Je gaat toch wel uit, he?quote:
Je intellectuele oortjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar uitgaan en harde muziek enzo vind ik niks.
Idem dito, maar wat blijkt, dubbel oudquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
In het begin dat ik hier kwam had ik ook niet door dat ze zo jong waren hier. Ze weten het goed te verhullen
Ga stiekem toch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt naar Koln maar ik kan er niet heen.
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit.quote:
Was ik maar zo toen ik 19 wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uit uit.
Ik was bij vrienden net thuis.
Maar uitgaan en harde muziek enzo vind ik niks.
Ik weet het, maar ik dacht het gaat toch niet gebeuren waarschijnlijk dus het is lame om dan aan te bieden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit..
Idd ze waren in mei nog in Koln.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Garso het volgende:
Jammer dat Duman niet naar Nederland komt
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik dacht het gaat toch niet gebeuren waarschijnlijk dus het is lame om dan aan te bieden.
Hoezo, heb je er spijt van dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Was ik maar zo toen ik 19 was, toen was het één en al metal, zuipen en chicks
![]()
maar ik heb ook altijd bij gestudeerd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit..
Bu sana gelsin ozamanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Was ik maar zo toen ik 19 was, toen was het één en al metal, zuipen en chicks
![]()
maar ik heb ook altijd bij gestudeerd
Ik kende toen in tachtiger jaren geen een Turk die in de metal scene zat, ik was volgens mij de enige Turk die al die concerten afliep en believe me het was echt harde muziek en veeeeeel bierquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo heb je er spijt van dan?
Als jij het toen zo naar je zin had moest je dat gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |