Qua geluid in ieder geval niet. Dan moet je de audio-only stream erbij pakken. Webcambeelden zijn tijdens die filmpjes wel te zien via de extra webcams (dus brievenbus, DJ, buiten, etc.).quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Thomas![]()
Is er een manier om de webcamstreams te ontvangen zónder die filmpjes van Eric Corton enzo er tussendoor?
Domme vertoning alleen in Groningen? Dan moet Breda, Den Haag en Utrecht ook een domme vertoning zijn geweestquote:@iwanverrips Nou, #sr09, wat een domme vertoning in Groningen... ga daar nooit meer heen als het meer dan een half uur reizen is.
Dan moet ik slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij doet de graveyardshift vandaag: van 02.00 tot 06.00 dus.
download ff vlc playerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan niet kijken! Op mijn tv kan ik dat etalagekanaal niet vinden, en windowsmediaplayer blijft maar verbinding maken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Domme vertoning alleen in Groningen? Dan moet Breda, Den Haag en Utrecht ook een domme vertoning zijn geweest
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
weird.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Domme vertoning alleen in Groningen? Dan moet Breda, Den Haag en Utrecht ook een domme vertoning zijn geweest
http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx of desnoods mms://livemedia.omroep.nl:80/3fm_sr2009_main werken ook niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan niet kijken! Op mijn tv kan ik dat etalagekanaal niet vinden, en windowsmediaplayer blijft maar verbinding maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |