Idd, er is vrij weinig te zien maar het gaat om het gevoelquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Domme vertoning alleen in Groningen? Dan moet Breda, Den Haag en Utrecht ook een domme vertoning zijn geweest
Algemene stream.quote:
Inderdaad, daarnaast bestaat er niet zoiets als een grote afstand in Nederland. Niet zeiken en die trein/auto inquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Domme vertoning alleen in Groningen? Dan moet Breda, Den Haag en Utrecht ook een domme vertoning zijn geweest
Je weet dat die stream ong. 20 sec. achterloopt op bijv. "FOK! mini serieus request 09 player"quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx of desnoods mms://livemedia.omroep.nl:80/3fm_sr2009_main werken ook niet?
En op TV is het volgens mij niet te zien op het etalagekanaal, maar alleen via 101TV. Als je digitale TV hebt zou je die moeten kunnen vinden.
Giel !!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Giel.Beelen het volgende:
Elke plaat klink weer super! Van Jack Penate tot Ne-yo. I love it. Volgens mij straks live muziek...Geen idee maar zie wat bouwen en iets van een gitaar
Welke player?quote:
Die eerste in de OP.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke player?
omroep.nl?
mini sr player?
3fmfan?
oeh ah...20 secondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet dat die stream ong. 20 sec. achterloopt op bijv. "FOK! mini serieus request 09 player"
En nu moeten we zeker haar nummer roepen?quote:[@MissMontreal Ja... wat moet de anthemsong worden van #SR09....?
Giel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Giel.Beelen het volgende:
Elke plaat klink weer super! Van Jack Penate tot Ne-yo. I love it. Volgens mij straks live muziek...Geen idee maar zie wat bouwen en iets van een gitaar
Dat is irritant, want dan hebben jullie het over thomas en ik hoor muziekquote:
3FM komt al met een emmer naar je toequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker haar nummer roepen?
Da's allemaal dezelfde stream, namelijk http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asxquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke player?
omroep.nl?
mini sr player?
3fmfan?
Ik ben nu aan het gamen en heb de radiostream maar gepaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua geluid in ieder geval niet. Dan moet je de audio-only stream erbij pakken. Webcambeelden zijn tijdens die filmpjes wel te zien via de extra webcams (dus brievenbus, DJ, buiten, etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |