Anders hebben we altijd de chat nog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik schrok ook even, hoop dat het geen voorbode is
Wat heb je toch met je trollen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik zeg gewoon wat.
Ga ergens anders trollen triest figuur.
Heb je nog Red Bull in de koelkast?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu moet ik nog langer wakker blijven
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik schrok ook even, hoop dat het geen voorbode is
Die gaat er dan ook uitliggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Anders hebben we altijd de chat nog.
Eigenlijk niet. Ik luister nooit radio, ik vind dit gewoon een leuke actie en het is vermakelijke tv. Zo zullen er nog honderdduizenden over denken, hou daar ietsje rekening mee. Volgens mij doen ze dat overdag ook wel overigens. Dan hoor je meer in het gehoor liggende muziek, anders zouden alle radio's spontaan uit gaan, op dit soort muziek kun je toch ook niet fatsoenlijk werken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of gewoon draait wat er wordt aangevraagd. Dat het niet jouw muziek is, is niet erg. Maar dat weet je van te voren, wanneer op 3FM afstemt. Zeur er dan niet over, je weet toch naar welke zender je luistert?
En hoe verziek ik het dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heb je toch met je trollen?
jij komt het topic hier verzieken... Mijn God, dat ik aan jou nog m`n energie verspil... En dat terwijl ik eindelijk weekend heb na 7 dagen achter elkaar werken...
Gewoon niet meer op reageren, dan houden dergelijke clowns meestal wel op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij komt het topic hier verzieken... Mijn God, dat ik aan jou nog m`n energie verspil... En dat terwijl ik eindelijk weekend heb na 7 dagen achter elkaar werken...
quote:Kom niet los van 101tv... Grrr... Wil slapen want dat heb ik de laatste weken chronisch te weinig gedaan... Drank dan maar ;-)
Zwaar oneens, beetje goede radio moet het zijn, dus ook uitersten en niet alleen veilige hitjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat er nu speelt is niet mijn muziek, maar is gewoon naar te luisteren.
Ze moeten wat minder uitersten doen en wat meer algemeenheid.
hij zit bij mij al op ignore modusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk dat ze nog los moet komen, vind dat ze erg weinig doet met alles, gasten, publiek, mensen buiten.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zit bij mij al op ignore modus
Neh, heb die troep nooit in huis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nog Red Bull in de koelkast?
Of kun je het nog opbrengen er een laatste sprint richting de Grote Markt uit te persen?
quote:
Dit dus! Waarom ben ik hier nog? Ik moet slapen maar SR is (weer) verslavend.quote:
Juist wel. Van die muziek krijg je juist meer energiequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
anders zouden alle radio's spontaan uit gaan, op dit soort muziek kun je toch ook niet fatsoenlijk werken.
+1 (quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zwaar oneens, beetje goede radio moet het zijn, dus ook uitersten en niet alleen veilige hitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |