quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat vind ik inmiddels niet meer. Ze went wel aan het podium.
Heb het idee dat ze best wat aan Dewi kan hebben, beide uit Friesland...
Maar Charlotte gaat het ook niet trekken als ze eruit moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Boxie_G het volgende:
Mandy gaat gegarandeerd 2x huilen vanaaf
Neuh, klopt, maar ik zag Papa alweer zitten, dus dat wordt exit voor Mandy denk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Charlotte gaat het ook niet trekken als ze eruit moet
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En toch vind ik dit het beste optreden/nummer van Mandy tot nu toe
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef Boxie_G het volgende:
Nou... Echt veel beter kun je zo'n nummer gewoon niet doen. Het is dat ik niet tegen haar stem en vibrato kan, maar als je echt heel erg eerlijk bent is hier niets op aan te merken.
Op Zaterdag is het altijd heeeeeel rustig hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Mee eens.
Euhm, zijn wij dit keer de enige die kijken en tikken tegelijk?
Ah, ik heb normaal nooit de luxe om het zo met m'n laptop er bij mee te maken, dus mijn oordeel komt altijd the day after...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Zaterdag is het altijd heeeeeel rustig hier
Je hebt gelijk (begint saai te worden, haha). Maar Mandy heeft ook al een goed jaartje of 9 ervaring als zangeres in een coverbandje. Dat merk je ook wel. Ze zingt alles (redelijk) moeiteloos, en ze kan wel performen. Als ze nou een mooie klank-kleur zou hebben, had ik haar geweldig gevonden. Maar ja... Jim ( Idols 1) is een waanzinnig goede zanger, maar ook bij hem krijg ik anti-peristaltische neigingen dankzij zijn klank-kleur.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber van die stem, ze zou minder uit moeten halen, maar ik kan me voorstellen dat als je zingt je ook wilt uitpakken als je het bereik hebt.
Ze zou ook prima in een bandje passen, als ze maar rustige stukken zingt, alleen heeft ze te weinig fans
Maar ik vind het zo sneu voor d'r
Jim klinkt bij mij altijd alsof hij op 1 toon zingt, die van een brombeerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Je hebt gelijk (begint saai te worden, haha). Maar Mandy heeft ook al een goed jaartje of 9 ervaring als zangeres in een coverbandje. Dat merk je ook wel. Ze zingt alles (redelijk) moeiteloos, en ze kan wel performen. Als ze nou een mooie klank-kleur zou hebben, had ik haar geweldig gevonden. Maar ja... Jim ( Idols 1) is een waanzinnig goede zanger, maar ook bij hem krijg ik anti-peristaltische neigingen dankzij zijn klank-kleur.
Dit was wel, met stip, Mandy's beste ding tot nu toe.
Ik vind het zo jammer als ze pas onder druk van een eventuele exit beter zingen... Maar goed ergens wel érg begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef Boxie_G het volgende:
Maar het was wel iets beter dan gister.
Wat Jim betrefd: technisch gezien is hij wel erg goed hoor. Maar ja, als je er geen verstand van hebt, boeit dat natuurlijk geen ene reetquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jim klinkt bij mij altijd alsof hij op 1 toon zingt, die van een brombeeren als hij hoger gaat klinkt het helemaal niet. Hij kan ook niet zingen als je het mij vraagt, ja hij gaat niet steeds vals, maar daar is alles mee gezegd, maar verder de looks en uitstraling waardoor hij ver komt (op zich niks mis mee, met acteren heb je ook mensen die minder kunnen maar vanwege looks ver komen). Hij lijkt me ook erg sympathiek.
Mandy kan nog wel veel dingen, alleen haar stem spreekt mensen niet aan.
Zou Charlotte nog veel extra stemmen krijgen via haar vader of valt dat wel mee?
Tussen deze twee heb ik écht geen voorkeur. De een er nu uit, de ander de volgende keer...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer als ze pas onder druk van een eventuele exit beter zingen... Maar goed ergens wel érg begrijpelijk.
En toch hoop ik dat Charlotte exit gaat.
Daar had Henk Jan wel een goed punt... vrijdag met een hoop dans en gedoe, vandaag in hun eentje. Dan kunnen ze zelf helemaal bepalen hoe ze het doen en daardoor denk ik meer aandacht aan de zang geven ipv op de dansers te letten of ze naar links of rechts moeten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo jammer als ze pas onder druk van een eventuele exit beter zingen... Maar goed ergens wel érg begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef ranja het volgende:
Ik snap echt niet wat die jury nou zo geweldig vond aan Charlotte? Het deed mij niks. En dat zegt wel wat, qua vrouwenstem enzoEn Mandy 2x gewoon erg goed. Ook deze ballad deed Mandy beter dan Charlotte. Ok, als die een échte ballad zou doen van bv Maria McKee of Dido zou Charlotte mogelijk wel weer beter zijn.
Oh wat stom, dat was ik even helemaal vergetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar had Henk Jan wel een goed punt... vrijdag met een hoop dans en gedoe, vandaag in hun eentje. Dan kunnen ze zelf helemaal bepalen hoe ze het doen en daardoor denk ik meer aandacht aan de zang geven ipv op de dansers te letten of ze naar links of rechts moeten.
Dat wel, maar de jury roemt haar echt om haar stem. Dat werkte vanavond bij mij in elk geval niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat veel mensen Charlotte al leuk vinden alleen om het feit dat het zo'n puur "gewoon" meisje is, geen poespas, ze vinden haar sympathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |