Wat wat ?quote:
Dat zal zellll leuk vinden : )quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat die dit een lekker ding vind:
[ afbeelding ]
moeilijk he communiceren met je eigen ras?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat zal zellll leuk vinden : )
Klopt, honden heb ik vrij veel moeite mee. Ik stop al met reageren op je..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:39 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
moeilijk he communiceren met je eigen ras?
Nou nu jij er weer bent zitten we weer op hoog intellectueel niveau.. jeej.quote:
idd man. maarja.. ik zal vanaf nu lief doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef IHVK het volgende:
niveau is wel hoog hier
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend, hè?Denk je dat je je staande kut houden op dit hoge niveau?
Nivo kan ook, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend, hè?Denk je dat je je staande kunt houden op dit hoge niveau?
Ik dacht dat je die ook mocht gebruiken, maar blijkt dus niet zo te zijn. Het wordt wel vaak gebruikt namelijk.quote:
Wat een schande. Ik ben verdrietig na het bekijken ervan.quote:
Ik gebruik het niet, ziet zo lelijk uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ook mocht gebruiken, maar blijkt dus niet zo te zijn. Het wordt wel vaak gebruikt namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |