Maar het probleem is wel dat ze er hun muziek uit zoeken (de muzieksamenstellers).quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Muziekgezeur?? Het is radio, de basis is nog altijd: plaatjes aanvragen voor geld.
Zeker, als de hele week zo is, wordt het topquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu al een geslaagde eerste nacht.
Dit is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoop niet dat Do morgen zoveel liedjes gaat doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het probleem is wel dat ze er hun muziek uit zoeken (de muzieksamenstellers).
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?quote:
Ik wel, kan me een bepaald half uurtje nog herinneren, ongeveer een jaar geleden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
Deze snelheid van topics vullen ben ik echt niet meer gewend.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen weer headlines denk, dan kan ik mooi tandenpoetsen/flossen/spoelen etc. en in bed verder kijken![]()
Val vanzelf in slaap, maar wil toch nog even Ekdom zien en horen.
Ik zal jullie de ellende besparen en de laptop uit laten
Die had al geklaagd dat ze niet kon roken in het huis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoop niet dat Do morgen zoveel liedjes gaat doen.
Whehe, ik blijf gewoon hier voorlopig. Ik zal straks wel het licht uitdoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toepasselijk nummer:
The Clash - Should I stay or should I go?
We doen onze best dat record te verpulveren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wel, kan me een bepaald half uurtje nog herinneren, ongeveer een jaar geleden...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
euhm, jaja... Je bedoeld dat je geen heel brede smaak hebt en wilt horen wat jij leuk vind?
Dan ben ik morgen aan de beurt, oké?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Whehe, ik blijf gewoon hier voorlopig. Ik zal straks wel het licht uitdoen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer geredquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zit bij mij al op ignore modus
Gewoon heel simpel 1,5 miljoen keer F5 drukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?
Een abonnement aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer gered![]()
![]()
Vampire Weekend![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |