quote:Dit is mijn visitekaartje.
Je weet me wel te wonen
en anders bel je me maar.
Ugh, nee zeg... Logo, naam, functie, e-mail, mobiel telefoonnummer, website, dan is wat mij betreft het kaartje 'vol' (en ruimschoots compleet). Als je eventueel nog adressen kwijt wilt, vind ik het persoonlijk het mooiste als dat op de achterkant komt, maar met de huidige techniek kun je die net zo makkelijk weglaten, iedereen voor wie het relevant is heeft tegenwoordig internet op z'n mobiel, website is snel zat bezocht (als het tenminste een goed opgezette site is)quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Fogel het volgende:
Naam en functie, bij een groter bedrijf ook de afdeling en bij een grote afdeling ook nog de groep, bedrijfsnaam met logo, bedrijfs-URL, e-mailadres, bezoeksadres en/of postadres, telefoonnummers en evt fax. Pasfoto erop kan ook geen kwaad, mensen onthouden makkelijker gezichten dan namen.
Is de klantenservice niet meer voor de klanten danquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef nelisb het volgende:
Het vaste nummer is waarop ik in principe de hele dag bereikbaar ben. Klantenservice nummer van mijn webwinkel.
Dat heb ik nog nooit op visite kaartjes zien staan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Je KvK nummer is wel belangrijk vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |