Geen fax?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef nelisb het volgende:
Ik heb uiteindelijk;
logo
mijn naam
email adres
vast telefoonnummer
mobiel nummer
postadres
vestigingsadres.
Adres website
Ik zou mobiel tel. nr. en email adres niet er opzetten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef nelisb het volgende:
Klein bedrijf. Ben alleen. Wordt een webwinkel, wil hem
voor de leveranciers en eventueel voor interessante mensen waar ik zaken mee zou kunnen doen.
Ieder geval;
naam
telefoon bedrijf
telefoon mobiel
email adres
website
bedrijfsnaam
bedrijfslogo
twijfel dus over adres. Bezoek adres heb ik niet echt, aangezien het
mijn huis is. Postbus heb ik wel.
Wow. Welke drukker was dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef nelisb het volgende:
Mijn ontwerp was ook goed. Alleen de drukker verklooide het haha. Heb ze 4 x opnieuw moeten laten drukken!
email = spamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef nelisb het volgende:
Kaartje is allang gedrukt.
Maar waarom geen email en mobiel nummer?
En jij vraagt je waarschijnlijk af waarom je geen klanten hebtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
email = spam
Als ze iets te melden hebben komen ze wel naar je website.
Mobiel nummer = geeft aan dat je niks voorstelt, en de hele dag aan het ouwehoeren bent, slecht voor je status als directeur.
Grote onzin natuurlijk. Een kaartje zonder e-mail is het irritantste wat er is. En waar krijg je meer spam van, e-mail op je site of op je kaartje plaatsen? Daarnaast heb je dat e-mail adres voor zaken, dus waarom niet aan je zakenpartners geven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
email = spam
Als ze iets te melden hebben komen ze wel naar je website.
Mobiel nummer = geeft aan dat je niks voorstelt, en de hele dag aan het ouwehoeren bent, slecht voor je status als directeur.
Er zijn veel mogelijkheden om je website te gebruiken en Spam tot een minimum te beperken, vandaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Grote onzin natuurlijk. Een kaartje zonder e-mail is het irritantste wat er is. En waar krijg je meer spam van, e-mail op je site of op je kaartje plaatsen? Daarnaast heb je dat e-mail adres voor zaken, dus waarom niet aan je zakenpartners geven?
Hangt af in welke business je zit, en ...quote:Mobiel nummer op je kaartje geeft aan dat je klaarstaat voor je klanten. Dat je ook beschikbaar bent als je niet op kantoor bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |