Dat zei M. ook alquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef moussy het volgende:
Beter dat je nu achter de mentailteit komt dan als je er al aan het werk was Vicky!
Hij is opgehaald een paar weken terug. Meiske lag half op de grond te knuffelen met hem zo gek was ze ermee dus ik neem aan dat hij het hartstikke leuk en goed heeft bij haar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:50 schreef moussy het volgende:
Rocka, hoe is het met je kat, hobbelt ie nog bij jou of ligt hij nu ergens anders in een warm mandje?
Nou, dat plan gaat dus niet door. Laatste vrije bezorgmoment voor de kerst is aanstaande maandag en dan is mijn salaris er nog niet. Rotkerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef m@x het volgende:
Ik moet ook al mijn kerstboodschappen nog doen. Is het heel stom als ik dat via Albert.nl doe terwijl ik boven een supermarkt woon? kleine aantekening: ik woon boven een soort camping-supermarkt waar ze heel veel spullen niet hebben of waar ze gewoon niet voldoende inkopen waardoor ik vaak mis grijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik mag ook na elke maaltijd flink herkauwen of met een tandenstoker aan de gang.
Fijn dat je avond leuk was is geweest Miss. Dat het gewoon kan, en dat Senna lekker heeft doorgeslapen.
Vandaag vieren we J's verjaardag, waarschijnlijk komt de helft niet vanwege de wegen die zo slecht zijn. Het heeft flink gevroren dus het zal wel glad zijn. Zit ik dan met 3 taartenWie wil er een stukje?
BE, ik bid en duim en hoop en alles dat mijn wang nu niet meer gaat ontsteken. De kuur is alweer even afgelopen, maandag op de controle was ook alles weer oké. Ik moest alleen nog wel in het minigaatje spuiten met die naald.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, hoe is het nu met jouw mond dan?* Brighteyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |