quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ze kijken wel veel opelkaar. en hoiquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Mersin en Adana zijn twee compleet van elkaar verschillende provincies he.
Over Adana gesproken dit is zo'n mooie "turku"quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Joh...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Die banner zit net waar 'de op staat hier' staat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
De OP is incompleet, Bortecinem. Wil je het onderste deel er ook in plakken, zodat degene die het volgende topic opent de OP kan kopiëren?
Valt mee. Mersinliler en Adanalilar mogen elkaar over het algemeen niet. Ik werkte eerst een tijdje samen met een Mersinli (vader van oorsprong Arabisch moeder zigeuner) gaat die me hele tijd Arab enzo noemen terwijl hij er zelf een is. Dom volk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze kijken wel veel opelkaar. en hoi
Pagina even refreshen (F5), dan gaat ie wel weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die banner zit net waar 'de op staat hier' staat.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt mee. Mersinliler en Adanalilar mogen elkaar over het algemeen niet. Ik werkte eerst een tijdje samen met een Mersinli (vader van oorsprong Arabisch moeder zigeuner) gaat die me hele tijd Arab enzo noemen terwijl hij er zelf een is. Dom volk.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef ClioSporT het volgende:
Stel borte is een koerd die de pkk steunt, dan moet mrchill niet van haar houden in principe..
[ afbeelding ]
ding om je nek is niet alleen om stoer over te komen he.
grappig, als ik dat ben is mijn moeder een armeenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef ClioSporT het volgende:
Stel borte is een koerd die de pkk steunt, dan moet mrchill niet van haar houden in principe..
[ afbeelding ]
ding om je nek is niet alleen om stoer over te komen he.
Wel grappig dat dit op de Hyves van die gozer staat:quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
grappig, als ik dat ben is mijn moeder een armeen
jij bent echt nog dommer dan een doodgeboren ezel. da's een mattie man. wat ouwehoer jij lomp?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit op de Hyves van die gozer staat:
[ afbeelding ]
Niet veel. Dat je best een grote eikel bent en je gedraagt als een aapje van net 13 jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lekker ben ik he? wat wil je nu precies duidelijk maken?
Gozer, rustig. Ik had al door dat jij dat niet was, aangezien ik je onder het kopje Respect! zag in zijn overview.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
jij bent echt nog dommer dan een doodgeboren ezel. da's een mattie man. wat ouwehoer jij lomp?
oke, wat is jouw probleem dat je je met mij bezig houdt? heb je nix te doen ofzo? verveel je je? ga buiten spelen kindje.. er ligt sneeuw. ele chapquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Niet veel. Dat je best een grote eikel bent en je gedraagt als een aapje van net 13 jaar.
euhu, wat doe jij hier, heb je nix te doen ofzo? verveel je je? ga buiten spelen aapje.. er ligt sneeuw en veel stront. opsouten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
oke, wat is jouw probleem dat je je met mij bezig houdt? heb je nix te doen ofzo? verveel je je? ga buiten spelen kindje.. er ligt sneeuw. ele chap
ok baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
euhu, wat doe jij hier, heb je nix te doen ofzo? verveel je je? ga buiten spelen aapje.. er ligt sneeuw en veel stront. opsouten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu staat de bovenste helft van de OP er niet in.
Ja hard he.. Hard heejj... Vinden jullie dat nou ook, zo hard dat het is..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef MrChill007 het volgende:
wel hard dat mijn foto op 1ste pagina staat. en dat jullie mijn hyves profiel bezoeken, weer een view erbij. ik heb altijd al geweten dat k fans had.
Hoe moeilijk is het om op deze link te klikken, alles te selecteren, te kopiëren en te plakken?quote:
Het ging gewoon mis OKE.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om op deze link te klikken, alles te selecteren, te kopiëren en te plakken?
ohhw f*ck dude. wat een mateloos irriterende niveau heb jij. mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja hard he.. Hard heejj... Vinden jullie dat nou ook, zo hard dat het is..
Thanks.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het resultaat mag er wezen. Wat een mooie OP, Borte.
Dude, ik moet mijn uiterste best doen om op jouw niveau te komen en ik heb zo'n idee dat het niet bergopwaarts is. Werk aub een beetje mee.. Jo maan, je weet toch. kk me pata's zijn lauw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ohhw f*ck dude. wat een mateloos irriterende niveau heb jij. mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik heb niks ontvangen, me tel stond te lang uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef MrChill007 het volgende:
Zell wat vond je van me sms bom:P en wnnr deed je je tel. aan
Lullo.. Hoezo noem jij het ruzie ? Je hebt geen enkel idee wat ruzie maken is blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Garso het volgende:
[..]
Niet jij andere die hier over niks ruzie maken
ohaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen, me tel stond te lang uit.
is dat zelllllll. bla ?quote:
Uh wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
is dat zelllllll. bla ?
Lekker ding!
29 jaar oud en je als een imbeciel gedragen, andere een aap noemen en vervolgens roepe dat je geen ruzie maakt >quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Lullo.. Hoezo noem jij het ruzie ? Je hebt geen enkel idee wat ruzie maken is blijkbaar.
profiel: Geboortedatum 00-00-1980
Soort zoekt soortquote:
Ouwehoer niet kerel..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Garso het volgende:
[..]
29 jaar oud en je als een imbeciel gedragen, andere een aap noemen en vervolgens roepe dat je geen ruzie maakt >
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |