Hihi. Maar even quoten voor je het hebt aangepast.quote:
Agreed!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
+1, ben de mensen die steeds zeuren over de muziek zat, LUISTER DAN GEEN 3FM ALS JE DE MUZIEK NIKS VINDT!!!
Dan stop met zeurenquote:
Dat proberen we een aantal mensen dus al minimaal 3 jaar wijs te maken, grotendeels zonder resultaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
+1, ben de mensen die steeds zeuren over de muziek zat, LUISTER DAN GEEN 3FM ALS JE DE MUZIEK NIKS VINDT!!!
Wat heeft dat met nerds te maken?quote:
Waar is de wereld zonder gezeur.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, als dat de hele week zo doorgaat zal ik hier niet veel zijn
Nope.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zeg, doet die ned1 stream het bij jou nog?
Doen Tweakers toch altijd, +1 -1 op nieuwsberichten geven, ik vind dat zooooo sneu en zoooo nerdishquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nerds te maken?
Heb het al aangepast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hihi. Maar even quoten voor je het hebt aangepast.
Is dat niet GeenStijl?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen Tweakers toch altijd, +1 -1 op nieuwsberichten geven, ik vind dat zooooo sneu en zoooo nerdish
Dat maakt de fout niet minder hilarisch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb het al aangepast.
Heb het aangevraagd, dacht even dat ze zei dat ze hem zou draaien, maar nee.
Eerste albums zijn wat experimenteel, klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hm, ik vond dit iets teveel geschreeuw eigenlijkMaar de rest ook eens een keer luisteren
Of gewoon draait wat er wordt aangevraagd. Dat het niet jouw muziek is, is niet erg. Maar dat weet je van te voren, wanneer op 3FM afstemt. Zeur er dan niet over, je weet toch naar welke zender je luistert?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar is de wereld zonder gezeur.
Wat er nu speelt is niet mijn muziek, maar is gewoon naar te luisteren.
Ze moeten wat minder uitersten doen en wat meer algemeenheid.
En dit is alleen de 1e dag meestal, misschien morgen nog een beetje. Komt ook omdat Annemiek gewoon fucking saai is en weinig doet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeg gewoon wat.quote:
Dát is nou een dEUS nummer dat ik echt goed vindquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste albums zijn wat experimenteel, klopt.
Maar dEUS heeft vele gezichten, bijvoorbeeld:
Ohquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen Tweakers toch altijd, +1 -1 op nieuwsberichten geven, ik vind dat zooooo sneu en zoooo nerdish
Daar kijk ik nou echt nooit. Tweakers alleen om mezelf te pijnigen, die reacties op de nieuwsberichten met +1 -1 er naastquote:
Nu moet ik nog langer wakker blijvenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat maakt de fout niet minder hilarisch.
Ik schrok ook even, hoop dat het geen voorbode isquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef Qunix het volgende:
I kap ermee... Tot morgen vroeg.
Anders hebben we altijd de chat nog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik schrok ook even, hoop dat het geen voorbode is
Wat heb je toch met je trollen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeg gewoon wat.
Ga ergens anders trollen triest figuur.
Heb je nog Red Bull in de koelkast?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu moet ik nog langer wakker blijven
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik schrok ook even, hoop dat het geen voorbode is
Die gaat er dan ook uitliggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Anders hebben we altijd de chat nog.
Eigenlijk niet. Ik luister nooit radio, ik vind dit gewoon een leuke actie en het is vermakelijke tv. Zo zullen er nog honderdduizenden over denken, hou daar ietsje rekening mee. Volgens mij doen ze dat overdag ook wel overigens. Dan hoor je meer in het gehoor liggende muziek, anders zouden alle radio's spontaan uit gaan, op dit soort muziek kun je toch ook niet fatsoenlijk werken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of gewoon draait wat er wordt aangevraagd. Dat het niet jouw muziek is, is niet erg. Maar dat weet je van te voren, wanneer op 3FM afstemt. Zeur er dan niet over, je weet toch naar welke zender je luistert?
En hoe verziek ik het dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heb je toch met je trollen?
jij komt het topic hier verzieken... Mijn God, dat ik aan jou nog m`n energie verspil... En dat terwijl ik eindelijk weekend heb na 7 dagen achter elkaar werken...
Gewoon niet meer op reageren, dan houden dergelijke clowns meestal wel op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij komt het topic hier verzieken... Mijn God, dat ik aan jou nog m`n energie verspil... En dat terwijl ik eindelijk weekend heb na 7 dagen achter elkaar werken...
quote:Kom niet los van 101tv... Grrr... Wil slapen want dat heb ik de laatste weken chronisch te weinig gedaan... Drank dan maar ;-)
Zwaar oneens, beetje goede radio moet het zijn, dus ook uitersten en niet alleen veilige hitjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat er nu speelt is niet mijn muziek, maar is gewoon naar te luisteren.
hij zit bij mij al op ignore modusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk dat ze nog los moet komen, vind dat ze erg weinig doet met alles, gasten, publiek, mensen buiten.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zit bij mij al op ignore modus
Neh, heb die troep nooit in huis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nog Red Bull in de koelkast?
Of kun je het nog opbrengen er een laatste sprint richting de Grote Markt uit te persen?
quote:
Dit dus! Waarom ben ik hier nog? Ik moet slapen maar SR is (weer) verslavend.quote:
Juist wel. Van die muziek krijg je juist meer energiequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
anders zouden alle radio's spontaan uit gaan, op dit soort muziek kun je toch ook niet fatsoenlijk werken.
+1 (quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zwaar oneens, beetje goede radio moet het zijn, dus ook uitersten en niet alleen veilige hitjes.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat ze nog los moet komen, vind dat ze erg weinig doet met alles, gasten, publiek, mensen buiten.
Da's toch leuk voor normaal, dit is een bijzondere actie waarbij ze een zo breed mogelijk publiek willen bereiken. Maargoed, veel belangrijker vind ik dat ze het leuk en gezellig maken daar en daar merk ik nu nog erg weinig van bij deze madam. Gerard maakt altijd top televisie tijdens SRquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zwaar oneens, beetje goede radio moet het zijn, dus ook uitersten en niet alleen veilige hitjes.
Oké.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want die is gehost bij Tweakers.
En anders is er de Lichtsnel-chat nog.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef ScottTracy het volgende:
Bye bye iedereen die gaat slapen
Ik moet straks mijn zusje nog oppikken uit de stad, dus ik moet a) wakker en b) nuchter blijven. Gelukkig is er serious request!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet straks mijn zusje nog oppikken uit de stad, dus ik moet a) wakker en b) nuchter blijven. Gelukkig is er serious request!
Ik blijf nog even hoor.quote:
Dat is ook tof, de Belgen hebben altijd sfeer `s nachtsquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
En we hebben beeld op Nederland 3.
Music For Life zal helaas pas vanaf 2:40 te zien zijn, dat probeer ik niet meer te wagen.
Tot gauwquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef ScottTracy het volgende:
- Ik ben dan ook oerstomquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
- Ik heb ten minste hersens
- Ik heb een goede muzieksmaak
- Ik heb werkende oren
Overigens kan ik er nog bonusuren aan vastplakken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is ook tof, de Belgen hebben altijd sfeer `s nachtsen goede muziek
![]()
@ djkoelkast: dat moet je eens opzetten, lijkt me wat voor jou
Frans Duijts?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef porsche1 het volgende:
Nederlandse tokkie muziek?
Daar hebben ze geen Ekdomquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is ook tof, de Belgen hebben altijd sfeer `s nachtsen goede muziek
![]()
@ djkoelkast: dat moet je eens opzetten, lijkt me wat voor jou
Sbs probleemwijken?quote:
Je moet er ook boven staan, niet meteen pingpongen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
- Ik ben dan ook oerstom
- Ik heb totaal geen smaak
- Oerenkapoet
Uhuh.
Je speelt het wel erg op de man, da's niet liev
Muziekgezeur?? Het is radio, de basis is nog altijd: plaatjes aanvragen voor geld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's toch leuk voor normaal, dit is een bijzondere actie waarbij ze een zo breed mogelijk publiek willen bereiken. Maargoed, veel belangrijker vind ik dat ze het leuk en gezellig maken daar en daar merk ik nu nog erg weinig van bij deze madam. Gerard maakt altijd top televisie tijdens SRDan heb je ook minder muziekgezeur.
Ik vind het niet lievquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet er ook boven staan, niet meteen pingpongen.
Dat lijkt me sowieso een goed planquote:
Gezellie toch!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hoor.Zeker nog een uur. Zwaaide alleen naar iedereen die inmiddels zijn bed heeft opgezocht.
quote:
Maar het probleem is wel dat ze er hun muziek uit zoeken (de muzieksamenstellers).quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Muziekgezeur?? Het is radio, de basis is nog altijd: plaatjes aanvragen voor geld.
Zeker, als de hele week zo is, wordt het topquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu al een geslaagde eerste nacht.
Dit is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoop niet dat Do morgen zoveel liedjes gaat doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het probleem is wel dat ze er hun muziek uit zoeken (de muzieksamenstellers).
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?quote:
Ik wel, kan me een bepaald half uurtje nog herinneren, ongeveer een jaar geleden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
Deze snelheid van topics vullen ben ik echt niet meer gewend.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen weer headlines denk, dan kan ik mooi tandenpoetsen/flossen/spoelen etc. en in bed verder kijken![]()
Val vanzelf in slaap, maar wil toch nog even Ekdom zien en horen.
Ik zal jullie de ellende besparen en de laptop uit laten
Die had al geklaagd dat ze niet kon roken in het huis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoop niet dat Do morgen zoveel liedjes gaat doen.
Whehe, ik blijf gewoon hier voorlopig. Ik zal straks wel het licht uitdoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toepasselijk nummer:
The Clash - Should I stay or should I go?
We doen onze best dat record te verpulveren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wel, kan me een bepaald half uurtje nog herinneren, ongeveer een jaar geleden...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
euhm, jaja... Je bedoeld dat je geen heel brede smaak hebt en wilt horen wat jij leuk vind?
Dan ben ik morgen aan de beurt, oké?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Whehe, ik blijf gewoon hier voorlopig. Ik zal straks wel het licht uitdoen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer geredquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zit bij mij al op ignore modus
Gewoon heel simpel 1,5 miljoen keer F5 drukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
OMG, hoe kan dat 1,5 miljoen keer bekeken zijn?
Een abonnement aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer gered![]()
![]()
Vampire Weekend![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |