quote:
Is dat een klacht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klacht: Mijn bloedmooie, 20 jaar jongere vrouw weet een aanrijding te voorkomen met een stinkend, puisterig, puberaal nerdje die haar schoonheid niet op waarde weet te schatten
begin een handel op fok zou ik zeggen, goudmijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou een dagboekje niet iets zijn voor jou? PM me anders maar even. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Natuurlijk, wat mij betreft had ze hem aangereden en dat ie haar prachtige net-geen-tiener lichaam niet weet te waarderen is ook hoogstbeklagenswaardig. Niet voor mij concurrentie-technisch gezien, maar voor het gebrek aan visie en smaak van sommige mensenquote:
Ga niet zo off topic man en als je het doet, post dan het originele echte liedje:quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Kevincy het volgende:
Het Welkomslied
Ga je mee?
Dan gaan we naar Smurfenland!
Ja, doen we!
Ja, kom op dan
Hey, kom naar Smurfenland.
Welkom allemaal.
Ja, kom naar Smurfenland.
Een land van pracht en praal.
Het is hier heel speciaal.
Dus, kom naar Smurfenland.
Smurf mee met het verhaal.
Met de Grote Smurf, de Brilsmurf en de Lolsmurf,
de Muzieksmurf en de Smulsmurf en de vrolijke Smurfin.
Met de Mopper-, de Natuur- en 'Uit Je Bol'-Smurf.
En Gargamel, je kent hem wel, die gaat ertegenin.
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal!
Dit is een verwijzing naar ook een fantasieloos kankerverhaal slimmerik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga niet zo off topic man en als je het doet, post dan het originele echte liedje:
Een foute verwijzing, paardensnikkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dit is een verwijzing naar ook een fantasieloos kankerverhaal slimmerik
ergens in de oceaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Kevincy het volgende:
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal.
Met de Grote Smurf, de Brilsmurf en de Lolsmurf,
de Muzieksmurf en de Smulsmurf en de vrolijke Smurfin.
Met de Mopper-, de Natuur- en 'Uit Je Bol'-Smurf.
En Gargamel, je kent hem wel, die gaat ertegenin.
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal!
Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat mij betreft had ze hem aangereden en dat ie haar prachtige net-geen-tiener lichaam niet weet te waarderen is ook hoogstbeklagenswaardig. Niet voor mij concurrentie-technisch gezien, maar voor het gebrek aan visie en smaak van sommige mensen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het wel weer leuk geweestLink van faallemming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik ben er trots op![]()
Je moeder is een hamster
Nee, ik vind het een fantasieloos kankerverhaal dus is het naar mijn inziens een goede verwijzing. Zultkopquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een foute verwijzing, paardensnikkel
Ja nee da's de grap natuurlijk, als ik het zeg is er helemaal geen klap meer aan. Een biertje voor degene die het raadt! Hier in de plaatselijke kroeg!quote:
Jij snapt mijn punt niet, treurpijpjequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Kevincy het volgende:
Nee, ik vind het een fantasieloos kankerverhaal dus is het naar mijn inziens een goede verwijzing. Zultkop
Jij verwijst naar een lemming ik naar een fantasieloos kutverhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij snapt mijn punt niet, treurpijpje
Een inzicht waar je tot kwam na je verwijzing, daarvoor wist je niet dat het een lemming was. Maar genoeg hierover, wat mij betreftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Jij verwijst naar een lemming ik naar een fantasieloos kutverhaal.
Kutlemming dus
Ja blijf jij maar lekker in smurfenlandquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een inzicht waar je tot kwam na je verwijzing, daarvoor wist je niet dat het een lemming was. Maar genoeg hierover, wat mij betreft
Volgens mij ben jij hier toch echt degene die een obessie met smurfenland heeft, maar als je zonodig een flamewar met mij wilt starten (die je geheid gaat verliezen), kunnen we dat niet over de PM doen of er speciaal een topic voor aanmaken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ja blijf jij maar lekker in smurfenland
Hahahhahah, Pubert ik ga toch echt niet een strijd met iemand aan om me te moeten bewijzen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier toch echt degene die een obessie met smurfenland heeft, maar als je zonodig een flamewar met mij wilt starten (die je geheid gaat verliezen), kunnen we dat niet over de PM doen of er speciaal een topic voor aanmaken?
Ik vind het zo een zonde als jij dit topic vervuilt![]()
Hier stopte ik met lezen.quote:Vanmiddag reed mijn bloedmooie en 20 jaar jongere vrouw
Je OP zit anders vol met fouten hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch leuk het niveau van de reacties op een klacht die eens niet recht toe recht aan is, inhoud bevat en in ABN is geschreven
Wel fouten gemaakt in hoogwaardig ABNquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Cinch het volgende:
[..]
Je OP zit anders vol met fouten hoor
:S XDXDXDXDquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel fouten gemaakt in hoogwaardig ABN
Kom op zeg, ik ontken toch ook nergens dat ik typfouten maak![]()
Je zit op het keerpunt denk ik, je kon nog eenmaal reageren kennelijk net niet laten namelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Hahahhahah, Pubert ik ga toch echt niet een strijd met iemand aan om me te moeten bewijzen.
Die tijd ligt achter me.
Ik vraag hoogst zelden wat aan een modquote:Ga lekker verder met je topic. En als je nou een Mod vraagt om het e.e.a. te verwijderen misschien kan dit topic voor jouw gevoel nog wat worden.
Mijn dankquote:Ik twijfel er aan
Succes iig
ABN omvat meer dan alleen Nederlandse woorden gebruikenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het is niet zoveel erger dan de meeste KLB topics hier. Zeg het maar eerlijk je bent van de taalmaffia, alleen dan valt het je op namelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Cinch het volgende:
[..]
ABN omvat meer dan alleen Nederlandse woorden gebruikenJe maakt niet alleen typfouten.
WTF zit ik me nu eigenlijk de verdedigen, voorbeelden graag, van zeer grove en eigenlijk niet-kunnende fouten uit de OPquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het is niet zoveel erger dan de meeste KLB topics hier. Zeg het maar eerlijk je bent van de taalmaffia, alleen dan valt het je op namelijk
Nee ik ben niet van de taalmaffiaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het is niet zoveel erger dan de meeste KLB topics hier. Zeg het maar eerlijk je bent van de taalmaffia, alleen dan valt het je op namelijk
Het verschil zit 'm erin dat ik goed ABN spreek, ik typ echter nogal snel en ben nonchalant met het achteraf corrigeren van fouten, dus ja die sluipen erin. Dit doet echter geen afbreuk aan mijn verbale capaciteit tot het spreken van ABN.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee ik ben niet van de taalmaffiaIk vind het gewoon leuk aan te geven dat je fouten maakt terwijl jij denkt dat je ABN gebruikt
De rest mag je zelf nog een keer verbeterenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanmiddag reed mijn bloedmooie en 20 jaar jongere vrouw in onze auto door 's lands unieke sneeuwlandschap, het was prachtig om te zien: de daken mooi omlijst, de bomen en struiken bezet met een wit poeder (haha wit poeder!) laagje en den jeugd die zich uitleefden in de sneeuw. Echter van dit prachtige vorstlandschap kreeg ze echter weinig mee, want ze weet dat wanneer je achter het stuur van een automobiel moet zitten je je ogen voornamelijk op de weg dient te houden en voldoende moet anticiperen.
Toen gebeurde het, een van die jongelui sprong pardoes in een grote plas met (nog warm en vloeibaar) vogelpoep en schrok hier kennelijk zo erg van dat ie spontaan de straat op rende, alwaar zojuist (geeft aan dat het verleden tijd was -> op dat moment) mijn vrouw reed. Ofschoon de jongeman voorrang had, bleek geenszins uit zijn intenties dat hij daadwerkelijk de weg op zou lopen en van zijn recht tot voorrang gebruik zo maken. Maar zoals ik al reeds vertelde kan mijn vrouw goed anticiperen en kon ze eenvoudigerwijs een aanrijding voorkomen, ofschoon de jongeman slecht zichtbaar was door het gebrek aan contrast tussen vogelpoep en sneeuw. Desalniettemin reed ze met opzet flink op de jonge snuiter af en remde net op tijd om hem een lesje te leren voor dit roekeloosze gedrag.![]()
Toen gebeurde het pas echt, mijn vrouw zag en rook hoe besmeurd de arme ziel wel niet was. Ze moet gekeken hebben alsof ze over haar nek ging. De vogelpoep had ook de kneuzenbril van deze jongen besmeurd want hij riep tegen mijn ongenaakbaar mooie vrouw dat ze een ongelikte berin was. Dit was zo absurd dat ze schaterlachend naar mij toe reed en het hele verhaal vertelde.
Toen gebeurde het pas echt echt, ik meldde haar dat ze zelf ook wel wist dat ze geen ongelikte berin was, ik haar in ons echtelijk bed er toch even van wilde gaan overtuigen dat ik er in ieder geval niet zo overdacht als die vieze stink-nerd.![]()
Klacht: Mijn bloedmooie, 20 jaar jongere vrouw weet een aanrijding te voorkomen met een stinkend, puisterig, puberaal nerdje die haar schoonheid niet op waarde weet te schatten
Was dit het nou? Zo weinig op zo een lap tekst. Verschilt toch erg van mijn idee over een OP vol fouten (en nee er is geen rest)quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Cinch het volgende:
[..]
De rest mag je zelf nog een keer verbeteren
Er is wel een restquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dit het nou? Zo weinig op zo een lap tekst. Verschilt toch erg van mijn idee over een OP vol fouten (en nee er is geen rest)![]()
Mijn ego is nog verder gegroeid, veelal toch typfouten en 1 à 2 semantische fouten en alles is achter elkaar getypt zonder achteraf checken.![]()
Wat ben ik toch goed(-->voor mezelf)
Ik heb hem na laten kijken door iemand van de taal maffiosi en hij kan! (behalve die spatie die ik vergeten ben=typfout) En heb jij verder niks beters te doen in je leven:quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Cinch het volgende:
[..]
Er is wel een restJe bent nu terug aan het krabbelen met je "Alles achter elkaar getypt" terwijl je niet kan ontkennen dat er fouten inzitten. Je vierde alinea bestaat uit 1 zin en deze zin heeft daarbij ook nog eens een erg slechte constructie.
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Foei foei foei watis dit noe foor onsin? Zon slegte gramatika, daar kreig je 0 op 10 foor!
God, kap toch met posten. De OP is niks waard, iedereen weet dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hem na laten kijken door iemand van de taal maffiosi en hij kan! En heb jij verder niks beters te doen in je leven:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen
Dit soort reacties nopen mij er toe om nog even flink door te gaan. Voor de rest ga ik jou weer negeren trouwens, dat vond je niet leuk hè.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef tennisracket het volgende:
[..]
God, kap toch met posten. De OP is niks waard, iedereen weet dat het niet waar is.
Het is gewoon niet leuk meer weet je. Stop toch.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Tism het volgende:
Geweldige OP..![]()
Haahahahhahaahaa!!!....
Heer_van_Bartolhoven..![]()
Bedoel je het continent Europa? De politieke entiteit Europa? Of het woord Europa semantisch gezien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Koko_Banana het volgende:
Bartolhoven, wat vind jij van Europa?
Ik kan een heel verhaal gaan schrijven, maar ik ben op dit moment nogal moe. Qua continent vind ik het wel best, je vind er (bijna!) alle weersomstandigheden van Scandinavië tot Zuid Spanje. En alle landschappen van de Alpen tot de polder hier in Nederlandquote:
Ik denk dat dat wel meevalt, ik ken lui die er veel meer van wetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Hippe uitleg.![]()
Volgens mij heb je veel algemene kennis, klopt dat?
Wat een argumentatiequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem na laten kijken door iemand van de taal maffiosi en hij kan! (behalve die spatie die ik vergeten ben=typfout) En heb jij verder niks beters te doen in je leven:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen
Jij grijpt mijn schrijffouten aan omdat je me nergens op kan bekritiseren, dat noem ik pas zwakquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:14 schreef Cinch het volgende:
[..]
Wat een argumentatieIk wijs je op je fouten en jij reageert zo? Dat is alleen maar een teken van zwakte.
Dat je zo nu en dan fouten maakt, wil niet zeggen dat je geen ABN spreekt of typt. Zelfs een professor doctor in de Nederlandse taal verspreekt zich weleens en maakt weleens een schrijffout of hij uit een niet goed lopende zin. Wil dat zeggen dat ie zijn diploma's moet inleveren?quote:Heel leuk dat je een mooie OP in elkaar hebt proberen te flansen maar je moet niet zeggen dat je ABN gebruikt als dit niet zo is
Dat zeg ik niet. Jij stelt dat je IN JE OP gebruik maakt van ABN, wat niet zo isquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij grijpt mijn schrijffouten aan omdat je me nergens op kan bekritiseren, dat noem ik pas zwak
[..]
Dat je zo nu en dan fouten maakt wil niet zeggen dat je geen ABN spreekt of typt. Zelfs een professor doctor in de Nederlandse taal verspreekt zich weleens en maakt weleens een schrijffout of hij uit een niet goed lopende zin. Wil dat zeggen dat ie zijn diploma's moet inleveren?![]()
![]()
![]()
Volgens jouw redenering bezigt niemand ABN, want niemand kan zijn hele leven lang foutloos spreken of typen. ABN is geen synoniem voor foutloos typen of spreken. Get over yourself dude
Jij snapt er echt geen drol van hè, als iemand zegt dat ie ABN bezigt dan betekent dat, dat ie in grote lijnen de regels en de grammatica zoals beschreven in het groene boekje kent en kan reproduceren. Nogmaals in grote lijnen, want foutloos typen en spreken kan niemand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:23 schreef Cinch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij stelt dat je IN JE OP gebruik maakt van ABN, wat niet zo is
Daar had ik het ook helemaal niet overquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen drol van hè, als iemand zegt dat ie ABN bezigt dan betekent dat, dat ie in grote lijnen de regels en de grammatica zoals beschreven in het groene boekje kent en kan reproduceren. Nogmaals in grote lijnen, want foutloos typen en spreken kan niemand.
Je stelt dat je OP in ABN is geschreven. Dat is niet zo. Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch leuk het niveau van de reacties op een klacht die eens niet recht toe recht aan is, inhoud bevat en in ABN is geschreven
Ik snap je punt wel, ik ben het er hierom niet mee eens:quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:29 schreef Cinch het volgende:
Je stelt dat je OP in ABN is geschreven. Dat is niet zo. Dat is mijn punt.
Als de OP een proefwerk was, zou ik geen onvoldoende krijgen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat je dus eigenlijk zegt is dat volgens de definitie van ABN bezigen niet bestaat volgens jouw inzichten? Want niemand kan het foutloos.
Volgens mijn inzichten spreek en typ je ABN, wanneer je in grote lijnen de regels vast gesteld door de nederlandse taalunie kent en kan toepassen en dit getest is door een VWO diploma.
Het is echt wel mogelijk om een OP in ABN te typen hoor. Echter als jij niet had gesteld dat je OP in ABN is, dan had ik niks gezegdquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, ik ben het er hierom niet mee eens:
[..]
Als de OP een proefwerk was, zou ik geen onvoldoende krijgen in ieder geval![]()
Ik ben niet getrouwd in ieder geval en of het fictie is kan je zelf wel bedenken denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed topic hoor![]()
Is het fictie of heb jij echt een vrouw !
Ik heb niet gezegd dat het onmogelijk is. En de schrijfvorm in mijn OP is ABN, de andere categorieën zijn plat Amsterdams, Rotterdams, Haags, Limburgs, Achterhoeks of wat dan ook. Dus ik sta nog steeds achter mijn stelling.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:36 schreef Cinch het volgende:
[..]
Het is echt wel mogelijk om een OP in ABN te typen hoor. Echter als jij niet had gesteld dat je OP in ABN is, dan had ik niks gezegd
Erg formeel en pompeus schrijven is niet gelijk aan hoogwaardig ABN.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vrouw die mij vies aankijkt als ik oversteekquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nee da's de grap natuurlijk, als ik het zeg is er helemaal geen klap meer aan. Een biertje voor degene die het raadt! Hier in de plaatselijke kroeg!
Wat dan wel? Ach laat ook maar, dat geleuter steeds over ABN, daar was het topic helemaal niet voor bedoeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Erg formeel en pompeus schrijven is niet gelijk aan hoogwaardig ABN.
Prima, ken je Olivier op de Hooigracht in Leiden? Maandag 21.30 en je kreegt een speciaal biertje van mequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Vrouw die mij vies aankijkt als ik oversteek
Hier met dat bier bitch.
Och, een typische standaard reactie op een TS in KLBquote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Choad het volgende:
Godmiljaar wat een faalbok ben jij TS.....
En dat durf jij te zeggen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Seksgod het volgende:
Straight badass verhaal dude, straight fucking badass.
Ik meende het wel dit keerquote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och, een typische standaard reactie op een TS in KLB![]()
[..]
En dat durf jij te zeggen?![]()
Hoe is het ondertussen in de Blokker?
Hoort allemaal bij het spel, anders hebben users zoals jij tenslotte niks te doen en aangezien ik me nu ook nogal verveel heb ik dit topic weer even aangezwengeld en ja hoor op dit uur staat er altijd wel iemand op die haptquote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik meende het wel dit keerdat constant in de verdediging schieten elke keer wanneer iemand post in je topic
Waarom schiet je in de verdediging dude, ik sta 100% achter je en dan spuug jij in mijn gezicht, vieze backstabberquote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och, een typische standaard reactie op een TS in KLB![]()
[..]
En dat durf jij te zeggen?![]()
Hoe is het ondertussen in de Blokker?
Oh neem me niet kwalijk, ik dacht dat je me uitschold voor badass, ik heb de hele dag gewerkt tot een uur of 23.30 zeg maar, dus ik heb nu wat interpretatieproblemenquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Waarom schiet je in de verdediging dude, ik sta 100% achter je en dan spuug jij in mijn gezicht, vieze backstabber
Je bent overwerkt hvb, je moet tijd voor jezelf nemen want op deze manier drijf je iedereen weg.quote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk, ik dacht dat je me uitschold voor badass, ik heb de hele dag gewerkt tot een uur of 23.30 zeg maar, dus ik heb nu wat interpretatieproblemen![]()
Mijn oprechte excuses
Ik weet het kerel, maar ik heb nogal een vervelende baas bij de Blokker zeg maar......haha grapje....quote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Je bent overwerkt hvb, je moet tijd voor jezelf nemen want op deze manier drijf je iedereen weg.
De blokker ligt ver achter mij nu.quote:Op zondag 20 december 2009 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet het kerel, maar ik heb nogal een vervelende baas bij de Blokker zeg maar......haha grapje....![]()
nee hij was inderdaad niet grappig
Ben je ontslagen of bedoel je dat ndien het inderdaad fictief was (ben ik nog steeds niet helemaal zeker van namelijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef Seksgod het volgende:
[..]
De blokker ligt ver achter mij nu.
Nee heb gewoon weekend, morgen weer aan de bak hoorquote:Op zondag 20 december 2009 01:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben je ontslagen of bedoel je dat ndien het inderdaad fictief was (ben ik nog steeds niet helemaal zeker van namelijk) je stopt met dergelijke topics?
Correct en foutloos. Onder foutloos versta ik zonder taal-, spel- en typefouten. Dat laatste dus ook. Verder moet de tekst het liefst uit korte zinnen bestaan met niet al te veel formeel taalgebruik. De tekst moet begrijpelijk zijn voor een zo groot mogelijk publiek.quote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat dan wel? Ach laat ook maar, dat geleuter steeds over ABN, daar was het topic helemaal niet voor bedoeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |