Wat wat ?quote:
Dat zal zellll leuk vinden : )quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat die dit een lekker ding vind:
[ afbeelding ]
moeilijk he communiceren met je eigen ras?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat zal zellll leuk vinden : )
Klopt, honden heb ik vrij veel moeite mee. Ik stop al met reageren op je..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:39 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
moeilijk he communiceren met je eigen ras?
Nou nu jij er weer bent zitten we weer op hoog intellectueel niveau.. jeej.quote:
idd man. maarja.. ik zal vanaf nu lief doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef IHVK het volgende:
niveau is wel hoog hier
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend, hè?Denk je dat je je staande kut houden op dit hoge niveau?
Nivo kan ook, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend, hè?Denk je dat je je staande kunt houden op dit hoge niveau?
Ik dacht dat je die ook mocht gebruiken, maar blijkt dus niet zo te zijn. Het wordt wel vaak gebruikt namelijk.quote:
Wat een schande. Ik ben verdrietig na het bekijken ervan.quote:
Ik gebruik het niet, ziet zo lelijk uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ook mocht gebruiken, maar blijkt dus niet zo te zijn. Het wordt wel vaak gebruikt namelijk.
Uhehe ja ik ook...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een schande. Ik ben verdrietig na het bekijken ervan.
Whehehehehehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Min-e het volgende:
Film was leuk, erg hard gelachen om de grove Turkse grapjes.![]()
In het begin wel even wennen, moeder die naast je zit terwijl er allerlei metaforen worden gebruikt voor dingen waarvan je niet wil weten of je moeder het snapt of niet. Volgens mij wel trouwens.
Turkse vrouwen zijn seytan, hicbirsey kacirmazlar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Min-e het volgende:
Film was leuk, erg hard gelachen om de grove Turkse grapjes.![]()
In het begin wel even wennen, moeder die naast je zit terwijl er allerlei metaforen worden gebruikt voor dingen waarvan je niet wil weten of je moeder het snapt of niet. Volgens mij wel trouwens.
Wat ze nodig hebben, is de Turk die over hen regeert en hen uit elkaar houdt.quote:
Niet? Kado mag wel toch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ook mocht gebruiken, maar blijkt dus niet zo te zijn. Het wordt wel vaak gebruikt namelijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ze nodig hebben, is de Turk die over hen regeert en hen uit elkaar houdt.
Zoals je kunt zien, zijn de gelovigen de meest vredelievende ras op aarde, en hoi meid,quote:
Hoi abim.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien, zijn de gelovigen de meest vredelievende ras op aarde, en hoi meid,
Ik doelde niet op intellectueel niveau en ook niet op jou. Maar goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou nu jij er weer bent zitten we weer op hoog intellectueel niveau.. jeej.
Die systeem is indertijd door de seldjukken uitgevonden, toen al waren ze elkaar aan het bevechtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ze nodig hebben, is de Turk die over hen regeert en hen uit elkaar houdt.
Ik dacht zelf van wel, maar het blijkt dus niet te mogen. Zo mag 'buro' i.p.v. 'bureau' bijvoorbeeld ook niet. Niet dat ik ze zo schrijf ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet? Kado mag wel toch.
Maar goed ik was op mijn mobieltje dus ik was sowieso lui. Ben nu weer veilig achter de laptop.
Stalin was niet gelovig en Hitler ook niet, dus zegt ook niet veel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien, zijn de gelovigen de meest vredelievende ras op aarde, en hoi meid,
Welk systeem?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Die systeem is indertijd door de seldjukken uitgevonden, toen al waren ze elkaar aan het bevechten
Goed en met jou, heb je Turkenschap laatste tijd nog verdedigt?quote:
Stalin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stalin was niet gelovig en Hitler ook niet, dus zegt ook niet veel.
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Goed en met jou, heb je Turkenschap laatste tijd nog verdedigt?
Waar doel je wel op dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doelde niet op intellectueel niveau en ook niet op jou. Maar goed.
quote:
Was echt erg hoor, "vogels die je op een bepaalde manier moest aaien om ze ... te krijgen" en : kleine heertjes".quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse vrouwen zijn seytan, hicbirsey kacirmazlar.
Hm ik kan me vrij goed herinneren dat iemand ooit had gezegd dat kado ook was toegestaan. Maar goed blijkbaar niet dus.quote:
Prachtig systeem, alleen jammer dat ze zo ondankbaar waren en ons beschuldigen van onderdrukkingquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Die systeem is indertijd door de seldjukken uitgevonden, toen al waren ze elkaar aan het bevechten
Precies ik schijt in mijn broek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waar doel je wel op dan?
Ik snap dat je mij niet bedoeld. Zou je nooit durven.
Daarom kijk ik geen Turkse films met mijn ouders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
[..]
Was echt erg hoor, "vogels die je op een bepaalde manier moest aaien om ze ... te krijgen" en : kleine heertjes".
Bamyayi kesmek = besnijden.![]()
Allerlei adviezen voor de huwelijksnacht. Ik heb eerste 10 min met mijn handen voor mijn ogen gezeten, meer omdat ik mijn moeder niet durfde aan te kijken.
Waar doel je wel op dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |