Toen ze in Amsterdam waren was Paradiso ook vol. Iedereen vond het een tof concert, dus waarom komen ze niet nog een keer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Garso het volgende:
[..]
Bu sana gelsin ozaman![]()
En voor de rest, tenzij je nog geen 18 bent natuurlijk
@Borte in Duitsland is meer vraag naar Rock, daarom komen ze hier niet zo vaak, laatste keer dat ze er waren is alweer 2 jaar terug
Misschien moet jij wat organiseren en ze hierheen halenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ze in Amsterdam waren was Paradiso ook vol. Iedereen vond het een tof concert, dus waarom komen ze niet nog een keer.
Half Turken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
Okey, er is op mijn een studie een Turkse metalfan. Maar hij is half Turks volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:34 schreef Garso het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat organiseren en ze hierheen halen
Mijn ooms zijn ook metal fans en hier opgegroeid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kende toen in tachtiger jaren geen een Turk die in de metal scene zat, ik was volgens mij de enige Turk die al die concerten afliep en believe me het was echt harde muziek en veeeeeel bier
Ik word er nostalgisch vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Garso het volgende:
[..]
Bu sana gelsin ozaman![]()
En voor de rest, tenzij je nog geen 18 bent natuurlijk
@Borte in Duitsland is meer vraag naar Rock, daarom komen ze hier niet zo vaak, laatste keer dat ze er waren is alweer 2 jaar terug
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook niet met je mee naar Keulen.
Nou ik heb nooit een Turk gezien, dus je ooms hebben deze band ook gezien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ooms zijn ook metal fans en hier opgegroeid.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef IHVK het volgende:
Nostalgisch van metal.
Klinkt wel grappig.
Ook nog eisen stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
deze is ook heel goed van Pentagram
jammer dat ik ze nooit zal meemaken![]()
@Borte als jij de tank volgooit dan hebben we een deal
mezarkabulquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
deze is ook heel goed van Pentagram
jammer dat ik ze nooit zal meemaken![]()
@Borte als jij de tank volgooit dan hebben we een deal
Geen idee of ze vroeger concerten bezochten. Ik weet wel dat ze van metal houden. Mijn zusje noemde een van mijn ooms vroeger boem boem amca door de muziek waar hij naar luisterde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit een Turk gezien, dus je ooms hebben deze band ook gezien?![]()
Tickets en auto afschrijving op kosten van mij wat wil je nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Hij mag al blij zijn dat hij samen met mij mag gaan.
Precies.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Hij mag al blij zijn dat hij samen met mij mag gaan.
Oke dat is wel een fair deal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Garso het volgende:
[..]
Tickets en auto afschrijving op kosten van mij wat wil je nog
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke dat is wel een fair deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |