abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 20:42:49 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_75782697
Game on zeggen, dus bij deze:

GAME ON!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_75782790
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef moussy het volgende:
Beter dat je nu achter de mentailteit komt dan als je er al aan het werk was Vicky!
Dat zei M. ook al
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75782880
Zit ook wat in
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:48:02 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75782902
Wel balen dat er zo met je omgegaan is, Vickers...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75782906

Ik kom ook weer eens binnenvallen. Ik had een tweedaagse cursus (met overnachting) aan de andere kant van het land. Goede cursus, maar ik heb mijn lieffies wel gemist. En zij mij, Fee heeft de halve nacht een enorme scene geschopt. Ik heb voor het eerst in bijna een jaar meer dan 7 uur geslapen!

En nu ga ik maar eens bijlezen, kijken wat ik gemist heb.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:49:48 #6
190853 RockabeIIa
pi_75782972
wb cattie
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 20:50:59 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_75783029
Rocka, hoe is het met je kat, hobbelt ie nog bij jou of ligt hij nu ergens anders in een warm mandje?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_75783030
Vicky, wees blij dat je daar niet gaat werken, want zulke communicatie voorspeld niet veel goeds.
(Dit is een armzalige poging om overal het goede van in te zien.)
pi_75783045
alen vicky. goed dat je terug gereageerd hebt.
en verder ben ik weer alles kwijt. lekker nuttig dat teruglezen. dus een voor wie hem kan gebruiken.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:02:00 #10
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75783452
Vicky dat is wel erg lullig zeg maar wel goed dat je er wat van gezegd hebt.
pi_75783685
Wie was dat ook alweer waar mogelijk ontslag dreeg voor haar man? Schildersbedrijf geloof ik? Ze zou vandaag wat horen... Anyone? Ah al gevonden en afloop ook al gelezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Raissa op 18-12-2009 21:23:55 ]
pi_75783788
Dat is inderdaad niet leuk vicky!
pi_75784405
Zit nu op uitzending gemist te kijken naar Mary Poppins, wat is dat leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:33:45 #14
190853 RockabeIIa
pi_75784704
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:50 schreef moussy het volgende:
Rocka, hoe is het met je kat, hobbelt ie nog bij jou of ligt hij nu ergens anders in een warm mandje?
Hij is opgehaald een paar weken terug. Meiske lag half op de grond te knuffelen met hem zo gek was ze ermee dus ik neem aan dat hij het hartstikke leuk en goed heeft bij haar.

En als waardeloze toevoeging van mijn kant: het is zo relaxed zonder hem hier
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 21:50:22 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75785380
wat een asobedrijf vicky
er komt vast iets waar je je helemaal fijn bij gaat voelen
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:51:54 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_75785454
Ja dâg. Ik kan mijn ogen niet meer open houden en ik heb een krijsend kind boven wat wéér niet wil slapen, omdat ze bij oma nog even lekker een uur heeft geslapen voor het eten .

Ik sta op het punt van ontploffen, ware het niet dat ik er geen kracht meer voor heb.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:55:56 #17
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75785626
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef m@x het volgende:
Ik moet ook al mijn kerstboodschappen nog doen. Is het heel stom als ik dat via Albert.nl doe terwijl ik boven een supermarkt woon? kleine aantekening: ik woon boven een soort camping-supermarkt waar ze heel veel spullen niet hebben of waar ze gewoon niet voldoende inkopen waardoor ik vaak mis grijp.
Nou, dat plan gaat dus niet door. Laatste vrije bezorgmoment voor de kerst is aanstaande maandag en dan is mijn salaris er nog niet. Rotkerst

Vicky, wat een schijtbedrijf zeg. Er komt vast iets anders leuks.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 22:00:15 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75785820
ik ga zo ook maar eens naar bed.
t was een rare dag. man is eigenlijk vanaf het gesprek alleen nog maar aan het bellen geweest met collega's, vrienden en hij kan het alleen nog maar hebben over die baas.
hij is nu een beetje op en staat nu te douchen.
gelukkig heeft hij nu 2 weken vakantie. kan hij een beetje bijkomen van alle toestanden.
ik heb vette hoofdpijn van de spanning.
morgen kan ik uitslapen want luca is opgehaald door zijn pleegvader.
heerlijk!

zijn bij jullie de katten ook weer onuitstaanbaar ?
ik zit hier met een kat die ineens de kerstboom aan het demonteren is
en zonet had hij de jacht geopend op de kogeltjes in mijn kogelklok
de klok staat ondertussen met de stekker eruit op de grond. hij is iets te duur om te slopen
en nu staat de kerstboom weer te schudden
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 22:02:07 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75785903
omg wat zingt dat kind bij popstars vals
pi_75785935
Ik ga ook mijn bedje opzoeken... ik ben strontchagarijnig
Daarnaast heb ik 2 blaffende kinderen in huis dus ik verwacht weer een gebroken nacht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:05:15 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_75786043
ah hier ook een blaffend kind en de ander heeft oorpijn en ligt nu hier op schoot bij papa. zo sneu...ik vrees ook een zo'n nacht
stormy waters...
sailin'
pi_75786811
Blaffende kinderen heerst blijkbaar. Hier ook dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 december 2009 @ 22:29:53 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75787281
klaar, klaar voor t weekend, klaar voor de kerst, klaar voor dit jaar. Alles opgeruimd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:34:18 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75787504
Vicky, wat lullig zeg!

En oeke! Wat een gek idee, zo'n open kies. Heb je er geen pijn aan?

MvD, hoe is het nu met jouw mond dan?* Brighteyes

Oh en m@x, ik wilde mijn hulp al aanbieden, om te rijden ofzo, maar zelf winkelen lijkt me ook nog niet echt een optie...
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:40:36 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75787815
BE
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_75789327
Vicky, das op z'n minst gezegd niet netjes van die lui

En fijn dat je kat weer een fijn nieuw huis heeft Rocka
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:45:19 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75790797
m@x..dat suckt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75791109
Wij hadden vanavond oppas en zijn uit eten geweest, naar theater (van Muiswinkel en van Vleuten) en na een telefoontje naar huis waar bleek dat Senna lekker lag te slapen, hebben we nog even wat gedronken met de vrienden waarmee we uit waren. Het was reuzegezellig, weer eens echt even uit. Maar ik ben wel blij dat ik weer thuis ben en ga dadelijk Senna nog eventjes lekker knuffelen als ik haar nog even ga voeden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75791293

Wij hadden gister onze eerste oppas! Was allemaal heel goed gegaan. Maar ik was ook blij weer lekker te kunnen knuffelen.

BE, het doet gelukkig geen pijn, maar het voelt gewoon vervelend.

Ik heb de hele avond achter de naaimachine gezeten, maar mijn mei tai is zo goed als af.
Morgen passen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75791373
Vicky, wat een stom gedoe van dat bedrijf echt heel niet netjes

oeke, heb je verder ook last van dat gat?
Wat goed dat je mei tai bijna af is hoop dat ie goed past en lekker draagt!

m@x
pi_75791673
Nee, geen echte last, alleen met het eten schiet er af en toe iets in. P. zei dat het echt maar een heel klein gaatje is maar ja, in je mond voelt alles gewoon gigantisch, dus het lijkt op een enorme put waar stukken brood in verdwijnen etc. En dat kan toch niet goed zijn? Nouja, ik hoor het maandag wel.

Was het cabaret leuk?
pi_75792035
het klinkt idd niet fijn en ook niet goed, maar wij zijn geen tandarts, dus wat weten wij nou? maandag dus terug en dan wordt het gevuld?

theater was erg leuk. laatste show van hun als duo. vond ze erg leuk en goed, niet alleen erg grappig, maar ook raak enzo.
heel apart vond ik dat ze met een liedje over de maanlanding en neil armstrong een snaar raakten. een zinnetje in dat liedje over dat ze het nog wisten dat ze 8 waren en met gepoetste tanden en al in pyjama naar de tv mochten kijken naar de lancering. en ineens kwam dat gevoel ook terug hoe dat was, vroeger, in pyjama, net in bad geweest, helemaal fris en gepoetste tanden en gekamde haren, en dan nog heeeel eventjes naar beneden, voor iets speciaals. dat voelde ook echt speciaal. en toen moest ik er ook aan denken dat senna dat gevoel over een paar jaar hopelijk ook mee gaat maken bijzonder moment, vond ik.
pi_75792314
Mooi.
Zo'n moment moest ik laatst ook aan denken, met Kerst vroeger, dan maakte mama ons wakker en dan brandden er kaarsjes en dan kregen we warme choco met een huzarenslaatje ( vast niet, maar dat is wel zo in mijn herinnering) En dan las ze een kerstverhaal voor.
Met slaperige oogjes en warm van de nacht op de bank zitten, ik hoop inderdaad ook dat Ko zo'n herinnering zal hebben als hij groot is.

Maandag nog een keer helemaal schoonmaken, waarbij de stukken brood om zijn oren gaan vliegen waarschijnlijk En dan vullen inderdaad en dan naar Harlingen om de volgende ochtend naar de Wadden te varen.
pi_75792674
ik besef steeds mer hoe fijn die goede herinneringen zijn. zo'n kerstherinnering ook
dat gaan onze kindjes vast ook krijgen

leuk, op de boot naar de Wadden! aparte kerstsfeer krijg je dan vast!
ik moet dinsdag nog even werken (halve dag, 's middags komen mijn ouders voor mijn verjaardag ) en woensdag hele dag en dan ook lekker vrij. heb zin in onze eerste kerst als gezin.
pi_75796699
Oeke, hopelijk heb je er na maandag geen last meer van.
Hier nog steeds een noodvulling in mijn wortelkanaalbehandeling. Waren ze vergeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dus ik mag ook na elke maaltijd flink herkauwen of met een tandenstoker aan de gang.

Fijn dat je avond leuk was is geweest Miss. Dat het gewoon kan, en dat Senna lekker heeft doorgeslapen.

Vandaag vieren we J's verjaardag, waarschijnlijk komt de helft niet vanwege de wegen die zo slecht zijn. Het heeft flink gevroren dus het zal wel glad zijn. Zit ik dan met 3 taarten Wie wil er een stukje?
pi_75796701
zo ik ga zo eens kijken of ik zonder kleerscheuren of extra blauwe plekken naar de bushalte kan fietsen...

helaas rijd de tram nog niet op dit vroege uur...
pi_75796750
En hoe was jouw nacht Belaan??
Die van ons was bagger. Ik lag net tr slapen toen Tess begon te krijsen. Ze was niet te troosten. Ze had buikpijn, zo zielig... ze was helemaal in paniek. Ben er daarna nog een keer of tig uitgeweest en om 6 uur besloot het stel unaniem dat het wel mooi geweest was met slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 december 2009 @ 07:53:38 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75796877
Ik zie dat mijn iPhone weerapp een plaatselijke temperatuur van -13 graden aangeeft, dus wij blijven nog even IN bed tv kijken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75796912
Brrrr. Hier -7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75796965
Hier -6.6 volgens het metertje
pi_75797009
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, hoe is het nu met jouw mond dan?* Brighteyes
BE, ik bid en duim en hoop en alles dat mijn wang nu niet meer gaat ontsteken. De kuur is alweer even afgelopen, maandag op de controle was ook alles weer oké. Ik moest alleen nog wel in het minigaatje spuiten met die naald. Dat heb ik braaf gedaan, nu is dat dicht en spoel ik desondanks met zoutwater steeds. Ik ben gewoon bang dat het alsnog misgaat weer.

En wat wilde je er zelf over zeggen?

Oeke, hopelijk ben jij er nu ook snel echt klaar mee!
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:28:55 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_75797070
Al die mondproblemen hier , als ik dat lees krijg ik altijd spontaan overal kiespijn. Ik hoop dat dat soort dingen gewoon gezellig mijn deur voorbij gaan. Zo, wat een kou, maar mijn konijntjes hebben de nacht buiten goed doorstaan gelukkig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:46:29 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75797195
Ik heb de kippen gisteravond een laag extra stro gegeven en de geiten zitten op een pallet, vrij van de grond Hoop dat dat afdoende is
Ik denk dat ik maar binnenblijf vandaag
pi_75797265
Mogguh

Brrrrr wat koud! Maar de kachel brand
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_75797346
Goedemorgen!
Koud
Straks toch maar de auto uitgraven en boodschappen doen...
pi_75797404
-10 zegt het weerstation hier, en dat was tevens ook de nacht-temperatuur
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:17:36 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75797474
Straks even naar Voorthuizen om te kijken of de boel daar wel goed gaat met dit weer...
Morgen weer terug..ik zorg wel voor genoeg eten en drinken enzo in de auto.. Zeker morgen verwachten ze rotweer op de weg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:20:15 #48
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75797499
Neem wat extra dekens mee E.T.! Je zal stranden met dit weer
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:28:40 #49
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75797584
Auto 1 van de twee startte gewoon, straks eens testen of die van mij ook wil!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75797654
En thermosflessen koffie en choco

Ik zie op Serious Request dat het alweer sneeuwt in Grun, en het komt deze kant op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')