was, ZO-Azië is als student prima te doen als vakantieland. Nu werk ik en heb je wellicht meer budget, maar ook minder tijd om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik ben 19 en na de reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt, en ook van mijzelf heb gemerkt dat ik redelijk zelfstandig kan zijn en ondernemend betreft reizen. Ben ik van plan net zoals jij meer te gaan sparen voor reizen en veel van de wereld te zien!
Ga jij ook wel eens helemaal alleen? of altijd met iemand samen met dezelfde ideeen?
Meer dan zelfstandigheid en ondernemingszin heb je ook niet nodig! Nou ja, en een beetje geld natuurlijk. Ik ben een paar keer alleen gegaan (Japan, Korea, en Cambodja). Dat was leuk (lekker veel vrijheid, met niemand rekening houden) maar ik heb gemerkt dat ik toch het liefst reis met goede vriendinnen, vriend of zusjes omdat je op die manier iemand hebt om al dat moois en alle herinneringen mee te delen. Dat vind ik ook heel waardevol. En je hoeft iets minder op jezelf en je omgeving te letten natuurlijk omdat je een extra paar ogen bij je hebt, dat is ook wel fijn. Wil jij graag alleen gaan reizen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik ben 19 en na de reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt, en ook van mijzelf heb gemerkt dat ik redelijk zelfstandig kan zijn en ondernemend betreft reizen. Ben ik van plan net zoals jij meer te gaan sparen voor reizen en veel van de wereld te zien!
Ga jij ook wel eens helemaal alleen? of altijd met iemand samen met dezelfde ideeen?
Wauw, een jaar! Waar ben je allemaal geweest, dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef jdeheij het volgende:
Teruggekomen van een jaar reizen in azie. Van de zomer naar china voor een maandje. Jeeeh!
Hopelijk in mei ook nog even stedentrip als er goede aanbiedingen zijn tenminste. Het is helaas momenteel drama!
Daarom heb ik ook geen zin om na mn opleiding al te gaan werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik begon ook pas zelfstandig met grote reizen toen ik 20 was, ZO-Azië is als student prima te doen als vakantieland. Nu werk ik en heb je wellicht meer budget, maar ook minder tijd om op vakantie te gaan
Thais ga je niet leren op een vakantie, zelfs een simpel dankjewel is al relatief lastig te leren. Over het algemeen kom je wel weg met Engels. Zo niet, dan heb je altijd nog handen en voeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen zin om na mn opleiding al te gaan werkenga wel verder studeren en een leuk bijbaantje zoeken!
Want to see the world!
Weet niet of ik zo heel erg offtopic ga maar; hoe zit het met taal verschillen? mensen die er veel last van ondervonden tijdens de vele reizen die jullie gemaakt hebben?
We zijn begonnen in Rusland daarna de transiberie express gepakt naar mongolie. Van mongolie door naar china, tibet, nepal, india, thailand, laos en cambodja en uiteindelijk nog 3 maanden gewerkt in australie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef gifkwal het volgende:
Wauw, een jaar! Waar ben je allemaal geweest, dan?
Dat klinkt zeker fantastisch. Ik hoop zoiets in de toekomst ook nog eens te kunnen doen. Met een jaar de tijd kan je het reizen echt relaxed aanpakken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef jdeheij het volgende:
[..]
We zijn begonnen in Rusland daarna de transiberie express gepakt naar mongolie. Van mongolie door naar china, tibet, nepal, india, thailand, laos en cambodja en uiteindelijk nog 3 maanden gewerkt in australie.
In 1 woord fantastisch!
Geld spaar ik heel hard op, door het jaar heen zoveel mogelijk werken naast mijn studie en in de zomer 6 soms 7 dagen per week (horeca). Dan kan ik daarna weer een paar maanden weg. Ik ga maandag (quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Durf bijna niet meer te posten hier met Italie dat het enige land is waar ik in 2009 heen ben geweest![]()
De transsiberie express naar china spookt al meer dan 10 jaar door m'n hoofd en staat al 3 jaar "op de planning". groot contrast met jouw uitstapjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef jdeheij het volgende:
[..]
We zijn begonnen in Rusland daarna de transiberie express gepakt naar mongolie. Van mongolie door naar china, tibet, nepal, india, thailand, laos en cambodja en uiteindelijk nog 3 maanden gewerkt in australie.
In 1 woord fantastisch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef conleche het volgende:
2009
Hele maand juni in Zuid Frankrijk
September: 10 dagen Zuid Frankrijk
September: 5 dagen Praag
Oktober: 9 dagen Egypte rondreis
December: weekend Gent
2010
Maart: April/mei Cuba 4 3,5 weken USA, ben benieuwd hoe vaak de plannen nog veranderen gaan. Tickets en auto geboekt! Driehoek Las Vegas, LA en San Francisco en de nationale parken daar tussenin!!
Half Eind mei tot half juni: Zuid Frankrijk
Herfst: Nepal of India of allebei
En dan nog wat stedentripjes tussendoor.
![]()
ik ben 28, werk 4 dagen in de week en ik ga altijd backpackend op vakantiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja, het klinkt wel een beetje verwend, zoquote:
Gewoon doen! De beslissing noemen. Je wilt niet weten hoeveel mensen ik in me omgeving hebt gehoord met: "Dat heb ik altijd al eens willen doen". Er zijn daadwerkelijk maar weinig mensen die het doen. Dus neem die stap. Het is het waard en vergeet uiteraard mongolie niet. Wat is dat een fantastisch land!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef misteriks het volgende:
[..]
De transsiberie express naar china spookt al meer dan 10 jaar door m'n hoofd en staat al 3 jaar "op de planning". groot contrast met jouw uitstapje
Wij gaan 'm deze week boekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef jdeheij het volgende:
[..]
Gewoon doen! De beslissing noemen. Je wilt niet weten hoeveel mensen ik in me omgeving hebt gehoord met: "Dat heb ik altijd al eens willen doen". Er zijn daadwerkelijk maar weinig mensen die het doen. Dus neem die stap. Het is het waard en vergeet uiteraard mongolie niet. Wat is dat een fantastisch land!
Ben benieuwd naar je belevingen. Be prepared voor een week niet douchen. hihiquote:
Heb ik laatst na een operatie ook gedaan. Alleen de eerste dag zonder is rotquote:Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef jdeheij het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je belevingen. Be prepared voor een week niet douchen. hihi
Ah mooi, een ervaringsdeskundige. Willen het eerste stuk hetzelfde doen als wat jij hebt gedaan. Heb een vraag, heb je aan 3 maanden tijd genoeg om van Moskou, via Mongolië, China, Tibet en Nepal te bezoeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef jdeheij het volgende:
[..]
In 1 woord fantastisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |