Homo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
rondhuppelen
Dan kijk je in de verkeerde.quote:Maar dit is met elk fotoboek van vrouwelijke FOK!kers.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Homo.
[..]
Dan kijk je in de verkeerde.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo ik ging net even in de sneeuw buiten spelen, want ik heb geen sneeuw binnen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Beste wintertopic in KLB tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Goh, die regel kende ik nog niet dat voetgangers voorrang hebben in het verkeerquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
hier had ik voorrang maar de kwam zo een auto aan maarja ik had gewoon voorrang dus ik liep door.
Die auto remde dus keihard.Ik zo kijken om te zien wat er in zat, was het natuurlijk een vrouw en ze keek toch vies naar mij sjonge jonge moet ze maar beter kijken of er iemand oversteekt.
Zebra? Of TS loopt met krukken/rollatorquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Goh, die regel kende ik nog niet dat voetgangers voorrang hebben in het verkeer
Ga dan maar even je theorie opnieuw doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef willempjewever het volgende:
Een rolstoel kan toch niet huppelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef NoShitSherlock het volgende:
Als TS hierop lijkt verbaast de OP mij niks:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat is een VOP?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ga dan maar even je theorie opnieuw doen![]()
Als je afslaat met de auto hebben voetgangers voorrang en bij VOP's ook
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Wat is een VOP?
quote:Voetgangersoversteekplaats (VOP)
Een oversteekplaats voor voetgangers. Deze is doorgaans uitgevoerd met zebramarkering, maar kan ook van kanalisatiestrepen zijn voorzien. Bij een zebrapad hebben voetgangers voorrang bij het oversteken, bij kanalisatiestrepen niet. Deze voorrang volgt overigens niet uit het zebrapad zelf, maar uit het verkeersbord model L2.
Ik had het juist bedacht toen ik terugkeerde naar dit topic. Een zebrapad heet dat toch in de echt wereld?quote:
Hij had het over fobo's van vrouwelijke fokkers, niet van fokkers die zich voordoen als vrouw en daarbij foto's van mooie vrouwen in hun fobo plaatsen. De fobo's van de echte vrouwen die op fok zitten wil je liever niet zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |