Jan Jaap is inderdaad nikki Lauda de lelijkste man op deze wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Krambo het volgende:
Wat een contrast bij P & W, Doutze vs. Jan-Jaap
En Jan Pronkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Krambo het volgende:
Wat een contrast bij P & W, Doutze vs. Jan-Jaap
Lijkt of de muziekredactie/producers eindelijk wakker zijn geworden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel opvallend hoor dat er zoveel platen zijn te horen die je normaal echt niet op 3FM hoort.
Dat maakt het ook zo leuk inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel opvallend hoor dat er zoveel platen zijn te horen die je normaal echt niet op 3FM hoort.
Top !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, Nieuw boegbeeld Victoria's Secret
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischquote:
Lijkt het wel op !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt of de muziekredactie/producers eindelijk wakker zijn geworden.
IDDquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischAfgelopen week Dit was het nieuws met Maarten van Rossum was briljant
Ziggo heeft 101tv voor iedereen tijdelijk beschikbaar gesteld. UPC schijnbaar niet. Doet UPC het niet op hun etalagekanaal?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LostFormat het volgende:
UPC kanaal #31 is niet beschikbaar.
Wat een lijers. Je kan het dus alleen zien als je alle betaalkanalen hebt.
Voor het eerst sinds lange tijd was het inderdaad weer leuk. Ik heb Jan Jaap nooit leuk gevonden en het programma dus sterk afgezakt sinds het vertrek van Thomas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischAfgelopen week Dit was het nieuws met Maarten van Rossum was briljant
hij zou volgens mij vrij moeten zijn voor iedereenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LostFormat het volgende:
UPC kanaal #31 is niet beschikbaar.
Wat een lijers. Je kan het dus alleen zien als je alle betaalkanalen hebt.
Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
pssst http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, Nieuw boegbeeld Victoria's Secret
Das alleen bij Ziggo zo volgens mij, omdat die het voor het eerst niet op hun etalagekanaal doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij zou volgens mij vrij moeten zijn voor iedereen
Maar Raoul is wel een heldquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds lange tijd was het inderdaad weer leuk. Ik heb Jan Jaap nooit leuk gevonden en het programma dus sterk afgezakt sinds het vertrek van Thomas.
Doei !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer haakt af voor vanavond... morgen weer een daggroet!
Dat heb je dus niet als je het digitale basispakket hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ziggo heeft 101tv voor iedereen tijdelijk beschikbaar gesteld. UPC schijnbaar niet. Doet UPC het niet op hun etalagekanaal?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet helaas om zes uur weer opquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Met dit soort muziek kan ik ook wel de hele nacht doorhalen hoor
Zo'n etalagekanaal is er toch ook gewoon analoog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat heb je dus niet als je het digitale basispakket hebt.
Houdoe hè.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie is dit dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Houdoe hè.
Ik zal er tot 03.00 zijn, en morgen weer vanaf 11 uur ofzo
Op mijn tv kan ik hem niet vinden..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo'n etalagekanaal is er toch ook gewoon analoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |