Dat heet e-penis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Biels het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vestibulum, ipsum sit amet sollicitudin venenatis, lacus arcu ultrices sem, vel volutpat velit ante id massa. Nullam malesuada dolor id lorem vulputate condimentum. Vivamus vestibulum ultricies metus in tempor. Vestibulum ut velit nisi, non convallis ligula. Lorem ipsum dolor sit amet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij jou is dat idd liegen over iets kleins
30 centimeter heb je neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij jou is dat idd liegen over iets kleins
neuken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij heb ik zelf ook nog nooit gelogen over dat soort dingen op internet. Ben een open boek
welke cupmaat heb jequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij heb ik zelf ook nog nooit gelogen over dat soort dingen op internet. Ben een open boek
Nee, donateur: Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1438,36 binnen!quote:
en homoquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, donateur: Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1438,36 binnen!
manboobiesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hee grappig, ik heb ook e
en roze omdat: klik hier als je swarmahoer een leuke jongen vindt
Nee, dat hoop jij alleen maar omdat je hem als vriend wil hebben, maar ik denk niet dat hij pedo is.quote:
niet? bummer..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat hoop jij alleen maar omdat je hem als vriend wil hebben, maar ik denk niet dat hij pedo is.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die liegen over futiliteiten als een leeftijd, liegen over veel meer zaken. Daar kun je gif op innemen.
Ja man Namen willen we. Wie is de fakert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
Doel je op een persoon in het bijzonder, Biels?
quote:
Ach, als mensen zich aangesproken voelen is dat mooi meegenomen, en hoop ik dat ze hun leven daardoor zullen beteren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
Doel je op een persoon in het bijzonder, Biels?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Ach, als mensen zich aangesproken voelen is dat mooi meegenomen, en hoop ik dat ze hun leven daardoor zullen beteren.
quote:
quote:
Ik zal er even over nadenken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef griekjeee het volgende:
Voorbeelden!
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play hard, go pro.
95Equote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is je cup. Wat is je cupmaat?
Pff niet eens F daar kom ik me bed niet voor uitquote:
quote:
KOEIEN HOREN IN DE WEI!!!!!!!!1111111111111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Godverdomme moet ik nou alles hier zelf doen zo heb ik voor niks een tvpotentieel reltopic gezetquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef Biels het volgende:
Ik heb wat voorbeelden ja, maar ik wil niet dat dit een bashtopic gaat worden.
Dat dus, we weten allemaal dat je daar op doelt TS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Godverdomme moet ik nou alles hier zelf doen zo heb ik voor niks een tvpotentieel reltopic gezet!
![]()
LAMON
![]()
Het wachten is nu dus nog op et lijdend voorwerp zelf dan kunnen we beginnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus, we weten allemaal dat je daar op doelt TS.
Wie denk jij? Ik denk griekjeee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik weet wie Biels in zijn achterhoofd had bij het maken van dit topic.
Ik heb een mac!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso, opscheppen over bijvoorbeeld je computer. Hoe treurig kan het worden?
Dat kan. Lelijke wijven hebben wel vaker de grootste dildo's.quote:
Ik verdien er 10, maar ik krijg ze niet.quote:
65AAquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is je cup. Wat is je cupmaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |