Mooi, dan ben ik al goed opweg, dit alles eet ik minstens wel 3x per week.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Uitkering het volgende:
Je kunt het beste 'konijnenvoer' combineren met veel proteine en een beetje zetmeel.
Dus vooral veel vis, vlees, eieren (proteine). brood, aardappelen, pasta (zetmeel)
Oxandrolone, anabool steroide dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef SuperFoker het volgende:
Het is een eiwitsupp
Nee man, gewoon zaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Oxandrolone, anabool steroide dus.
ECHT NIETquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Oxandrolone, anabool steroide dus.
Kneus, je zei Protivar(=Oxandrolone). Ga dan niet de held uithangen met je ninja-edits.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef SuperFoker het volgende:
[..]
ECHT NIET
http://www.nutriciamedisc(...)r-plus/protifar-plus
zeg dan niets jongequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Mad1 het volgende:
vet kan niet omgezet worden naar spier, dat ist ein fabel.
hoezo dan?quote:
ben je dr weer? Leer nou eens lezen kerel. Vet kan wel omgezet worden in spier, daar heb ik het over. Ik rep geen woord over een 17 jarige jongen die moet gaan bulken. Kerel weet alles beter maar kan ondertussen niet lezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo dan?
bulken is hier geen optie, dat doen bodybuilders, geen 17 jarigen.
bron?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef L-IS het volgende:
[..]
ben je dr weer? Leer nou eens lezen kerel. Vet kan wel omgezet worden in spier, daar heb ik het over. Ik rep geen woord over een 17 jarige jongen die moet gaan bulken. Kerel weet alles beter maar kan ondertussen niet lezen.
Je gedraagt je wel naar je uiterlijk.
Wat dacht je dat ik veel sport en er wel wat van af weet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bron?
lekker kinderachtig, persoonlijk aanvallen op het uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |