Hitler was wel degelijk een gelovige, maat niet van de goede soort en je kunt ook stellen dat Stalin een gelovige was, maar in het communisme, deze weerwoord is toch wel een beetje "out to date" aan het worden terwijl je ook kan zien dat de oorzaak van de meeste geweld in de wereld toch bij het religie en geld zitquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stalin was niet gelovig en Hitler ook niet, dus zegt ook niet veel.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/153/quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ik kan me vrij goed herinneren dat iemand ooit had gezegd dat kado ook was toegestaan. Maar goed blijkbaar niet dus.
Hoewel niemand bewijs heeft geleverd.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/153/.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ik kan me vrij goed herinneren dat iemand ooit had gezegd dat kado ook was toegestaan. Maar goed blijkbaar niet dus.
Hoewel niemand bewijs heeft geleverd.
Oh, hmm duidelijk, vaag, duidelijk, vaag..quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zag plaatjes van geitjes op mijn mobiel dus ik dacht dat mensen ruzie aan het maken waren. Maar valt mee blijkbaar.
Is cool.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh, hmm duidelijk, vaag, duidelijk, vaag..
Nou ok, je komt hier mee weg...
Nee, dat mag je niet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Okey bedankt voor alle links.![]()
Maar ik vind dat ik in een SC best kado mag zeggen.
Hoe de christenen met elkaar om moesten gaan in die kerk, is er een hele wetgevin voor gemaakt met hele ingewikkelde regelsquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is cool.
Het is ook gewoon de waarheid.!
Ja er was toch iets met een familie die de sleutel mocht bewaken en die dat nog steeds doet? Had er ooit een docu over gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe de christenen met elkaar om moesten gaan in die kerk, is er een hele wetgevin voor gemaakt met hele ingewikkelde regels
Laatste tijd zie ik hem niet meer, hij is mijn favoriete vijandquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja er was toch iets met een familie die de sleutel mocht bewaken en die dat nog steeds doet? Had er ooit een docu over gezien volgens mij.
Hey meissiequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Min-e het volgende:
wat is het onderwerp du jour? Dictators van weleer?
Is dat niet iets voor bejaardenhuizen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
We kunnen ook small talk doen.
Ik ging sjoelen vandaag, wie kan goed sjoelen.
IHVK heeft altijd zo`n volwassen toon, ik zou nooit gedacht hebben dat hij 19 isquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor bejaardenhuizen?
Vind je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor bejaardenhuizen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind je?
Ik moest best zweten anders.![]()
Maar dat is alleen op Fok.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef siddha het volgende:
[..]
IHVK heeft altijd zo`n volwassen toon, ik zou nooit gedacht hebben dat hij 19 is
In het begin dat ik hier kwam had ik ook niet door dat ze zo jong waren hier. Ze weten het goed te verhullenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef siddha het volgende:
[..]
IHVK heeft altijd zo`n volwassen toon, ik zou nooit gedacht hebben dat hij 19 is
Je gaat toch wel uit, he?quote:
Je intellectuele oortjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar uitgaan en harde muziek enzo vind ik niks.
Idem dito, maar wat blijkt, dubbel oudquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
In het begin dat ik hier kwam had ik ook niet door dat ze zo jong waren hier. Ze weten het goed te verhullen
Ga stiekem toch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt naar Koln maar ik kan er niet heen.
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit.quote:
Was ik maar zo toen ik 19 wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uit uit.
Ik was bij vrienden net thuis.
Maar uitgaan en harde muziek enzo vind ik niks.
Ik weet het, maar ik dacht het gaat toch niet gebeuren waarschijnlijk dus het is lame om dan aan te bieden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit..
Idd ze waren in mei nog in Koln.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Garso het volgende:
Jammer dat Duman niet naar Nederland komt
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik dacht het gaat toch niet gebeuren waarschijnlijk dus het is lame om dan aan te bieden.
Hoezo, heb je er spijt van dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Was ik maar zo toen ik 19 was, toen was het één en al metal, zuipen en chicks
![]()
maar ik heb ook altijd bij gestudeerd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is dan je window om te zeggen dat je best met haar samen wil gaan, komt er dit soort gepruts uit..
Bu sana gelsin ozamanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Was ik maar zo toen ik 19 was, toen was het één en al metal, zuipen en chicks
![]()
maar ik heb ook altijd bij gestudeerd
Ik kende toen in tachtiger jaren geen een Turk die in de metal scene zat, ik was volgens mij de enige Turk die al die concerten afliep en believe me het was echt harde muziek en veeeeeel bierquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo heb je er spijt van dan?
Als jij het toen zo naar je zin had moest je dat gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |