Dat zei M. ook alquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef moussy het volgende:
Beter dat je nu achter de mentailteit komt dan als je er al aan het werk was Vicky!
Hij is opgehaald een paar weken terug. Meiske lag half op de grond te knuffelen met hem zo gek was ze ermee dus ik neem aan dat hij het hartstikke leuk en goed heeft bij haar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:50 schreef moussy het volgende:
Rocka, hoe is het met je kat, hobbelt ie nog bij jou of ligt hij nu ergens anders in een warm mandje?
Nou, dat plan gaat dus niet door. Laatste vrije bezorgmoment voor de kerst is aanstaande maandag en dan is mijn salaris er nog niet. Rotkerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef m@x het volgende:
Ik moet ook al mijn kerstboodschappen nog doen. Is het heel stom als ik dat via Albert.nl doe terwijl ik boven een supermarkt woon? kleine aantekening: ik woon boven een soort camping-supermarkt waar ze heel veel spullen niet hebben of waar ze gewoon niet voldoende inkopen waardoor ik vaak mis grijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik mag ook na elke maaltijd flink herkauwen of met een tandenstoker aan de gang.
Fijn dat je avond leuk was is geweest Miss. Dat het gewoon kan, en dat Senna lekker heeft doorgeslapen.
Vandaag vieren we J's verjaardag, waarschijnlijk komt de helft niet vanwege de wegen die zo slecht zijn. Het heeft flink gevroren dus het zal wel glad zijn. Zit ik dan met 3 taartenWie wil er een stukje?
BE, ik bid en duim en hoop en alles dat mijn wang nu niet meer gaat ontsteken. De kuur is alweer even afgelopen, maandag op de controle was ook alles weer oké. Ik moest alleen nog wel in het minigaatje spuiten met die naald.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, hoe is het nu met jouw mond dan?* Brighteyes
Wel doen Ticoo, daar knap je echt van op als je er eenmaal bent!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Bah boodschappen doen. Ik heb echt nergens zin in. Ik was heel blij dat Jen vandaag uitsliep, dat had ik echt wel nodig. Maar we hebben nog steeds niet geboekt voor volgende week, omdat ik zelfs geen zin heb om we te gaan. Ik voel me echt niet happy.
in het sneeuwpret topic heb ik gister nog wat gepost.quote:
Als ze het opeten hebben ze blijkbaar meer behoefte aan wat extra energie om zich warm te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:53 schreef Lenaatje het volgende:
Hier is het -10. Heerlijk weer. Zo lekker boodschappen doen!.
De konijnen krijgen ook elke avond extra stro maar ze vreten het op..... nou ja ze zullen het wel niet koud hebben denk ik.
Ticootje toch. Lekker boeken volgens mij heb je het echt nodig er even uit te zijn! Sterkte in elk geval!
Nou ja, de rest was toch in de provincie groningen gevallen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze het opeten hebben ze blijkbaar meer behoefte aan wat extra energie om zich warm te houden
Buuf: bij jullie is het inderdaad wel heel extreem, wel tof hoor!
Hier sneeuwt het inderdaad weer, maar wel héél zachtjes (van die mooie vlokken)
hoe hou jij het water ijsvrij? ik moet er steeds een wak inhakken, maar het vriest steeds weer dicht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de kippen gisteravond een laag extra stro gegeven en de geiten zitten op een pallet, vrij van de grondHoop dat dat afdoende is
Ik denk dat ik maar binnenblijf vandaag
ja, wat heb je nodig?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
mous, woon jij in de buurt van A-P?
Een paar jaar geleden had mijn wederhelft ook een reisje geboekt. Hij was overspannen met paniekaanvallen en ik 28 weken zwanger en we hadden er allebei tot de dag dat we zouden vertrekken geen zin/kracht voor. En het was uiteindeljik zo verschrikkelijk leuk dat we het er nu nog steeds over hebben dat we blij zijn dat we toen toch gegaan zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef livelink het volgende:
Maar uiteindelijk heeft mijn vriend wel geboekten wie weet is het ook wel beter ook zo.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil naar buiten maar ik weet niet of het te koud is voor de kleintjes.
Ik denk dat ik het toch maar ga wagen. Sasha maillot aan onder zijn broek en winterlaarsjes aan en Oscar met dik winterpak in de cosie in de winterhoes, moet toch wel kunnen dan.
F. is duiken (ja, ik weet het) en die is pas om 15 uur weer terug en ik word gek van het idee dat ik al die tijd binnen moet blijven...
Ik zit dan ook bijna in Polenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:38 schreef oeke het volgende:
Goedemorgen!
Bah, klinkt naar Saffier, beterschap!
Wat is het koud bij jou, Linda!
MvD, hopelijk ben je er nu vanaf van die nare ontsteking.
warm water geven en een paar balletjes er inquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe hou jij het water ijsvrij? ik moet er steeds een wak inhakken, maar het vriest steeds weer dicht.
Ik weet niet waarom, maar dit vraagt om een paint!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het echt zo erg was bij ons als bij jullie zou ik met de shovel boodschappen gaan doen
Of met de jeep..die weet ook wel raad met dit weer
Lijkt me stiekem wel gaaf eigenlijk
klein beetje suiker en/of zout in het water mengen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe hou jij het water ijsvrij? ik moet er steeds een wak inhakken, maar het vriest steeds weer dicht.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil naar buiten maar ik weet niet of het te koud is voor de kleintjes.
Ik denk dat ik het toch maar ga wagen. Sasha maillot aan onder zijn broek en winterlaarsjes aan en Oscar met dik winterpak in de cosie in de winterhoes, moet toch wel kunnen dan.
F. is duiken (ja, ik weet het) en die is pas om 15 uur weer terug en ik word gek van het idee dat ik al die tijd binnen moet blijven...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef PM-girl het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik denk dat de schoonmaakmiddelen op mijn verstand zijn geslagen
Het valt nog mee hoor..vorig jaar was het koudst -25. Dus ik heb nog wat voor de boeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
-14 zelfs!![]()
Ik geloof dat ik het wel geloof.Straks even snel heen en weer met de auto.
![]()
Saffier, beterschap, wat naar joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |