Toen ze in Amsterdam waren was Paradiso ook vol. Iedereen vond het een tof concert, dus waarom komen ze niet nog een keer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Garso het volgende:
[..]
Bu sana gelsin ozaman![]()
En voor de rest, tenzij je nog geen 18 bent natuurlijk
@Borte in Duitsland is meer vraag naar Rock, daarom komen ze hier niet zo vaak, laatste keer dat ze er waren is alweer 2 jaar terug
Misschien moet jij wat organiseren en ze hierheen halenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ze in Amsterdam waren was Paradiso ook vol. Iedereen vond het een tof concert, dus waarom komen ze niet nog een keer.
Half Turken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
Okey, er is op mijn een studie een Turkse metalfan. Maar hij is half Turks volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:34 schreef Garso het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat organiseren en ze hierheen halen
Mijn ooms zijn ook metal fans en hier opgegroeid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kende toen in tachtiger jaren geen een Turk die in de metal scene zat, ik was volgens mij de enige Turk die al die concerten afliep en believe me het was echt harde muziek en veeeeeel bier
Ik word er nostalgisch vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Garso het volgende:
[..]
Bu sana gelsin ozaman![]()
En voor de rest, tenzij je nog geen 18 bent natuurlijk
@Borte in Duitsland is meer vraag naar Rock, daarom komen ze hier niet zo vaak, laatste keer dat ze er waren is alweer 2 jaar terug
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook niet met je mee naar Keulen.
Nou ik heb nooit een Turk gezien, dus je ooms hebben deze band ook gezien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ooms zijn ook metal fans en hier opgegroeid.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef IHVK het volgende:
Nostalgisch van metal.
Klinkt wel grappig.
Ook nog eisen stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
deze is ook heel goed van Pentagram
jammer dat ik ze nooit zal meemaken![]()
@Borte als jij de tank volgooit dan hebben we een deal
mezarkabulquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
deze is ook heel goed van Pentagram
jammer dat ik ze nooit zal meemaken![]()
@Borte als jij de tank volgooit dan hebben we een deal
Geen idee of ze vroeger concerten bezochten. Ik weet wel dat ze van metal houden. Mijn zusje noemde een van mijn ooms vroeger boem boem amca door de muziek waar hij naar luisterde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit een Turk gezien, dus je ooms hebben deze band ook gezien?![]()
Tickets en auto afschrijving op kosten van mij wat wil je nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Hij mag al blij zijn dat hij samen met mij mag gaan.
Precies.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Hij mag al blij zijn dat hij samen met mij mag gaan.
Oke dat is wel een fair deal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:41 schreef Garso het volgende:
[..]
Tickets en auto afschrijving op kosten van mij wat wil je nog
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke dat is wel een fair deal.
HAHA. Loser.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
Wazzaaaaaaaaaaaaaaah
Net een feest gehad, maar was uiteindelijk blut dus ben nu weer thuis. Begon iig om 22 uur
Hoi backquote:
Okey welkom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:46 schreef Garso het volgende:
[..]
Hoi back
Nee ben niet nieuw, ben al jaren lid, alleen post ik niet zovaak, was vaker op de fp actief
Pff zo vroeg terugkomen kan echt niet hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
Wazzaaaaaaaaaaaaaaah
Net een feest gehad, maar was uiteindelijk blut dus ben nu weer thuis. Begon iig om 22 uur
Haar ook veilig en wel thuis bezorgen, is ook belangrijkquote:
24 jaar, student economie, nog een scriptie schrijven en dan ben ik klaar met studerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey welkom.
Hoe oud ben je? En wat doe je in het dagelijks leven?
Even deze cheesy vragen stellen.
Nee, vind ik eigenlijk ook, maar ik ben ook meestal niet om 22 uur bij feesten die om 22 uur beginnen en vandaag dus wel. 3,5 uur bier drinken, muziek, dansen en chillen hakt er wel in na een dagjequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pff zo vroeg terugkomen kan echt niet hoor.
En waarom mogen wij niets weten?quote:
Chicks?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, vind ik eigenlijk ook, maar ik ben ook meestal niet om 22 uur bij feesten die om 22 uur beginnen en vandaag dus wel. 3,5 uur bier drinken, muziek, dansen en chillen hakt er wel in na een dagje
siz nasil buyurursaniz hocamquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Haar ook veilig en wel thuis bezorgen, is ook belangrijk( ff als Nasrettin hoja doen
)
Heb het aangepastquote:
Beetje, niks gebeurd ofzo, maar was verder wel okquote:
Tamam canimquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Garso het volgende:
[..]
siz nasil buyurursaniz hocam
[..]
Heb het aangepast
Je leeft niet als studenten uit mijn tijd, Carpe diem toch maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje, niks gebeurd ofzo, maar was verder wel okHad ook niet zo vroeg weg moeten gaan wilde ik dat er iets zou gebeuren
Vroeger was het sowieso veel wilder heb ik gehoord uit betrouwbare bronnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:55 schreef siddha het volgende:
[..]
Je leeft niet als studenten uit mijn tijd, Carpe diem toch maar
Precies. Echt nuttig was dat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef zarGon het volgende:
Op een dag...
DTP opgeheven, BDP opgericht, Öcalan die vanuit zijn cel het nieuwe partij gaat aansturen...
- Laten we DTP verbieden!
Wat is daar het praktisch nut van?
- Niets, het is zelfs heel pinlijk.
Einde.
Want hoe leefden zij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:55 schreef siddha het volgende:
[..]
Je leeft niet als studenten uit mijn tijd, Carpe diem toch maar
Ze zullen niks bereiken tenzij de oud DTP'ers een verbod krijgen. Zo worden ze alleen maar sterker. Bij de volgende verkiezingen zullen ze zelfs meer stemmen winnen net zoals bij de sluiting van refah parti.quote:
Veel zuipen, blowen en heel veel sex heb ik ook uit betrouwbare bronnenquote:
En de rechtszaak tegen de PVV, heeft allemaal tegenovergestelde effect.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef Garso het volgende:
[..]
Ze zullen niks bereiken tenzij de oud DTP'ers een verbod krijgen. Zo worden ze alleen maar sterker. Bij de volgende verkiezingen zullen ze zelfs meer stemmen winnen net zoals bij de sluiting van refah parti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |