Jij hebt een geldboom in de tuin???quote:Op zondag 24 januari 2010 12:50 schreef Elkafila het volgende:
2009
Januarie:
Israel (6 maanden exchange)
Februarie:
Egypte week duikvakantie
Maart & April:
maand rondreis Midden-Oosten door:
Jordanie
Libanon
Syrie
Turkije
Iran
Mei:
Egypte week duikvakantie
September:
Duitsland citytrippen
Oktober:
Brazilie 3 weken
December:
Duitsland citytrippen
Singapore kerstvakantie
2010
Januarie:
Singapore en Bali
Maart:
Praag citytrippen
Juli:
Begin aan fietsreis rond de wereld in Alaska.
Overige landen in 2010 aan te doen: US, Canada, Mexico, Guatemala.
Landen die ik in 2011 ga aandoen:
Costa Rica
Honduras
Belize
Panama
El Salvador
Nicaragua
Colombia
Ecuador
Peru
Bolivia
Chile
Argentinie
Antarctica/Zuidpool
Singapore
Genoeg te doen/zien dus.
Heb er weer een tripje bij: 15&16 mei naar Monaco, formule 1 kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:56 schreef Blue_note het volgende:
2009: Parijs (4x), New york, Washington, rondreis door het noord-oosten VS, zuid-Frankrijk, noord- Italië, en een aantal keer London. Ik tel stedentripjes dichtbij dan niet mee (zoals bijv. Antwerpen, Brugge etc).
2010: De plannen tot maart zijn alsvolgt:
Januari: London
Februari: Berlijn en Barcelona
De rest is nog onbekend. Ik denk van de zomer naar de VS te gaan, en verder staat sowieso Reykjavik nog op het programma. Wil nog meer weg, maar heb op het moment nog even geen concrete plannen.
Week wintersport is een weekend geworden. Verder kan Washington aan het lijstje worden toegevoegd wegens een congres.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Blik het volgende:
Wegens verhuizing niet zoveel weg geweest als normaal. Er gaat toch meer geld doorheen dan je denkt als je eenmaal werkt en een nieuw huis koopt. En vanwege een geplande wereldreis gaat 2010 ook geen enorm reisjaar worden. Maar al met al is mijn reisjaar best goed te noemen:
2009:
April: lang weekend Vancouver
Mei: 2 weken training in omgeving Chicago (weekend in Chicago doorgebracht)
Mei: 3 dagen Dresden
Augustus: 4 weken Panama
Planning 2010:
week wintersport
4 weken Indonesie
citytrip Marrakesh
Laten we trouwenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Coastertommm het volgende:
Maargoed, ik ben ook maar een student dus was al blij dat ik door middel van goed sparen de bovenstaande trips kon maken. Vind die dingen wel leuker dan een feestvakantie op Ibiza ofzo. Alleen september was met mijn ouders, de rest alleen of soms met een vriend/vriendin. Al met al ben ik best blij met mijn reisleven, ik hoop dat het alleen maar beter wordt!
Reizen
Canada is dus al geweest. Ook nog even een dagje naar de VS geweest. Later dit jaar staat Mexico op de planning. Hopelijk kan ik dan ook nog wat landen in Zuid-Amerika bezoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:49 schreef tevebe het volgende:
Voor mij viel 2009 tegen. Alleen naar de Canarische Eilanden geweest en ga over een weekje nog eventjes naar London.
2010:
In februari eindelijk weer naar Canada. Voor de rest nog geen plannen, maar het wordt sowieso een actiever reisjaar.
1 dag? Welke kuststreek?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Masanga het volgende:
Mei: daguitstap naar de kuststreek van Engeland.
Een vriend van me staat in het onderwijs en geeft er aardrijkskunde. Hij nodigde me uit een excursie mee te helpen voorbereiden. 1 dag is inderdaad wel kort te noemen, maar ik ben al blij die regio te bezoeken en beschouw het derhalve ook als een minitripje. Op het programma staan Hever Castle, Hastings en nog iets wat ik me momenteel niet herinner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |